Bij Jessie is dat ook in zijn gepraat constant, zgn met een grap. Wie weet.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
En toch........dacht ik dat van meerdere daar, maar kan gewoon zijn dat ze wat vrouwelijke trekjes hebben........had het bij Bas, bij Adriaan en bij Jessie ook.......ook dat vrouwelijke zitten met de benen over elkaar.......
Ik zou mij bescheuren als het Christel zelf is die zou moeten gaan...quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:14 schreef pollewop77 het volgende:
Christel is helemaal overtuigd dat Tim gaat
Wijze woorden van Lotus : In elk geintje zit een seintje..quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Bij Jessie is dat ook in zijn gepraat constant, zgn met een grap. Wie weet.
Het is dat ik echt graag wil dat Tim naar huis gaat...quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou mij bescheuren als het Christel zelf is die zou moeten gaan...
Dat is zoals het daar gaat. Zelfverzekerd doen, of je dat gelooft of niet. Geen zwakte en onzekerheid laten zien.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:14 schreef pollewop77 het volgende:
Christel is helemaal overtuigd dat Tim gaat
Maar Franny wel op Sherryquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Shelley heeft toch niet op haar gestemd?
Ja.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben wel benieuwd naar die twee nieuwen.............
Dat is ook weer waar.......quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja.
En dan afwachten wie wel door de febotest is gekomen (Die blijft) en wie net niet (Die gaat)
Doelloze mensen aan één tafel.....quote:
En wat is het doel van Merel?quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Doelloze mensen aan één tafel.....
Edit:Op Merel na
Die is tenminste nog bezig met geld te verdienen voor de BV..............quote:
Met andere woorden "Het goede doel zijn zij zelf".quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:26 schreef Jemoederniet het volgende:
Mylene... we verkopen wel kleding met daaraan gekoppeld het goede doel voor vrouwen en kinderen, WRTW, maar we schenken geen geld daaraan.
Merel.... we vragen nu alleen aandacht voor het probleem. We kunnen nu geen geld aan het goede doel geven terwijl we 20 duizend in de min staan.
Ik zou Chris of Shelly prima vindenquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:16 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Het is dat ik echt graag wil dat Tim naar huis gaat...
Yeah right... net als Jessie zeker!? Zal echt wel meevallen. Ze is zo lui als een luipaard. Ze wilde niet zo door Mike genoemd worden, die dat toen een keer tegen haar zei.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die is tenminste nog bezig met geld te verdienen voor de BV..............
Zijn de meningen dan over verdeeld.........quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yeah right... net als Jessie zeker!? Zal echt wel meevallen. Ze is zo lui als een luipaard. Ze wilde niet zo door Mike genoemd worden, die dat toen een keer tegen haar zei.
Jammer dat hij dat niet gewoon gedaan heeft, want dat past beter bij haar.
Zo te zien graven ze richting China.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:31 schreef utopia2.0 het volgende:
Waarom zijn ze nu een gat aan het graven eigenlijk?.......
Hiske was toch lerares?............quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:31 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Waarop Hiske antwoordde: Oppimpen is niet één woord.
Ok thx, helder antwoord, daar kan ik wat mee.....quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:32 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Zo te zien graven ze richting China.
En Christel ook.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hiske was toch lerares?............
De I-pad generatie..quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hiske was toch lerares?............
dat is dubbel.. pimpen is al opleukenquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:31 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Waarop Hiske antwoordde: Oppimpen is niet één woord.
Zeker. Ben benieuwd hoe lang dat zo blijft.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zijn de meningen dan over verdeeld.........
- narcisten die denken dat ze de baas kunnen spelen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:34 schreef DKUp het volgende:
Sjohn zal dit lijstje wel weer gaan afwerken:
-De inwoners zijn ook redelijk wit, dus misschien kleur.
-Lesbiennes
-Homo's
-Biseksuelen
-Transgenders (Wyatt)
-Daklozen of zwervers
-Oud-bewoners
-Aandachtzoekers
-lelijke hoerenquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
- narcisten die denken dat ze de baas kunnen spelen.
been there done thatquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Toch wel triest eigenlijk.............Ik krijg ook wel de indruk dat de redactie de titels die de bewoners met zich meedragen enorm aandikt........Franny schijnt directiesecretaresse te zijn........Zal dan wel van Kim Holland zijn............quote:
quote:
huh?quote:
Die hebben we al.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Straks komt er weer een nieuw woord bij ontpimpen......quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:35 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat is dubbel.. pimpen is al opleuken
Allemaal onderdeel van het spel...........quote:
Ja, maar er kan wel meer bij. 1 Jessie is genoeg zou je zeggen, maar het is te saai zo. Een narcist die denkt dat hij de baas is, heeft een evenknie nodig.quote:
We hebben Tim en Adriaan ook al.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar er kan wel meer bij. 1 Jessie is genoeg zou je zeggen, maar het is te saai zo. Een narcist die denkt dat hij de baas is, heeft een evenknie nodig.
De kabauwters brengen wel weer een nieuwe lading....quote:
Ik zou me rot lachen als ze erin kwam als couple waaruit gekozen moet worden, en ze weggestuurd wordt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:39 schreef DKUp het volgende:
Vlinder komt binnenkort, maar zij hoeft natuurlijk te strijden voor een plekje.
Vlinder heeft al genoeg gestreden.
De kisten zullen wel een dubbele bodem hebben.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De kabauwters brengen wel weer een nieuwe lading....
Gooi Emile er maar in maar goed die heeft een eigen en beter leven dus die komt zeker niet..quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou me rot lachen als ze erin kwam als couple waaruit gekozen moet worden, en ze weggestuurd wordt.![]()
Dat risico zullen ze wel niet nemen, als ze komt, komt ze alleen. Zit er niet op te wachten.
liever niet,quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar er kan wel meer bij. 1 Jessie is genoeg zou je zeggen, maar het is te saai zo. Een narcist die denkt dat hij de baas is, heeft een evenknie nodig.
Die denken niet dat ze de baas zijn. Dat is een significant verschil.quote:
Het is de bedoeling dat ze dan gaan strijden om de heerschappij.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:42 schreef Verida het volgende:
[..]
liever niet,
Boyd en Jessie samen waren strontvervelend, helemaal toen de goudklompjes, horloges en als klap op de vuurpijl, de grote ham en zijn flessenwatertjes binnen kwamen.
En maar brallen heel de dag en neerkijken op de rest.
Vier, twee vervangers en twee aspirant bewoners.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:43 schreef Crabapple het volgende:
Zou een stunt zijn als er 3 nieuwe inwoners tegelijk komen, die samen beslissen wie er naar huis moet
Gm Cos
ja en jessie nu moraal ridder uithangenquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:42 schreef Verida het volgende:
[..]
liever niet,
Boyd en Jessie samen waren strontvervelend, helemaal toen de goudklompjes, horloges en als klap op de vuurpijl, de grote ham en zijn flessenwatertjes binnen kwamen.
En maar brallen heel de dag en neerkijken op de rest.
Lijkt mij sowieso een leuke, bij een andere stemming. Krijgen we een andere spanning in de groep, want dan bepalen zijn iet wie er weggaat. Dat is echt een leuke. Gewoon een keer als proef.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:43 schreef Crabapple het volgende:
Zou een stunt zijn als er 3 nieuwe inwoners tegelijk komen, die samen beslissen wie er naar huis moet
Gm Cos
Jessie is ook aardig aan het werk. Goh, hij moet oppassen dat hij zich niet een blessure schept.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:46 schreef DKUp het volgende:
Volksheld Tim is momenteel de hardste werker daar. Kijk hem scheppen dan![]()
Oh wacht pauze
Dat zou ook nog kunnen....quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
De kisten zullen wel een dubbele bodem hebben.
Wat ze zelf uitkraamt kan allemaal wel, 1 zinnetje terug en ze gaat in bed liggenquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:47 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ze praat nog steeds niet met hem.
Handig om zo je zwakke plek aan te geven.
goed opletten loopt zo vanzelf wel weer wegquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jessie is ook aardig aan het werk. Goh, hij moet oppassen dat hij zich niet een blessure schept.
jaquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:49 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Wat ze zelf uitkraamt kan allemaal wel, 1 zinnetje terug en ze gaat in bed liggen#powervrouw
adje is goed de weg kwijt dusquote:
Het moet natuurlijk op de naam geschreven worden van een ander. Doen we het gewoon over.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:47 schreef Sambalbaai het volgende:
Mogge![]()
Die paden waren toch bedoeld voor rolstoelen en rollators?
Nu zijn de mannen bezig met hoogteverschillen te maken, zodat er trappetjes gemaakt kunnen worden en dat vlak voor de ingang van de silo.
Christel en Erik bekijken allerlei dingen die nooit aangeschaft kunnen worden, zoals een vliegtuig.
Wat een stel nutteloze mensen bij elkaar.
OMG, omdat hij haar beledigd zou hebben door iets te zeggen waardoor Merel gepikeerd is omdat ze dik is? Wat een hypocriete vlegel is dat. Hij heeft constant mensen lopen beledigen. Vandaag nog.quote:
Prec en prinses merel krijgt er bloemen voorquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
OMG, omdat hij haar beledigd zou hebben door iets te zeggen waardoor Merel gepikeerd is omdat ze dik is? Wat een hypocriete vlegel is dat. Hij heeft constant mensen lopen beledigen. Vandaag nog.
Erik is een beetje opstandig aan het worden. Met dat gofr gevloek, smijt de bakplaat op de grond, wappert als een wilde met de waterkoker, gooit met de dozen met ukulele's, laat het kledingrek in elkaar donderen. Allemaal van die kleine agressie's.quote:
Dat heeft hij niet eens gezegd, Hij zei alleen dat fietsen wel goed voor haar zou zijnquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
OMG, omdat hij haar beledigd zou hebben door iets te zeggen waardoor Merel gepikeerd is omdat ze dik is? Wat een hypocriete vlegel is dat. Hij heeft constant mensen lopen beledigen. Vandaag nog.
Noemt Merel prinses...quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jessie al weer klaar met straten
Zal niet zo snel nu vermoed ik. Er moet eerst iemand naar huis zijn en hij moet zijn imago weer oppoetsen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
goed opletten loopt zo vanzelf wel weer weg
En dan ook keihard lachen erbij.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:50 schreef sjampoeh het volgende:
Merel's meloenen milkshake roept jens
HAHAHA
dat kan dan weer wel
Bosje brandnetels had ze van mij gekregen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Prec en prinses merel krijgt er bloemen voor
Maal je er ook koffie mee?quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
heb hier blender die t al jaren doet
quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:54 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Van mij had ze rouwkrans gekregen.
Leggen der zat op een beetje kerkhof.
Of een bosje gordelroos.
koffiebonen malen......quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:53 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Blender naar de klote.
Hoe krijgen ze dat voor elkaar.
milk shake zonder ijsquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En dan ook keihard lachen erbij.![]()
Maar dat mag wel. Het wordt nu Merels Milkshake. Een nieuw produkt voor op de markt.
O, de blender doet het niet goed. Ze vindt het nu al niet meer leuk.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:53 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Erik is een beetje opstandig aan het worden. Met dat gofr gevloek, smijt de bakplaat op de grond, wappert als een wilde met de waterkoker, gooit met de dozen met ukulele's, laat het kledingrek in elkaar donderen. Allemaal van die kleine agressie's.
euh nee dat hoeft hier nietquote:
Heeft hij nu al. De reuzebaby.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:54 schreef DKUp het volgende:
Jessies prinsesje moet natuurlijk ook nog binnenkomen.
Ik hoop dat hij flink tekeergaat. Het kan hem toch geen donder schelen.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:56 schreef cobain1994 het volgende:
Schudden voor gebruik..
[ afbeelding ]
Klopt, dus kun je nagaan. Adriaan valt me tegen, is een hypocriet.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:53 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dat heeft hij niet eens gezegd, Hij zei alleen dat fietsen wel goed voor haar zou zijn
3 zelfs volgens mij.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:57 schreef ANTPQ-36 het volgende:
He, andere stofzuigert als dat er vorige week binnen gekomen is.
Of hebben ze er 2?
ja, .... lelijke hoeren met praatjes.quote:
Die andere stofzuiger leek wel een straaljager....quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Stofzuiger leeft ook niet lang meer daar
Kunne ze nog een voorbeeld aan nemen, zak raakt nooit vol....quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Stofzuiger leeft ook niet lang meer daar
Denk dat ze blijer was geweest met 'n fles wijn of 'n pizza..... blommen kan je niet etenquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Schop onder haar hol was toepasselijker geweest.
dat zijn ouwe hoerenquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
ja, .... lelijke hoeren met praatjes.
Ja, op het werk vroegen ze al waarom ik me maar een halve dag ziek melde.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wilde het net vragen maar om 12.00 uur dus.
Daarom heeft hij het ook gekozen. Hij is als de dood.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Denk dat ze blijer was geweest met 'n fles wijn of 'n pizza..... blommen kan je niet eten
Als hij al mocht blijven, dan doet hij vanaf volgende week weer niets.....quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:01 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik kan niet anders zeggen, Tim heeft doorzettingsvermogen.
Lachen, maar wel dom dat ze niet voelt dat de zuigkracht weg is.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:01 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Kunne ze nog een voorbeeld aan nemen, zak raakt nooit vol....
Oja... hahahaha.... maar die hebben we genoeg daar.quote:
Merel bloemen gekregen van wie en van de BV betaald neem ik maar weer aan?quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Denk dat ze blijer was geweest met 'n fles wijn of 'n pizza..... blommen kan je niet eten
Nee hoor. Van Adje, van zijn eigen geld.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Merel bloemen gekregen van wie en van de BV betaald neem ik maar weer aan?
Of een sluisdeur voor zijn kop. Hoorde ik hem nu net zeggen nadat Jessie vertelde te denken dat er 2 dames binnen zouden komen, dan weet ik zéker dat ik blijf. Heeft te maken met er goed uitzien ofzo?quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:01 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik kan niet anders zeggen, Tim heeft doorzettingsvermogen.
Hij vreet, koopt, doet vanalles, maar heeft nog geld.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee hoor. Van Adje, van zijn eigen geld.
Zal alleen maar erger worden als de 2 nieuwkomers er zijn. Zie die macho houding al helemaal voor me. Lekker opgeblazen en met een vuurrood hoofd.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:02 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Inlikkert timtimhelaas nog geen maandag
Wat een ellende
Slimmerd, je hebt toch niet gezegd dat het voor Uto2 is neem ik aan, want dan kun je niet meer op je werk verschijnen hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:03 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ja, op het werk vroegen ze al waarom ik me maar een halve dag ziek melde.
(Werk nooit op woensdag)
Wiebelhoofd.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zal alleen maar erger worden als de 2 nieuwkomers er zijn. Zie die macho houding al helemaal voor me. Lekker opgeblazen en met been vuurrood hoofd.
Ik geloof nou niet dat hij veel geld uitgeeft, enkel aan voeding.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij vreet, koopt, doet vanalles, maar heeft nog geld.
Nu weer bedacht dat hij 40 euro per week mag uitgeven als hij zijn eigen boodschappen doet.
Dat lijkt me een prima idee.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nu weer bedacht dat hij 40 euro per week mag uitgeven als hij zijn eigen boodschappen doet.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:08 schreef rowan634 het volgende:
Ik dacht dat er een hete politieagent zou binnenkomen?
Of heb ik dat gerucht in mijn hoofd gehoord?
quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:08 schreef rowan634 het volgende:
Wat lief van Adriaan, dacht ff dat Jessie een stapje verder ging. Wel een beetje overdreven nadat hij al - tig keren zijn excuses heeft aangeboden. Maar goed, typisch Merel die dit gewend is denk ik. Had een schoonzus die het pas weer goed maakte als ze een duur cadeau had gekregen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee hoor. Van Adje, van zijn eigen geld.
ook voor merel zekerquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:11 schreef Sambalbaai het volgende:
Adriaan schrijft een brief op de PC. Het is niet makkelijk zo te zien.Hij bijt op zijn nagels, staart naar het scherm.
Nou jaaaa!quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]jij hebt een uniformenfetisj. Ineens weet ik dat weer.
Adriaan koopt zelden kleding en als hij het al koopt is het tweedehands en dan kun je dus best veel zakgeld overhouden. Hij trakteert ook nooit.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Stille wens?quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:08 schreef rowan634 het volgende:
De inhoud van een uniform is vaak een tegenvaller.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]jij hebt een uniformenfetisj. Ineens weet ik dat weer.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De inhoud van een uniform is vaak een tegenvaller.
is genoeg voor een halve uitzending moet je maar denken....quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Bah, dat gekruip voor Merel van Adriaan.
Dat weet ik, maar heeft eet genoeg. Ik krijg het niet in huis voor dat geld. Ik vind het erg egoistisch, want reken maar dat hij ook fruit en groente pakt wat voor anderen bedoeld was.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Adriaan koopt zelden kleding en als hij het al koopt is het tweedehands en dan kun je dus best veel zakgeld overhouden. Hij trakteert ook nooit.
Heel lief, maar ook overbodig.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De inhoud van een uniform is vaak een tegenvaller.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar heeft eet genoeg. Ik krijg het niet in huis voor dat geld. Ik vind het erg egoistisch, want reken maar dat hij ook fruit en groente pakt wat voor anderen bedoeld was.
Ja, hele leuke verhaallijn.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:18 schreef Verida het volgende:
[..]
is genoeg voor een halve uitzending moet je maar denken....
Waarom dat hele theater terwijl anderen dagelijks gekwetst en getreiterd worden en er zelfs niet eens een excuus vanaf kan.quote:
Ze gaat ervoor......alleen totaal niet op geschreven de hoeveelheid dus geen één smaakt hetzelfde......quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:17 schreef Chea49 het volgende:
De zoete verleiding heet de shake van Merel.
O, dat zal ook wel het geval zijn hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar heeft eet genoeg. Ik krijg het niet in huis voor dat geld. Ik vind het erg egoistisch, want reken maar dat hij ook fruit en groente pakt wat voor anderen bedoeld was.
Merel is een stampend kind wat gewend is haar zin door te drijven.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:19 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Heel lief, maar ook overbodig.Hij heeft veel ergere dingen tegen bv Shelly gezegd, alleen die spreekt hem aan en dan is het klaar.
Had Merel ook kunnen doen, was sterker geweest.
Ja ik Snap het ook nietquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Bah, dat gekruip voor Merel van Adriaan.
Inderdaad, maar thuis gaan ze door met hun rang die ze op het werk gewend zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
zijn toch echt wel vaak echte mannen... en doen wat voor de maatschappij
quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:23 schreef mootie het volgende:
Volgens Tim kost een vergunning om in de boomhut te mogen slapen 15k.
Zucht geen last van hier hoor alles over 1 kam scherenquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar thuis gaan ze door met hun rang die ze op het werk gewend zijn.
Het gaat volgens mij om de stevigheid van de hut, toch niet om een vergunning op een eigen stuk grond? TimTim lult uit zijn wiebelnek.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:23 schreef mootie het volgende:
Volgens Tim kost een vergunning om in de boomhut te mogen slapen 15k.
Jessie de enige die wat commentaar had maar het hardste commentaar kwam pas toen Merel weer wegliep.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze gaat ervoor......alleen totaal niet op geschreven de hoeveelheid dus geen één smaakt hetzelfde......
Je gaat weer zuchten vandaag?quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zucht geen last van hier hoor alles over 1 kam scheren
quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:27 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Franny gaat erik helpen met bouwen want zij heeft ook een werkbroek EN weet hoe die aanmoet![]()
Lotus zei dat zij alles kan
Ik post alleen maar wat Tim zegt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het gaat volgens mij om de stevigheid van de hut, toch niet om een vergunning op een eigen stuk grond? TimTim lult uit zijn wiebelnek.
ja en nu?quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:27 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Franny gaat erik helpen met bouwen want zij heeft ook een werkbroek EN weet hoe die aanmoet![]()
Lotus zei dat zij alles kan
Weet ik, het is commentaar naar TimTim toe die altijd een antwoord heeft op alles.quote:
die gaat ook niet weg wissel valliger als t weerquote:
Gisteren zei hij dat hij vandaag zou gaan. Maar mag blijkbaar niet of de Febo heeft een maatje voor hem klaar staan die zo binnen komt lopen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
die gaat ook niet weg wissel valliger als t weer
Die zei al "misschien moet ik ook de caravan maar gaan schilderen".quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
die gaat ook niet weg wissel valliger als t weer
Ceesie!quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:32 schreef snetje het volgende:
Jessie: Je lijkt Cees wel ..."Nooit met lege handen lopen!"...
nee hoor ik hield me mond vandaar de zucht dus ging er niet op inquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je zoekt weer ruzie, daar pas ik voor.![]()
Merel blijft maar doorzeiken over HAAR shakes.
of een vrouwtje voor hemquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gisteren zei hij dat hij vandaag zou gaan. Maar mag blijkbaar niet of de Febo heeft een maatje voor hem klaar staan die zo binnen komt lopen.
Naald in een hooiberg maakt meer kans.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
of een vrouwtje voor hem
Vanessa....quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
of een vrouwtje voor hem
En met die zucht gaf je heel duidelijk iets aan, en ging je er op in.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee hoor ik hield me mond vandaar de zucht dus ging er niet op in
Wees maar blij met de zucht ipv wat ik van die opmerking vindquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:35 schreef mootie het volgende:
[..]
En met die zucht gaf je heel duidelijk iets aan, en ging je er op in.
Tineke of Karin.quote:
Stevia.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze heeft er zelfs zoetstof bijgedaan.
quote:
Dan kom ik echt niet meer bij.quote:
Karin is nog veels te jong voor hem.........en dan bedoel ik niet de leeftijd...quote:
ik oook niet zo gelachen om haarquote:
Als ook jij Wim hoorde dan komt Wim dus ff deze week langs.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:40 schreef mootie het volgende:
Eric aan de tefeloon. Wim, geloof ik, die komt ergens deze week langs als hij tijd heeft.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:35 schreef mootie het volgende:
[..]
En met die zucht gaf je heel duidelijk iets aan, en ging je er op in.
Je moet je niet zo snel aangevallen voelen. Heb ik hier ook moeten leren.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Wees maar blij met de zucht ipv wat ik van die opmerking vind
Ja,Wimquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:40 schreef mootie het volgende:
Eric aan de tefeloon. Wim, geloof ik, die komt ergens deze week langs als hij tijd heeft.
voel me niet aangevallen hoor vind het meer domme opmerking dus dat nextquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je moet je niet zo snel aangevallen voelen. Heb ik hier ook moeten leren.
Geestelijk wel.......quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:42 schreef mootie het volgende:
Als Tim naar huis gaat, belandt hij in een winterslaap, en die heeft hij wel verdiend. Vindt hij.
Of die schoonmaakster uit dat andere programma, naam vergeten.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het zou toch wat zijn die twee daar.
Lijkt mij ook.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je moet zoiets toch zoeten d.m.v. de vruchten?
Valt wel op hé?quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:40 schreef schizolientje het volgende:
Tim kan echt heeeeeeeeeeeeeeeeelemaal nergens anders over praten, al 3 weken
Beetje honing erbij is wel lekker.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je moet zoiets toch zoeten d.m.v. de vruchten?
Palma?quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Of die schoonmaakster uit dat andere programma, naam vergeten.
Lachen altijd met hem. Je ziet hem vaak denken: wat een klojo's hier.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:40 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Als ook jij Wim hoorde dan komt Wim dus ff deze week langs.
Mooie vent die Wim.
Moet hij wel eerst een slaaphol zien te vinden ergens.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:42 schreef mootie het volgende:
Als Tim naar huis gaat, belandt hij in een winterslaap, en die heeft hij wel verdiend. Vindt hij.
Stop hier eens mee zeg!quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
voel me niet aangevallen hoor vind het meer domme opmerking dus dat next
quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:47 schreef mootie het volgende:
Merel een beetje aangedaan door de brief en bloemen van Adriaan.
Dat was wél echt zo te zien.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:47 schreef mootie het volgende:
Merel een beetje aangedaan door de brief en bloemen van Adriaan.
Nou weet ik waarom ze bij mij altijd zo snel 'weg' zijn. Ik zet ze nooit op scheef waterquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:49 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Nou bosje bloemen.
Lauw/warm afsnijden en op scheef water zetten en door.
Ze liggen nog steeds op haar bed.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:49 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Nou bosje bloemen.
Lauw/warm afsnijden en op scheef water zetten en door.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:50 schreef ndid het volgende:
[..]
Nou weet ik waarom ze bij mij altijd zo snel 'weg' zijn. Ik zet ze nooit op scheef water
In vervolg je vaas aan één kant ophogen......quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:50 schreef ndid het volgende:
[..]
Nou weet ik waarom ze bij mij altijd zo snel 'weg' zijn. Ik zet ze nooit op scheef water
Vreselijke wat een wijf is hetquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:49 schreef ndid het volgende:
Merel: nou dan heeft hij wel echt echt spijt van zijn woorden
Ik moest laatst aan haar denken, toen ik bedacht hoe ze in DGK alles netjes hielden, maar ja toen hadden ze Palmaquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
In vervolg je vaas aan één kant ophogen......
Die hadden daar toen een complete schoonmaakploeg in huis.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:53 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ik moest laatst aan haar denken, toen ik bedacht hoe ze in DGK alles netjes hielden, maar ja toen hadden ze Palma
Dat weet je niet. Misschien was ze vandaag wel weer gewoon metquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Een excuus is niet voldoende voor het prinsesje.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]echt een prinsesje verpest vanaf haar geboorte.
Een excuus is niet voldoende voor het prinsesje.
Ze maakte het Adriaan wel erg moeilijk terwijl hij al diverse keren zijn excuses had aangeboden. Hij is die brief toen gaan schrijven omdat ze nog steeds zweeg tegen hem. Hopelijk heeft zij er zélf ook iets van geleerd en laat een ander niet eerst zo door het stof gaan.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Misschien was ze vandaag wel weer gewoon met
Adriaan gaan praten.
Doei Chris...... ik zou haar zo graag weg willen hebben en dan Hiske zien strubbelen met een nieuwe in haar huisjequote:Op woensdag 6 maart 2019 11:55 schreef ndid het volgende:
Christel heeft een hele gave voorlichtingdingengebeuren gevonden, die voorlichting kan geven over daklozengebeuren met cijfers en zo.
Daar heeft ze een word-documentje van gemaakt en die gaat ze allemaal bellen.....
die heeft het veel te druk dus om naar huis te gaan
Snel wat organiseren zodat ze erin mag blijven denk je?quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:55 schreef ndid het volgende:
Christel heeft een hele gave voorlichtingdingengebeuren gevonden, die voorlichting kan geven over daklozengebeuren met cijfers en zo.
Daar heeft ze een word-documentje van gemaakt en die gaat ze allemaal bellen.....
die heeft het veel te druk dus om naar huis te gaan
quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Snel wat organiseren zodat ze erin mag blijven denk je?
hij wil ze drogen, gewoon ondersteboven ophangen ergens en kijken wat er over blijft. Rozen gaan perfect zoquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:57 schreef ndid het volgende:
Merel gaat haar bloemen in het water zetten. Ze krijgt een 'vaas' van Adriaan, die zijn eigen bosje bloemen eruit haalt en nu op zoek gaat naar iets om zijn bloemen in te zetten.
Maar hij gooit ze nu op de composthoop.....en mompelt: zo da's een vieze drab.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:59 schreef schizolientje het volgende:
[..]
hij wil ze drogen, gewoon ondersteboven ophangen ergens en kijken wat er over blijft. Rozen gaan perfect zo
Niets blijft daar privé, Merel aan iedereen vertellen over Adriaan.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:57 schreef ndid het volgende:
Merel gaat haar bloemen in het water zetten. Ze krijgt een 'vaas' van Adriaan, die zijn eigen bosje bloemen eruit haalt en nu op zoek gaat naar iets om zijn bloemen in te zetten.
Deed ik vroeger ook altijd, hield alleen van dooie bloemen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:59 schreef schizolientje het volgende:
[..]
hij wil ze drogen, gewoon ondersteboven ophangen ergens en kijken wat er over blijft. Rozen gaan perfect zo
Ze kan die bos bloemen beter in de silo op tafel zetten.......dan in het hokquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Niets blijft daar privé, Merel aan iedereen vertellen over Adriaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |