SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2019 00:48:01 ]
Ziyech kan overal wel spelen. Mokergoede speler natuurlijk. Trouwens die techniek van Odegaard bohquote:Op woensdag 6 maart 2019 00:36 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ziyech is ook een 10 die door Bosz is omgetoverd in een dynamische box-to-box speler.
Link maar doorquote:Op woensdag 6 maart 2019 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is er al een nieuwe juichfoto voor in de OP?
Denk jij niet dat Ajax die Scherpen gaat halen? Vd Sar kwam toen ook binnen als een matige lange keeper en ik zie gelijkenissen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is er al een nieuwe juichfoto voor in de OP?
Ik blijf nog even zitten voor de eerste twee goalsquote:Op woensdag 6 maart 2019 00:38 schreef franklop het volgende:
Ziggo zendt wedstrijd nu opnieuw uit, met Sierd
Och och kijk die zogenaamde marketingaccountjes een slaatje proberen te slaan uit dit soort dingen. Mokertriest altijd en CRINGE.quote:
Muah geen idee hoe die Varela is en of ze die gaan kopen, ze hebben ook nog vertrouwen in Kotarski natuurlijk.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk jij niet dat Ajax die Scherpen gaat halen? Vd Sar kwam toen ook binnen als een matige lange keeper en ik zie gelijkenissen.
Ja maar je hebt 2 nieuwe keepers nodig. Lampie gaat ook weg.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah geen idee hoe die Varela is en of ze die gaan kopen, ze hebben ook nog vertrouwen in Kotarski natuurlijk.
Je hebt van leer ook nog natuurlijkquote:Op woensdag 6 maart 2019 00:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja maar je hebt 2 nieuwe keepers nodig. Lampie gaat ook weg.
Die kan er geen klote van.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt van leer ook nog natuurlijk
En Suárez en Vertonghen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:43 schreef The_Coach het volgende:
Wil je op dit niveau blijven meedoen dan kan je beter proberen om en Cillessen terug te halen.
Afkoopsom 60 miljoen succes.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:43 schreef The_Coach het volgende:
Wil je op dit niveau blijven meedoen dan kan je beter proberen om en Cillessen terug te halen.
Topclub waardig? Dat blijft wel de vraag.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ziyech kan overal wel spelen. Mokergoede speler natuurlijk. Trouwens die techniek van Odegaard boh
Dat denk ik wel ja. Werkelijk alle clubs zaten achter dat ventje aan. En dat geldt niet voor iedere voetballer.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:44 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Topclub waardig? Dat blijft wel de vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |