quote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
nee kutmarokkanenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:13 schreef monkyyy het volgende:
Oudkerk, dat was toch die van de heroïnehoeren?
Oh jaquote:
Dat heroïne weet ik niet, maar het was een vreemd soort openheid.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:13 schreef monkyyy het volgende:
Ik had zaterdag een Groenlinks flyeraar aan de deurquote:
ja vet grappig. omdat je afentoe een hoer aanduwt, mag je niet in de politiek zitten.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:15 schreef svann het volgende:
[..]
Dat heroïne weet ik niet, maar het was een vreemd soort openheid.
Vooral omdat hij getrouwd was.
Ja, ook.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:13 schreef monkyyy het volgende:
Wie had je in gedachte?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:16 schreef Oscar. het volgende:
Maar een hele provincie naaien, dat levert je zelfs een ministerpost op
wiebes is goed bezig dacht ik zoquote:
gezelligquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
correctquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:21 schreef svann het volgende:
[..]
Nadat hij de provincie had genaaid, suggereer je?
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:21 schreef monkyyy het volgende:
JAÏREDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:21 schreef monkyyy het volgende:
JAÏRED@Zipportal keurt dit goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |