Ik krijg een heel ander idee bij domtoren😬quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:53 schreef _Hestia_ het volgende:
Nu dus een nieuwe naam verzinnen. Domtoren doen die @:Yasmin23 van de week bedacht had?
95m is wel erg langquote:Op donderdag 7 maart 2019 00:48 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Ik krijg een heel ander idee bij domtoren😬
Dat heb ik veel liever dan dit hoorquote:Op donderdag 7 maart 2019 06:42 schreef Sarabi het volgende:
Ja hey jullie willen allemaal geen winterweer. Dan krijg je dit
Was het maar mooi -5 met een strakke lucht.
Daar zou ik wel tegen de warmte kunnenquote:Op donderdag 7 maart 2019 06:56 schreef _Hestia_ het volgende:
Ja ik ben gewoon in het verkeerde land geboren. * _Hestia_ verhuist naar Spanje.
Oh, ik vind winterweer prima hoorquote:Op donderdag 7 maart 2019 06:42 schreef Sarabi het volgende:
Ja hey jullie willen allemaal geen winterweer. Dan krijg je dit
Was het maar mooi -5 met een strakke lucht.
Ja dat is een hele andere warmte dan hier. Stuk minder benauwd.quote:Op donderdag 7 maart 2019 07:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar zou ik wel tegen de warmte kunnen
Vond het in Cordoba met 40+ graden zelfs goed te doen
Omdat hij mij toen heeft gedumpt?quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal vast meevallen, wellicht gewoon van het helen. Breken en rechtzetten zal ook flinke stress voor zon gebied opleveren.[..]
Waarom zou je nog iets proberen bij/met zo'n iemand?
Dat zou dan toch juist reden zijn om niet meer te willen? Op die leeftijd is wel groot verschil. Nu valt wel mee.quote:Op donderdag 7 maart 2019 08:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat hij mij toen heeft gedumpt?HIj had wel een punt. Was 16 dacht ik en hij 24....
Ik geloof dat ik jullie niet helemaal begrijp?quote:Op donderdag 7 maart 2019 08:07 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Dat zou dan toch juist reden zijn om niet meer te willen? Op die leeftijd is wel groot verschil. Nu valt wel mee.
Omdat hij je gedumpt heeftquote:Op donderdag 7 maart 2019 08:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik jullie niet helemaal begrijp?
Waarom zou ik nu niet meer moeten willen dan?
Ja vroeger omdat hij mij te jong vond. Had die toch ook gelijkquote:
Als dat enige reden was niet nee.quote:Op donderdag 7 maart 2019 08:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja vroeger omdat hij mij te jong vond. Had die toch ook gelijk![]()
Zo gemeen als het leeftijdsverschil zo groot is op die leeftijd is dat toch niet?
Geloof het welquote:
Ja dat zei je er niet bijquote:Op donderdag 7 maart 2019 08:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat hij mij toen heeft gedumpt?HIj had wel een punt. Was 16 dacht ik en hij 24....
Staat te jong ja, geen leeftijdenquote:Op donderdag 7 maart 2019 08:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dat zei je er niet bij
Ligt er ook een beetje hoe dat toen gegaan is natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |