Ach jochie toch..........knuffeltje voor jou!quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:57 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de Nazi's diertjes gedood hebben in Polen...
Vuile nazi'squote:Op woensdag 6 maart 2019 15:57 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de Nazi's diertjes gedood hebben in Polen...
quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ach jochie toch..........knuffeltje voor jou!
quote:
Ja ik denk dat het wel veel gedoe is maar ik vind ze echt super leuk.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Gekke beesten......lijkt me echt niks om hier in huis te hebben.......
Help even waar dit ook alweer over gingquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ervaring mee?[..]
Ach als het kan waarom niet.
Was ook mijn gedachtequote:Op woensdag 6 maart 2019 17:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Help even waar dit ook alweer over ging
Uitglijden in de sneeuw.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Help even waar dit ook alweer over ging
Owja.......maar nee......was het maar sneeuw dan had ik het gezien.......nu was ik echt totaal verrast.....quote:
Ze zijn leuk. Heel zelfstandig, heel grappig. Niet veilig bij hamsters en ander klein spul. En ze hebben dat specifieke geurtje wat snel overweldigd als je niet goed schoonmaakt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat het wel veel gedoe is maar ik vind ze echt super leuk.
Ja dat lees ik vaker. Dat vind ik wel een nadeel. Laat de buurvrouw ze gewoon los lopen?quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:42 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ze zijn leuk. Heel zelfstandig, heel grappig. Niet veilig bij hamsters en ander klein spul. En ze hebben dat specifieke geurtje wat snel overweldigd als je niet goed schoonmaakt.
Gaat lekker met hem zeg?quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:45 schreef _Hestia_ het volgende:
Update zkh-man: Operatie was op zich goedgegaan, hij mocht naar huis. Maar kreeg daar heel veel steken en nu zit hij hier in de wachtkamer van het zkh, want echt goed klinkt dus niet nog
Jeetje vervelend!quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:45 schreef _Hestia_ het volgende:
Update zkh-man: Operatie was op zich goedgegaan, hij mocht naar huis. Maar kreeg daar heel veel steken en nu zit hij hier in de wachtkamer van het zkh, want echt goed klinkt dus niet nog
Heb je geen garantie meer? Misschien kan je hem nog inruilenquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:45 schreef _Hestia_ het volgende:
Wel weer (wat) minder last inmiddels?quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Owja.......maar nee......was het maar sneeuw dan had ik het gezien.......nu was ik echt totaal verrast.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |