abonnement Unibet Coolblue
pi_185452857
Zo, dat was een pijnlijke sessie bij de haptonoom weer. Was het contact met mn lichaam beetje kwijt maar had erg veel spanning in mn lichaam blijkbaar -O-

Op de terugweg in tunnel hoorde ik opeens geschreeuw achter me, vrouw gevallen toen ze stoepje op wilde fietsen die wat hoger was dan ze dacht. Aardig geschrokken en op haar zijkant/ribben gevallen :{
Ze had iets verderop afspraak bij vioolbouwer,dus maar ff haar spullen (viooltas) meegenomen en haar daar veilig afgeleverd. Daar was ook een kennis van haar met auto die mee naar huisarts/zkh kan. Ze vond wel lief van me, maarja kon haar echt niet alleen laten :N
pi_185452892
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2019 14:47 schreef _Hestia_ het volgende:
Zo, dat was een pijnlijke sessie bij de haptonoom weer. Was het contact met mn lichaam beetje kwijt maar had erg veel spanning in mn lichaam blijkbaar -O-

Op de terugweg in tunnel hoorde ik opeens geschreeuw achter me, vrouw gevallen toen ze stoepje op wilde fietsen die wat hoger was dan ze dacht. Aardig geschrokken en op haar zijkant/ribben gevallen :{
Ze had iets verderop afspraak bij vioolbouwer,dus maar ff haar spullen (viooltas) meegenomen en haar daar veilig afgeleverd. Daar was ook een kennis van haar met auto die mee naar huisarts/zkh kan. Ze vond wel lief van me, maarja kon haar echt niet alleen laten :N
Lief van je! Hopelijk valt de schade bij haar meer mee dan bij mij.......al iets van je zkh man gehoord trouwens?
pi_185452990
quote:
17s.gif Op donderdag 7 maart 2019 14:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]

Lief van je! Hopelijk valt de schade bij haar meer mee dan bij mij.......al iets van je zkh man gehoord trouwens?
Ja ik hoop het ook voor dr. Maar ze had wel echt veel pijn. Dus vrees het ergste.

En ja hij is niet aan het werk vandaag, beetje lastig boren zo toch zei hij :+
Maar moeten nog ff kijken wanneer we weer kunnen afspreken. Hij was alleen in alle hectiek wel ff "vergeten" dat hij 3 weken een logé krijgt :') Als het alleen voor de seks is maakt het me niet uit welk bed, maar na 3 weken moet toch wel bij hem kunnen anders vertrouw ik het toch niet ;)
pi_185453111
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2019 14:54 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]

Ja ik hoop het ook voor dr. Maar ze had wel echt veel pijn. Dus vrees het ergste.

En ja hij is niet aan het werk vandaag, beetje lastig boren zo toch zei hij :+
Maar moeten nog ff kijken wanneer we weer kunnen afspreken. Hij was alleen in alle hectiek wel ff "vergeten" dat hij 3 weken een logé krijgt :') Als het alleen voor de seks is maakt het me niet uit welk bed, maar na 3 weken moet toch wel bij hem kunnen anders vertrouw ik het toch niet ;)
Jeetje dat is niet handig allemaal van hem ha ha......zou voor de zekerheid ook nog maar even verder Tinderen als ik jou was :+
pi_185453128
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2019 14:54 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]

Ja ik hoop het ook voor dr. Maar ze had wel echt veel pijn. Dus vrees het ergste.

En ja hij is niet aan het werk vandaag, beetje lastig boren zo toch zei hij :+
Maar moeten nog ff kijken wanneer we weer kunnen afspreken. Hij was alleen in alle hectiek wel ff "vergeten" dat hij 3 weken een logé krijgt :') Als het alleen voor de seks is maakt het me niet uit welk bed, maar na 3 weken moet toch wel bij hem kunnen anders vertrouw ik het toch niet ;)
Weet je wie die loge is?
pi_185453174
quote:
17s.gif Op donderdag 7 maart 2019 15:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]

Jeetje dat is niet handig allemaal van hem ha ha......zou voor de zekerheid ook nog maar even verder Tinderen als ik jou was :+
Haha ja toch ook maar weer mee bezig, heb al wel weer ander gesprek lopen, woont alleen niet hier in de stad jammer genoeg. Dacht alleen dat iets dichterbij was, met ov toch nog wel uur onderweg omdat gat is ontdek ik net. Of hij moet me bij een ander station ophalen zodat ik niet met bus hoef, dan is het 35 min met ov.
pi_185453207
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 15:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]

Weet je wie die loge is?
Logé is een maatje van hem die andere woning krijgt en tot die tijd ergens terecht moest zei hij.
Hij kon iig wel gewoon bij mij slapen zei hij.
pi_185453250
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2019 15:06 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]

Logé is een maatje van hem die andere woning krijgt en tot die tijd ergens terecht moest zei hij.
Hij kon iig wel gewoon bij mij slapen zei hij.
Wie weet gaat het zo goed dat je die vriend ook kunt ontmoeten bij hem thuis?
pi_185453312
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 15:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]

Wie weet gaat het zo goed dat je die vriend ook kunt ontmoeten bij hem thuis?
Ja geen idee. Weet niet hoeveel kamerappartement hij heeft (ken complex wel, oude vriendin van me woont er ook, meerdere varianten flats). Als hij maar 2kamerappartement heeft en ze samen op kamer liggen snap ik hem wel :+
Als echt serieus wat wordt maar ff kijken, maak me er nu niet heel druk om.
pi_185453414
Jij hebt je goeie daad weer gedaan Hestia! _O_
Gek? kan je dat eten?
pi_185453459
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2019 15:17 schreef quickstepster het volgende:
Jij hebt je goeie daad weer gedaan Hestia! _O_
Ja idd. Waren gelukkig nog wel paar andere vrouwen die er later bij kwamen. Maar echt heel veel mensen die niet eens op of om keken :{
  donderdag 7 maart 2019 @ 15:28:02 #287
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_185453642
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2019 14:54 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]

Ja ik hoop het ook voor dr. Maar ze had wel echt veel pijn. Dus vrees het ergste.

En ja hij is niet aan het werk vandaag, beetje lastig boren zo toch zei hij :+
Maar moeten nog ff kijken wanneer we weer kunnen afspreken. Hij was alleen in alle hectiek wel ff "vergeten" dat hij 3 weken een logé krijgt :') Als het alleen voor de seks is maakt het me niet uit welk bed, maar na 3 weken moet toch wel bij hem kunnen anders vertrouw ik het toch niet ;)
Ik denk dat hij er een trio probeert uit te halen O-) :Y
Oude user in een nieuw jasje.
pi_185453743
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 15:28 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]

Ik denk dat hij er een trio probeert uit te halen O-) :Y
:o :+
pi_185453779
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 15:28 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]

Ik denk dat hij er een trio probeert uit te halen O-) :Y
Hij is geen bi ( het is een vriend van hem, geen vriendin), maar ik vind trio niet erg hoor O-) Maakt mij ook niet uit MMV of MVV ;)
  donderdag 7 maart 2019 @ 15:42:24 #290
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_185453994
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2019 15:32 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]

Hij is geen bi ( het is een vriend van hem, geen vriendin), maar ik vind trio niet erg hoor O-) Maakt mij ook niet uit MMV of MVV ;)
Wat niet is kan nog komen >:)
Oude user in een nieuw jasje.
pi_185454020
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 15:42 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]

Wat niet is kan nog komen >:)
Ik perverteer hem wel O-)
pi_185454089
Haha, een ander smaakje dan vanilla maken O-)
Gek? kan je dat eten?
pi_185454103
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2019 15:32 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]

Hij is geen bi ( het is een vriend van hem, geen vriendin), maar ik vind trio niet erg hoor O-) Maakt mij ook niet uit MMV of MVV ;)
Dus jij bent wel eens geeifeltowered?
  donderdag 7 maart 2019 @ 15:48:07 #294
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_185454106
Collega vind het best druk voor de maand februari.... we zitten ook pas een week in maart _O- 8)7
Oude user in een nieuw jasje.
pi_185454161
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 15:48 schreef pitebuell85 het volgende:
Collega vind het best druk voor de maand februari.... we zitten ook pas een week in maart _O- 8)7
:D

Dat is wel schattig.
pi_185454179
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2019 15:46 schreef quickstepster het volgende:
Haha, een ander smaakje dan vanilla maken O-)
Vanilla is niet mijn smaak nee O-) Staat ook zo in mn Tinderbio ("ik ben vegetariër, maar vanilla is niet mijn smaak ;)" ), wel grappig hoe daar soms op gereageerd wordt _O-
  donderdag 7 maart 2019 @ 15:58:24 #297
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_185454290
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2019 15:52 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]

Vanilla is niet mijn smaak nee O-) Staat ook zo in mn Tinderbio ("ik ben vegetariër, maar vanilla is niet mijn smaak ;)" ), wel grappig hoe daar soms op gereageerd wordt _O-
Ah, ben jij dat :D
Oude user in een nieuw jasje.
pi_185454385
Dat is een leuke omschrijving _O-
Gek? kan je dat eten?
pi_185454542
Hehehehehe >:)

quote:
begin volgende week zelfs kans op een klein beetje natte sneeuw
https://www.ad.nl/binnenl(...)aten-staan~acb9fc74/
pi_185454585
Haha ja he _O-
En natte sneeuw is niet erg, dat is toch weer zo weg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')