Jens zou Geile Ger met de grond gelijk maken in een verbale strijdquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:56 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Sneufiguur, laat Jens maar op hem los gaan
Zo, dat escaleerde snel, vond Gerrit dit wel goed?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:56 schreef Yaksa het volgende:
Vooralsnog liggen ze gewoon onschuldig lepeltje / lepeltje en is er van serieuze sex geen sprake:
[ afbeelding ]
niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:57 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Jens zou Geile Ger met de grond gelijk maken in een verbale strijd
Wil ik zienquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:57 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Jens met zijn teddy beertje, neem ik ook niet serieusquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:57 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
nou die zie ik eigen lijk wel bitch slappen met geile geesquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:59 schreef formule het volgende:
[..]
Jens met zijn teddy beertje, neem ik ook niet serieus
Zal wel op 1 avond, de Donny dinsdag, 4-5 keer zijn voorgevallen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:49 schreef Crabapple het volgende:
En ik hoor Merel en Gerrit terwijl Jens en Mylene in beeld zijn Ger vraagt hoe vaak hebben jullie gezoend 1 keer? Nee zegt Merel 4 of 5 keer totaal.
En SL pfff
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:35 schreef oma-Nijn het volgende:
Gerrit: mijn ouders vinden het wel een leuke chick.![]()
![]()
![]()
Echt, al was die lamlul de laatste vent op aarde, dan zakte ik nog liever over een cactus heen![]()
Dat denk ik ook, maar blijkbaar heeft het meer indruk op Merel gemaakt dan op Jessiequote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:00 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Zal wel op 1 avond, de Donny dinsdag, 4-5 keer zijn voorgevallen.
Dat kan best hoor, als Mylène een soort parfum gebruikte wat niet iedereen gebruikt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:02 schreef formule het volgende:
Onsamenhangend verhaal van Gerrit, ik snap het niet, hij herkende haar luchtje
Nee hoor, maar hij wil eerst graag zien wat er binnenkomst. Als dat niets is en Shelley blijft, dan zet ie weer op haar in natuurlijk. Maar eigenlijk wil ie Mylène, maar die zag hij vorige week al naar Jens toe trekken, toen is ie al een keer verhaal gaan halen. Maar toen hadden ze nog niet gezoend (Jens en Mylène). Daarna is ie wel weer met Shelley gaan aanpappen.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:57 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Perfecte beschrijving van Geile Gerquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:07 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar hij wil eerst graag zien wat er binnenkomst. Als dat niets is en Shelley blijft, dan zet ie weer op haar in natuurlijk. Maar eigenlijk wil ie Mylène, maar die zag hij vorige week al naar Jens toe trekken, toen is ie al een keer verhaal gaan halen. Maar toen hadden ze nog niet gezoend (Jens en Mylène). Daarna is ie wel weer met Shelley gaan aanpappen.
En dan nu flauw doen over Mylène en Jens, terwijl ie de dames zelf maar wat graag beide wou bespelen. Gerrit die kon kiezen uit twee vrouwen, en straks heeft ie weer helemaal niemand.
Ja precies.... heb hem vandaag 2x horen zeggen dat die serieus niet verliefd is op haarquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:06 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar blijkbaar heeft het meer indruk op Merel gemaakt dan op Jessie
Dat vind Gerrit zelf, zijn 1ste ex Mileen ligt bij Jens en die stemt zijn 2e ex Sjellie naar huis, maar exen zijn exen en geen huishoeren op bestellingquote:
Jens en Mylene die aan Gerrit vertellen dat ze tongerenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, fragmentje van grootsmoel Gerrit, verder nog iets gemist ?
[ afbeelding ]
Gerrit gaat zorgen dat Tim naar huis gaat - 5 maart 2019.
x73kkha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |