Liever niet. Ik dacht even dat er iets ergs was gebeurt. Geen topic kaper.... geen berichten...quote:
Wat lief van Mylenequote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:47 schreef formule het volgende:
Jens wil bij Mylene in bed gaan liggen, het mag
Dan moet voor 1 avond maar een jaloerse Bats binnenkomen en de boot slopen o.i.d.quote:
Eerst heeft hiske het over Mylene en dat Mylene zeker wist dat Gerrit bij Chris ging ventileren want boehoe niet leuk en daarna dat franny tegen His had gezegd: Wat doe jij eigenlijk hierquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan moet voor 1 avond maar een jaloerse Bats binnenkomen en de boot slopen o.i.d.
Ik probeer te verstaan wat Chris en His zeggen, maar ik versta er niets van.
Zo lang als nodig is. Ze hebben daar allemaal een agenda om er zo lang mogelijk te blijven.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:52 schreef Ranah het volgende:
hoe lang gaat ze die jongen aan het lijntje houden?
Nee, het kastje voor zijn sokken was zoekquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:59 schreef Chanel5 het volgende:
Wow, Jens doet de deur open voor Shel met een tampeloerus in zijn broek niet te filmen.
Erik gaat nergens heenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:55 schreef formule het volgende:
Morgen gaat Erik naar huis, tenminste dat zei hij, niet op de bank dan ga ik morgen naar huis
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, het kastje voor zijn sokken was zoek
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, het kastje voor zijn sokken was zoek
En dan zenden ze ook nog maar 4 seconden uit van Jessie en Merel op de boot en de rest wat die Donnie allemaal heeft uitgevreten.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:41 schreef IkFok het volgende:
Dat ze met dit materiaal nog steeds een uur kunnen vullen op tv. wel knap
Als ik een relatie met Gerrit zou hebben, zou ik ook liever 7 dagen in de week gaan snackenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:07 schreef formule het volgende:
Myléne is vreemd gegaan met de jongen van de snackbar
Ach, schei uit. Met zo'n stijf apparaat zit er geen bloed meer in je harses.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ach, schei uit. Met zo'n stijf apparaat zit er geen bloed meer in je harses.
Hij zou bijna last krijgen van evenwichtsproblemen , plof zo languit op zijn snoetquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |