Hebben gelukkig al veel vervangen, enige wat nog wel even moet is de elektra naar boven, die heeft hij nogal twijfelachtig aangeslotenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
zoiets staat er hier ook op de plannen, nouja eten heb ik al gedaan[..]
Daar had ik gelukkig al helemaaaaaaaal geen last van![]()
Heb alleen 'moeten' schilderen omdat ik net een andere tint wilde. trapgat moest wel want daar zaten veel strepen op de muur.
Ik heb het zo slecht nog niet getroffen met deze woning
Huur je of heb je koop??quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:35 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hebben gelukkig al veel vervangen, enige wat nog wel even moet is de elektra naar boven, die heeft hij nogal twijfelachtig aangesloten
Koekoekquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:26 schreef isax het volgende:
[..]
Lol die rammen jou en je 2 meter zo het krankenhaus in losertje.
owh, bij de koop toch wel hopelijk een goede compensatie voor gekregen dan zeker?quote:
Een topic openen in klb is als een soort Russische roulette, je weet nooit of het in de notegrage handjes van vk valtquote:
Nou heb het huis voor weinig kunnen kopen, die man was failliet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
owh, bij de koop toch wel hopelijk een goede compensatie voor gekregen dan zeker?
een goede mooie duidelijke OP doet wonderenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:43 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Een topic openen in klb is als een soort Russische roulette, je weet nooit of het in de notegrage handjes van vk valt
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:43 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Een topic openen in klb is als een soort Russische roulette, je weet nooit of het in de notegrage handjes van vk valt
Watje.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:43 schreef Flamarande het volgende:
[..]
dat scheelt een hoop!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:44 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nou heb het huis voor weinig kunnen kopen, die man was failliet.
Iets met een appel?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een topic klaar staan over de geschiedenis en de impact van een bepaalde vrucht in de maatschappij.
De banaan?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, ik heb al genoeg gezegd over de appel in 2018.
Hoe lang blijft hij daar staan dan hahaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een topic klaar staan over de geschiedenis en de impact van een bepaalde vrucht in de maatschappij.
Dit is een mooi voorbeeld waar ik naar refereer in het topic. Ik ga hem plaatsen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:50 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hoe lang blijft hij daar staan dan haha
Ik zit op het puntje van mijn stoel.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit is een mooi voorbeeld waar ik naar refereer in het topic. Ik ga hem plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |