Ik snap er geen kut van, maar ik geloof je direct.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Omdat je boy meer dan 50 otamendi's heeft
daar hoeft ze niet voor te kijken, staat bij een mod gewoon bij je postquote:
Nee man een doos die in de aarde is begraven door Aliens vroeger ontaard zich en spreid allemaal gekke signalen uit wat ervoor zorgt dat al het plastic muteert in ziek zware massieve ballen die over de aarde heen rollen en mensen pletten.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat gaat het worden?
Pandemie, komeetinslag, kernoorlog, buitenaardse invasie, of toch klimaatverandering, want dat is hip tegenwoordig.
cool!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee man een doos die in de aarde is begraven door Aliens vroeger ontaard zich en spreid allemaal gekke signalen uit wat ervoor zorgt dat al het plastic muteert in ziek zware massieve ballen die over de aarde heen rollen en mensen pletten.
Dan is er niemand meer om hier te modererenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:48 schreef Myrr het volgende:
En alleen mensen met een iq boven de 120 mogen blijven leven.
Pandora's Box, maar dan de moderne versie. goeiequote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee man een doos die in de aarde is begraven door Aliens vroeger ontaard zich en spreid allemaal gekke signalen uit wat ervoor zorgt dat al het plastic muteert in ziek zware massieve ballen die over de aarde heen rollen en mensen pletten.
Koekoekquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan is er niemand meer om hier te modereren
Ik vind jou een kanjer en het boeit me niks als ik hiervoor een ban/note voor zal krijgen. Dat is het waardquote:
Doen we solliquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat geeft niet want ze pletten ook alle servers dus er is sws geen FOK meer.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jezelf dood wensen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:48 schreef Myrr het volgende:
En alleen mensen met een iq boven de 120 mogen blijven leven.
Gebruik control F + zoektermquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:48 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Zie ik niet staan in de policy maar wellicht kijk ik er overheen
Sowquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kijk nog maar eens goedquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:48 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Zie ik niet staan in de policy maar wellicht kijk ik er overheen
Die ken ik niet mja zo zie je maar weer origineel zijn is knap lastig vandaag de dag.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Pandora's Box, maar dan de moderne versie. goeie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |