abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 januari 2003 @ 14:20:26 #1
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_7718757
Ik ben het slappen op de grond ondertussen wel een beetje beu dus wil ik nu toch ergens eens een x een goed 2persoonsbed kopen. Ik heb in principe 2 erg goede lattebodems en 2 matrassen (al wil ik die op den duur ook wel vervangen voor een nieuwe) . Wie heeft er ervaring met het kopen van zo'n ding. Waar zijn ze niet te duur. Wie weet er goede modellen. Iemand ervaring met bedden van IKEA?
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
  zondag 5 januari 2003 @ 14:21:37 #2
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_7718764
quote:
Op zondag 5 januari 2003 14:20 schreef Chielus het volgende:
Ik ben het slappen op de grond ondertussen wel een beetje beu dus wil ik nu toch ergens eens een x een goed 2persoonsbed kopen. Ik heb in principe 2 erg goede lattebodems en 2 matrassen (al wil ik die op den duur ook wel vervangen voor een nieuwe) . Wie heeft er ervaring met het kopen van zo'n ding. Waar zijn ze niet te duur. Wie weet er goede modellen. Iemand ervaring met bedden van IKEA?
Ja, niet doen Ik heb mijn vorige bij Beter Bed gekocht en dat beviel me wel...
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_7718838
quote:
Op zondag 5 januari 2003 14:21 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Ja, niet doen Ik heb mijn vorige bij Beter Bed gekocht en dat beviel me wel...

Beter Bed schijnt nogal vreselijk slecht te zijn met leveringen, kennissen van ons hebben 9 maanden staan wachten voordat hun bed kwam en toen was het door hun bestelde bed al uit de collectie dus kregen ze een andere, en zij zijn niet de enige waar het zo is gegaan
  zondag 5 januari 2003 @ 14:29:26 #4
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_7718865
quote:
Op zondag 5 januari 2003 14:26 schreef erikh het volgende:

[..]

Beter Bed schijnt nogal vreselijk slecht te zijn met leveringen, kennissen van ons hebben 9 maanden staan wachten voordat hun bed kwam en toen was het door hun bestelde bed al uit de collectie dus kregen ze een andere, en zij zijn niet de enige waar het zo is gegaan

Ik wil hem toch eigenlijk wel binnen een week ofzo in huis hebben
pi_7718870
op de grond? zo arm?
046
Dank aan Yeahinho
  zondag 5 januari 2003 @ 14:31:51 #6
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_7718901
quote:
Op zondag 5 januari 2003 14:29 schreef hallo_mensen het volgende:
op de grond? zo arm?
Tja, student he.
pi_7718911
Ik heb een bed van de IKEA en het bevalt me prima... De Sultan Himmel combi... tis wat prijzig (wie ooit zij dat IKEA goedkoop is, moet toch echt eens verder kijken dan z'n neus lang is), maar tot nu toe (ik heb um sinds september 2002) is het errug lekker slapen... enzo

En voordeeltje, je kunt je bed die zelfde avond nog uitproberen... als je auto groot genoeg is tenminste.... O ja en een tip, meet eerst even je deuren en gang op enzo, vooral bij twee-persoons bedden is dit van belang. Ik had in eerste instantie een bokspring van 160x200, maar die kreeg ik met geen mogelijkheid de slaapkamer in (de gang was te smal, of te laag...), toen maar geruild voor 2 maal een 80x200 met bevestings-beugels...

zondag 5 januari 2003 @ 14:44:33 #8
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_7719055
quote:
Op zondag 5 januari 2003 14:32 schreef BugsZero het volgende:
Ik heb een bed van de IKEA en het bevalt me prima... De Sultan Himmel combi... tis wat prijzig (wie ooit zij dat IKEA goedkoop is, moet toch echt eens verder kijken dan z'n neus lang is), maar tot nu toe (ik heb um sinds september 2002) is het errug lekker slapen... enzo

En voordeeltje, je kunt je bed die zelfde avond nog uitproberen... als je auto groot genoeg is tenminste.... O ja en een tip, meet eerst even je deuren en gang op enzo, vooral bij twee-persoons bedden is dit van belang. Ik had in eerste instantie een bokspring van 160x200, maar die kreeg ik met geen mogelijkheid de slaapkamer in (de gang was te smal, of te laag...), toen maar geruild voor 2 maal een 80x200 met bevestings-beugels...

Is dat zo'n boxspring op pootjes?? Hoeveel was je in het totaal kwijt?
  zondag 5 januari 2003 @ 14:46:49 #9
30924 modestus
forward hoort wat...
pi_7719082
we slapen nu al 7 jaar op een ikea bed... bevalt prima... het heeft inmiddels ook een verhuizing overleefd
aanvulling... het is zo'n spijltjes bed zeg maar, type Tromsnes...die hebben ze nog steeds in het assortiment
Na die skitter sterrenag verskyn die helder son, met al sy kleur en prag laat die dag maar kom.
pi_7723779
Ik heb een bed bij LeenBakker vandaan gehaald.
Okee hij zal de 25 jaar waarschijnlijk niet halen, maar toch issie zeker niet slecht!
Prijs was ook zeker OK en levertijd (omdat ie toevallig net niet meer op voorraad was, was een paar dagen.
I looked up, half hoping to see the thing from my dream but all I saw was a sky full of stars...
pi_7728135
Ik heb een 2persoonsbed van BeterBed gehad. Was wel snel in huis (binnen 1 of 2 weken) maar niet echt denderende kwaliteit. M'n toenmalige vriend was wat zwaarder dan ik zeg maar... en z'n lattenbodem hield 't niet (we hebben toen een 3e bedbodem-steun zelf gemaakt, terwijl er al 2 onderzaten!). Ook problemen met de matras. Was na paar maanden al niet meer in orde. Omruilen ging erg moeilijk en de bezorgers waren erg onbehulpzaam, onvriendelijk en bot.
Na een jaar gebruik leek het bed al veel langer in gebruik. Geen idee wat de status nu is (vermoedelijk schroothoop ) aangezien ik 't bij m'n ex achter gelaten heb (terwijl ik 't zelf gekocht had.. kun je je voorstellen wat een onding 't dan was )
Bij mij komt er geen beterbed-bed meer in

*edit* Een kennis van me was trouwens wel erg enthousiast over een boxpring van de Ikea *edit*

The future belongs to those who believe in de beauty of their dreams.
pi_7728182
quote:
Op zondag 5 januari 2003 14:32 schreef BugsZero het volgende:
O ja en een tip, meet eerst even je deuren en gang op enzo, vooral bij twee-persoons bedden is dit van belang. Ik had in eerste instantie een bokspring van 160x200, maar die kreeg ik met geen mogelijkheid de slaapkamer in (de gang was te smal, of te laag...), toen maar geruild voor 2 maal een 80x200 met bevestings-beugels...
Oei wat herkenbaar! Ik heb een boxspring van 160 x 200, maar die moest via het balkon komen (maar dan kwamen we ook pas een uur later achter).
ik ben het mannetje in de chinese kamer
pi_7728329
Bij Leenbakker hebben ze wel goedkope bedden. Die kan je zo meenemen, of ze kunnen ze binnen een halve week vanuit een centraal magazijn laten leveren. Alleen vind ik de modellen niet zo mooi, maar dat heeft met smaak te maken.
Ik heb zelf een Ikea 2-persoonsbed, al meer dan 3 jaar, en die bevalt heel goed. Allemaal platte paketten, dus kan je zo meenemen, en dezelfde avond nog erop slapen, wat ook bij leenbakker zo is trouwens. Alleen bij Ikea vind ik de modellen wat mooier.
pi_7728348
Ik heb geen verstand van Leen Bakker bedden enzo, maar ik denk dat een goede matras belangrijker is dan de ombouw van het bed. En als het er stevig en mooi uitziet in de winkel, waarom niet?

http://www.valhal.nl/valhal.html

Hier komt ons bed vandaan. Ik heb bewust voor een bepaald model bed gekozen (op maat gemaakt ook), dus dan betaal je wel wat meer. Het is een grenen bed in kersenkleur met lades eronder, heel praktisch en erg mooi. We hebben veel extra bergplaats, scheelt wel een halve linnenkast of meer! Door de lades is het bed hoger als een standaard bed, hetgeen ook erg fijn is als je in/uit bed gaat (seniorenbedden bijvoorbeeld zijn ook wat hoger).

Het bed was wel erg duur (ruim 5000 gulden) maar zal naar verwachting de rest van ons leven meegaan.
De spiralen zijn van Auping en waren niet zo duur, rond de 380 gulden per stuk.
De matrassen waren samen 2200 gulden. Alles bij elkaar veel geld maar zeer zeker de moeite waard
Lekker en goed slapen en uitgerust het bed uitkomen vind ik heel belangrijk. Ga maar eens na, je ligt gemiddeld toch zo'n 7 á 8 uur van iedere dag in bed.

#geen
  zondag 5 januari 2003 @ 23:42:36 #15
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_7729884
quote:
Op zondag 5 januari 2003 22:46 schreef DuchessX het volgende:
Ik heb geen verstand van Leen Bakker bedden enzo, maar ik denk dat een goede matras belangrijker is dan de ombouw van het bed. En als het er stevig en mooi uitziet in de winkel, waarom niet?

http://www.valhal.nl/valhal.html

Hier komt ons bed vandaan. Ik heb bewust voor een bepaald model bed gekozen (op maat gemaakt ook), dus dan betaal je wel wat meer. Het is een grenen bed in kersenkleur met lades eronder, heel praktisch en erg mooi. We hebben veel extra bergplaats, scheelt wel een halve linnenkast of meer! Door de lades is het bed hoger als een standaard bed, hetgeen ook erg fijn is als je in/uit bed gaat (seniorenbedden bijvoorbeeld zijn ook wat hoger).

Het bed was wel erg duur (ruim 5000 gulden) maar zal naar verwachting de rest van ons leven meegaan.
De spiralen zijn van Auping en waren niet zo duur, rond de 380 gulden per stuk.
De matrassen waren samen 2200 gulden. Alles bij elkaar veel geld maar zeer zeker de moeite waard
Lekker en goed slapen en uitgerust het bed uitkomen vind ik heel belangrijk. Ga maar eens na, je ligt gemiddeld toch zo'n 7 á 8 uur van iedere dag in bed.

Halleluja..... Ik ben student hoor. Waar moet ik in hemelsnaam 8000 gulden vandaan toveren. Ik zocht toch iets in een wat goedkopere geldklasse.
pi_7729992
quote:
Op zondag 5 januari 2003 14:20 schreef Chielus het volgende:
JA! goede bedden, ombouw is niet duur!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_7730062
heb ff gekeken of mijne op de website staat....
neej...
maar ik heb een zilverbed (ombouw van zilver hout (spaanplaat ),
nu geloof ik ook te leveren in berken enzow...

4 metalen ronde pootjes, geen poespas, volgens mij kostte het tt iets van 159 gulden....!

pi_7730454
Ik heb sinds een anderhalf jaar een ikeabed. En vind het echt een super bed. Lekker groot en ook erg mooi om te zien, simpel hout. Maar model is leuk. Aangezien je al een matras hebt, hoeft het ook niet zo duur te zijn. Een goede matras is namelijk het belangrijkst.
pi_7731095
quote:
Op zondag 5 januari 2003 14:44 schreef Chielus het volgende:

[..]

Is dat zo'n boxspring op pootjes?? Hoeveel was je in het totaal kwijt?

Klopt, verschillende prijzen, je hebt boxspring zelf, dan matras, en dan nog een matrasdek.Ik was iets van 450 euro kwijt.
pi_7732882
Ik heb een bed van BeterBed en ik ben er wel tevreden over. Het is goed in elkaar gezet en heeft al een verhuizing mee gemaakt.

Het is idd erg belangrijk dat je een goed matras hebt met een lattenbodem e.d. De ombouw kun je dan wel goedkoper bij de IKEA ofzo kopen.

maandag 6 januari 2003 @ 13:25:13 #21
31049 Blademaster
Master of the Blades
pi_7736157
quote:
Op zondag 5 januari 2003 14:29 schreef hallo_mensen het volgende:
op de grond? zo arm?
Heeft niets met arm te maken.

Slapen op de grond is niets mis mee, het is zelfs erg goed voor mensen die last hebben van hun rug en/of spieren/gewrichten.
Omdat je (mits als je een goed matras hebt) helemaal vlak licht, slaap je ook nog 'ns beter.

The Blade Master
pi_7736333
Ik heb een swissflex bed en een speciaal matras 1 persoons was ik daar 1315 euro voor kwijt, maar ik moet dat gewoon hebben omdat ik reuma heb en dus gewoon een goede nachtrust nodig heb..
Ik heb hier wel eventjes voor moeten sparen, daarvoor lag ik gewoon op een 2 persoons BeterBed en dat bed is gewoon prima alleen had ik een best hard matras maar dat is net wat je kiest
  maandag 6 januari 2003 @ 13:37:23 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_7736397
Had een IKEA bed, maar dat stond niet goed in de slaapkamer in ons nieuwe huis, laag plafond, hoge bed-eindes, dus een nieuwe gekocht bij de Trendhopper, leuk bed hoor, maar nadat mijn lief met een snoekduik vorige week de 5e poot onder het midden uit brak, moesten wij de boel stutten met een stapel boeken, leek goed te gaan, totdat ik me gisteravond omdraaide en we dus met z'n 2-en door het bed heen zakten. Dat gebeurd je dus bij IKEA niet zo snel, het is gewoon degelijk spul.

Nu liggen wij dus gezellie met z'n 2-tjes op de grond. Is niet fijn met deze koude nachten. Vanavond maar eens bij de gamma kijken voor wat versteviging.

[Dit bericht is gewijzigd door Brighteyes op 06-01-2003 13:45]

pi_7737219
Wij hebben ook een Beter ( ) Bed, maar ben er niet helemaal tevreden over. Bed is op zich goed, levering en montage was okay en geheel volgens afspraak, maar ik vind de standaard lattenbodem ook ERG slecht. Ook het matras is niet echt denderend, terwijl we toch een iets duurdere hadden meebesteld (scheelde niet veel, maar toch).
  maandag 6 januari 2003 @ 15:10:08 #25
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_7738284
* micha heeft een boxspring..

En dat is een heeeeeerlijk bed. Gewoon de 1-persoons variant met afschroefbare pootjes en was zo binnen.

pi_7741496
Hier ook een Beter Bed bed besteld LEvering eind februari, terwijl we deze half november hebben besteld. Ok, het probleem is de matrassen, die waren ook het duurste wat ze hadden staan, en dat schijnt ff te duren ofzo?

Voor de rest ga ik er vanuit dat de lattenbodems wel goed zijn, en de rest ook wel, mag ook wel, kostte toch zo'n 3000 euro

Tomdiedom!
pi_7745357
Heb een maandje of 2 geleden ook een bed (matras,lattenbodems en ombouw) bij de Ikea gekocht, was nog geen 300 euro kwijt 140*200, kan niet groter ivm raar ingedeelde kamer En ik kan tot nu toe alleen maar zeggen dat ik er erg blij mee ben. We lagen dezelfde dag als op dat we dat ding gekocht hadden heerlijk te slapen.

Het is trouwens zo'n bed van zwart metaal.

pi_7745431
IKEA heeft wel goede kwaliteit, bij aankoop boxspring krijgt je tien jaar garantie.
pi_8721268
Misschien beetje laat en heb je al een bed, maar kijk ook eens bij de beddenspeciaalzaak. Als je ergens intensief gebruik van maakt is het je bed wel, laten we zeggen 8 uur per dag. Mag dan ook wel iets kosten vind ik.

Mijn bed is er 1 van AVEK ( www.avek.nl ) en is 2.10 bij 1.60. (2x 80 dus met koppelingen ertussen) Dwarsgespannen spiraal, slaapt goddelijk! Het is btw die op de beginpagina van avek, alleen zonder achterwandje --> Elan silver edition.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')