Misschien op het Aldi-web. Maar daar zou de TS toegang tot moeten hebben, als hij echt werknemer is van de Aldi .....quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:09 schreef Armani XL het volgende:
Ik denk niet dat je die codes ergens online gaat vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
In ieder geval wel in elke aldi waar ik recent geweest benquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:15 schreef Already_in_use het volgende:
Tegenwoordig scannen ze daar toch gewoon alles.
Er is hier zelfs een Aldi-topic: WGR / Aldi (werken bij...)quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:44 schreef Babygarry het volgende:
Hallo
Wie kan mij helpen met eventueel een lijst met alle kodes die nodig zijn bij de aldi aan de kassa?
Werk daar sinds dagen en merk dat ik me irriteer als ik iets niet weet en wil niet 20 keer op een dag om hulp vragen.
Bedankt
AGF moet nog een PLU code worden ingetikt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:22 schreef karr-1 het volgende:
[..]
In ieder geval wel in elke aldi waar ik recent geweest ben
Wat vind je tot dusver van onze suggesties/reacties?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:44 schreef Babygarry het volgende:
Hallo
Wie kan mij helpen met eventueel een lijst met alle kodes die nodig zijn bij de aldi aan de kassa?
Werk daar sinds dagen en merk dat ik me irriteer als ik iets niet weet en wil niet 20 keer op een dag om hulp vragen.
Bedankt
Zijn bij de meeste aldi’s Tafels voor achter de kassa’squote:Op woensdag 6 maart 2019 14:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom is er altijd zo weinig ruimte in de Aldi om je spullen in de tassen te doen na betaling
Das ook gekut, moet je in meerdere rondes lopen bij grote boodschappen. Maak gewoon een groter inpak gedeelte zoals bij elke andere supermarkt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zijn bij de meeste aldi’s Tafels voor achter de kassa’s
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |