quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ja en om er nu Michael Jackson van maken, is ook not done.
Oh maar dat bedoel ik ook niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:50 schreef Handleiding het volgende:
[..]
dat Wes niet de slimste is, daar hoef je niet voor in dat wereldje te zitten.
Is zeker jammer. Want ze leken mij erg gelukkig. Zonde.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind het wel jammer,. Bij dat gezanik met Jan vond ik dat Yolanthe de eer aan zichzelf hield terwijl half Nederland over d'r heen viel. Dacht dat het met Wesley wel goed zat; ze leken een leuk stel.
Mwah, nee, dat er allang roddels rondgaan binnen de ‘showbizz kringen’ en roddelredacties over dat koppel is gewoon een feit. Denk dat die roddels uiteindelijk ook deels op waarheid gebaseerd zijn. Gok dat dat straks allemaal wel in de media tevoorschijn gaat komen, nu ze gaan scheiden.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:04 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Haha echt he, alsof het vette insiderinfo is.
Of eentje die Sylvie al ooit gehad heeft.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:32 schreef MakkieR het volgende:
Kan Yolanthe nog een stapje hogerop? Jan Smit, Wesley Sneijder, Lionel Messi?
Of gewoon helemaal niemand niksquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:38 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Of eentje die Sylvie al ooit gehad heeft.
Geld zat, stuk voor stuk.
Haha maar die heeft toch dr eigen miljoenen wel opgebouwdquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Als ze de helft krijgt van Wes zijn vermogen is ze al lang en breed binnen. Denk niet dat Raf toenertijd met de scheiding zoveel vermogen had.
Is ook. Ik snap ook niet dat ze aan de lopende band rijke mannen verslindt. Geld heeft ze genoeg lijkt me.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:41 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Haha maar die heeft toch dr eigen miljoenen wel opgebouwd.
Ja snap ook wel dat je dan niet zit te wachten op ‘normale’ kerels, hoewel ze dr nu wel eentje heeft.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Is ook. Ik snap ook niet dat ze aan de lopende band rijke mannen verslindt. Geld heeft ze genoeg lijkt me.
Ze krijgt de helft van zijn geld. ‘Ik dank God voor Wesley’ lijkt me nog steeds prima verwoordquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:28 schreef kleinvogelijn het volgende:
Dat promofilmpje is echt plaatsvervangende schaamte...de gemaaktheid druipt ervan af. Daar zit je dan met je ‘ik dank God voor wesley’ tattoo.
Een blinde zag dit al aankomen vanaf dag 1 in de parkeergarage he. Ze hebben het nog best lang kunnen rekken, de pekinees en het paard.
Ze kan er gewoon "Ik dank God voor Wesley's geld" van laten maken.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze krijgt de helft van zijn geld. ‘Ik dank God voor Wesley’ lijkt me nog steeds prima verwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |