jawel 30!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:00 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
dacht meer dat aan onzichtbaar omdat hij waarschijnlijk niet gaat komen omdat hij geen fans heeft
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:01 schreef Sambalbaai het volgende:
Brandon denkt dat hij de publieksstem heeft omdat hij zijn hoofd liet hangen na het vertrek van Brenda. En omdat hij te veel met Tim omging. Dat laatste klopt eerder. En omdat hij zich verzette tegen Jessie.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brandon zijn publieksstem omdat hij veel met Tim omgaat, precies dat is het .....![]()
[ afbeelding ]
Nominaties stream 3 - 5 maart 2019.
x73k048
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:59 schreef Bblurker2 het volgende:
Wowwww, ik zag ergens de stemmingsuitslag. Tim met 20 stemmen op de bank?
Wat ik op de uto krant zag was het inderdaad omdat men hem nu een holmaatje van Tim noemt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:01 schreef Sambalbaai het volgende:
Brandon denkt dat hij de publieksstem heeft omdat hij zijn hoofd liet hangen na het vertrek van Brenda. En omdat hij te veel met Tim omging. Dat laatste klopt eerder. En omdat hij zich verzette tegen Jessie.
heeft niets met de afgelopen week te maken, maar met maanden, uiteindelijk krijgen mensen dat door, hij heeft niet opeens wat vreselijks gedaan, maar heeft zich opgebouwdquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:04 schreef freaky40 het volgende:
Brandon was de afgelopen week gewoon een ontiegelijke moraalridder, zeker naar Jessie toe. Maar gelukkig te laf om hem stemmen te geven. Dus ik snap die PS wel...
Franny zei hij tochquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:54 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Timothy: Teddy komt meer in beeld dan Brandon![]()
![]()
Dat heb ik inderdaad ook gelezen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:05 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Wat ik op de uto krant zag was het inderdaad omdat men hem nu een holmaatje van Tim noemt.
Ik zelf heb op hem gestemd omdat ik het een irritant, onzichtbaar, saai murmelaartje vind
Franny is toch redelijk vaak in beeld?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |