Als Vlinder, maar dan verrot.....quote:
Lief en onschuldigquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:49 schreef ndid het volgende:
Franny: maar Mylene wilde er ook 2 op jou zetten, niet vergeten he!
ik snap die sympathie opeens nietquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:52 schreef DKUp het volgende:
Matras in het water flikkeren en mensen die een ruimte niet mogen verlaten door Tim is wel normaal
Lekker op haar bedjequote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:52 schreef rowan634 het volgende:
ik heb soms echt de behoefte aan een stream op vlinder in haar penthouse
Ze was vast bang voor stemmen vanuit Timquote:
Gezellig... en dan weer een kwijlende Jessie er over heen....quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:52 schreef rowan634 het volgende:
Owww had Hekske ook al beloofd, kan een gezellige lunch worden as maandagquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:52 schreef oma-Nijn het volgende:
Shel vreet haar schoenen op als Tim blijft......
Mooi, dat wil ik ook wel meemaken
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:52 schreef IkWeetNiets het volgende:
heeft iemand een stemmingsfilmpjecode?
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemiddag, dit was smullen, stream 2 met de reacties volgt zo ......![]()
[ afbeelding ]
Nominaties - 5 maart 2019.
x73jn7r
Volgens mij checkte hij toen eerst de camera voor hij zei, misschien is ze al binnenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:54 schreef Crabapple het volgende:
Adriaan 'zo Jessie dus jij hoopt dat je prinsesje binnenkomt' ja zegt Jessie. Eh misschien is mijn prinses al binnen.. Bijna uit zijn rol gevallen
Dat dacht ik ook maar wist het niet zekerquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:55 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Volgens mij checkte hij toen eerst de camera voor hij zei, misschien is ze al binnen
Nou ik vind er niets lachen aan, sorry, maar ik walg van die kop en van die stem. Ik kijk geen streams met hem, dus hier in de cos mag hij van mij ook weg.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:54 schreef mcspicy het volgende:
Alleen voor de Cos mag Tim wel blijven.Lachen toch.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nu kompleet ....![]()
[ afbeelding ]
Nominaties - 5 maart 2019.
x73jn7r
[ afbeelding ]
Reacties tijdens het nomineren deel 1 - 5 maart 2019.
x73jp4r
[ afbeelding ]
Reacties tijdens het nomineren deel 2 - 5 maart 2019.
x73jr2o
Het is niet de eerste keer dat ze op de bank zit, toch?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:56 schreef pollewop77 het volgende:
Shelley gaat er weer alles aan doen om niet naar huis te gaan
Myleentje moest toch iemand proberen uit te schakelen om het huisje alleen voor haar en Jens te hebben om nog meer te kunnen klitten.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:56 schreef pollewop77 het volgende:
Shelley gaat er weer alles aan doen om niet naar huis te gaan
Nee toen er ook weinig kans was dat ze gingquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:57 schreef ndid het volgende:
[..]
Het niet de eerste keer dat ze op de bank zit, toch?
Ja ik viel er net in, op dat moment dat ik Jessie duidelijk naar de camera zag kijkenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:56 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar wist het niet zeker
In november zat ze ook op de bankquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:57 schreef ndid het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer dat ze op de bank zit, toch?
En wéér ontgaat de logica mij.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:51 schreef ndid het volgende:
Franny: ik voel me wel schuldig (over dat shelly nu op de bank zit)
Tim: hoef je niet, want jij bent mijn verloofde
Dit soort berichten maken de bezuinigingen in de GGZ pijnlijk zichtbaar.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:52 schreef rowan634 het volgende:
quote:
Franny is zonder Tim ook besmet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:58 schreef ndid het volgende:
Gerrit: Kijk naar de kern van het probleem en dat zijn Tim en Franny weer. Nou de kern is Tim en die besmet Franny weer.
Zolang Gerrit Tim nodig had moedigde hij de streken van Tim ook aan, gelukzoekersquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:58 schreef ndid het volgende:
Gerrit: Kijk naar de kern van het probleem en dat zijn Tim en Franny weer. Nou de kern is Tim en die besmet Franny weer.
vanmorgen zei hij nog grote verrassingen te verwachten vandaagquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:56 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar wist het niet zeker
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Gezellig... en dan weer een kwijlende Jessie er over heen....of Ruud, die is toch ook weer vrijgezel.
Laura B kleurquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:56 schreef DaniqueV het volgende:
Ik vind dat turquoise op die muren in de bakkerij best wel gaaf
Dan komt er toch een nieuwe op die plek, ze moeten er nu al 2 meer kwijt dan er liggenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Myleentje moest toch iemand proberen uit te schakelen om het huisje alleen voor haar en Jens te hebben om nog meer te kunnen klitten.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:00 schreef mcspicy het volgende:
Meel snuif streams weer voorbij.Die A3 houd geen meel over zijn baas snuift ook echt alles.
Tja hij heeft nog een aantal dagen om haar te manipuleren. Zeker nu er geen streams meer op dat huisje zijn (zijn weinig in beeld geweest in ieder geval sinds de iglo)quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:00 schreef Ranah het volgende:
is tim nog niet begonnen franny te beïnvloeden ook naar huis te gaan als hij gaat?
de liefde tussen frannie en shelley zal nu toch wel bekoeld zijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:00 schreef snetje het volgende:
Gerrit legt nu heel duidelijk uit dat het dom was van Shelley om een Franny te vertrouwen en dat dat misschien haar kop gaat kosten...alsnog dringt dat niet bij Shelley door..
Zet dat ff in hun topic ofzoquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:01 schreef r0ydr het volgende:
Lotus en Mike genieten buiten fijn om te zien
Jesus, wordt steeds zieker met die gast. Zó ziek dat mijn verstand het vaak niet eens aankan.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:00 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Komt er op neer dat hij liever ziet dat ze geen vriendin heeft, want ze heeft hem toch..
Nee joh, Tim zit op de bank, dus Tim moet ff heul hard werken.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:00 schreef Ranah het volgende:
is tim nog niet begonnen franny te beïnvloeden ook naar huis te gaan als hij gaat?
Leuk hè?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:01 schreef r0ydr het volgende:
Lotus en Mike genieten buiten fijn om te zien
En t enige wat er door zijn hoofd gaat is "pfff nog 4 dgn volhouden dan weer 7 weken vakantie gelukkig"quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:03 schreef pollewop77 het volgende:
Kijk Tim eens gaan hij blijft maar werken.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Een stratende Brandon en een kruiende Tim... ik ga van de koffie geloof ik hallucineren
Wel vrolijkquote:
Hij is er zó zeker van dat hij blijft maar alsnog zijn kleine meisje instrueren hoe te handelen met al die neppe lui daar. Dat wordt lippen bijten voor TimTim als hij zijn kleine meid alleen nog maar op streams kan bekijken.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:02 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Tja hij heeft nog een aantal dagen om haar te manipuleren. Zeker nu er geen streams meer op dat huisje zijn (zijn weinig in beeld geweest in ieder geval sinds de iglo)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Zou goed kunnen, maar misschien was het opleiding naar keuze?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:04 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Wel vrolijk![]()
Zal die Tim dat hovenier zijn soms als een taakstraf hebben gehad?
Zien jullie dit wel nieuwkomers??????????????quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:03 schreef pollewop77 het volgende:
Kijk Tim eens gaan hij blijft maar werken.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Een stratende Brandon en een kruiende Tim... ik ga van de koffie geloof ik hallucineren
Dat zou me niks verbazenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:04 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Wel vrolijk![]()
Dat wordt de hel voor de feboquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij is er zó zeker van dat hij blijft maar alsnog zijn kleine meisje instrueren hoe te handelen met al die neppe lui daar. Dat wordt lippen bijten voor TimTim als hij zijn kleine meid alleen nog maar op streams kan bekijken.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:05 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Eerlijk is eerlijk: hij doet wel zijn best.Ja tuurlijk, hij hoopt dat toekomstige nieuwe bewoners nu ze weten dat ze erin komen, even goed de streams en zo gaan volgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Zijn al enkele dagen zo bezig dus valt wel mee met de koffie.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Die geilt op zichzelfquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:06 schreef Ranah het volgende:
jens pakt zijn oorspronkelijke speech er even bij
Geen idee, ik las ook dat hij in dienst heeft gezeten?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:05 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, maar misschien was het opleiding naar keuze?
Ik lig in een deuk om Jessie af en toe.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:04 schreef formule het volgende:
Ik hoorde in de verte Jessie roepen: ik zit niet op de bank
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:05 schreef juul. het volgende:
Ik was Brandon gewoon vergetenmet het publiekstemmen maar oh wat verdient hij het, snitch
Als er één een publieksstem verdiend is het Hiske wel....quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:05 schreef juul. het volgende:
Ik was Brandon gewoon vergetenmet het publiekstemmen maar oh wat verdient hij het, snitch
Dat dusquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zien jullie dat wel nieuwkomers??????????????
Onkruid wieden zie je vaak doen door taakstraffers.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:04 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Wel vrolijk![]()
Plantsoenendienst?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:07 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Geen idee, ik las ook dat hij in dienst heeft gezeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |