zou nog triester zijnziek zelfsquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:03 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
ik denk dat hij heel veel mensen aan de poort kan verwachten, de redens waarvoor ze voor de poort wachten laat ik in het midden
Spraakmakend wellicht, maar het kan het programma ook schade berokkenen.quote:
Nu pas ? lolquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:03 schreef Ranah het volgende:
shelly weet nu dat ze franny niet kan vertrouwen zegt ze
Klopt maar op de publiciteit rond Tim en Franny zitten ze niet te wachten, zeker niet gezien de achtergrond van Franny(en t Talpa te verwijten is dat ze haar door hebben laten gaan)quote:
maar hij zei van niet, dat deed hij nooit namelijkquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:03 schreef Bonken het volgende:
[..]Hij gaat er alles aan doen. Ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken
Dat was bij Franny wel ff anders.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:51 schreef snetje het volgende:
Tim: Ik ga niet bij de nieuwe als een strontvlieg erop zitten...
Nou......
Zegt al genoeg.Dan ben je niet goed in de kop!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:03 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
ik denk dat hij heel veel mensen aan de poort kan verwachten, de redens waarvoor ze voor de poort wachten laat ik in het midden
Ik denk dat Tim heel wat over zich afgeroepen heeft buitenquote:
Dat zijn ze toch al niet, ze doen er alles aan om hem kapot te makenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:04 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Zegt al genoeg.Dan ben je niet goed in de kop!
Zo trots als een aap met...…………..…..quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:51 schreef Ranah het volgende:
tim vond zijn eigen speech weer veruit de beste
Dat zou zeker triest en idioot zijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zou nog triester zijnziek zelfs
Denk het dus niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:03 schreef Hagenesie het volgende:
Tim mag nog wel blijven. Ik wil de reacties van zijn familie op 17 maart wel eens horen.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:04 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Zegt al genoeg.Dan ben je niet goed in de kop!
Hij zei net nog dat ie dat niet ging doen, maar ja bij Tim weet je het nooit............quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:04 schreef Ranah het volgende:
[..]
maar hij zei van niet, dat deed hij nooit namelijk
Tim heeft zichzelf kapot gemaakt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zijn ze toch al niet, ze doen er alles aan om hem kapot te maken
Dat is de nare kant van het internet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]fijn he internet en haat verspreiden
![]()
zijn mensen die een rls niet begrijpen. hadden een verbod moeten hebben op t internet super eng gewoon.. geen verstand
Rustaaaghquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
![]()
zijn mensen die een rls niet begrijpen. hadden een verbod moeten hebben op t internet super eng gewoon.. geen verstand
Uhhh is maar een soapie hoor. Is tv. Iemand "opwachten" bij de poort is zoooo ontiegelijk dom en nutteloos. Kanslozen die zelf geen leven hebben.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:03 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
nee hoor de haters hebben te veel verspreid gebeld en neer gekwaktquote:
Juist. Hoe gek kan je zijn?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:07 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Uhhh is maar een soapie hoor. Is tv. Iemand "opwachten" bij de poort is zoooo ontiegelijk dom en nutteloos. Kanslozen die zelf geen leven hebben.
Ja gewoon gevaarlijkquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is de nare kant van het internet.
Het is een rls maar de mensen en het gedrag is gewoon echt hoor. Tim is zo hoe hij zich profileert op tvquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
![]()
meen je datquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:07 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Het is een rls maar de mensen en het gedrag is gewoon echt hoor. Tim is zo hoe hij zich profileert op tv
Ja en dan met dit hoofd er zo bijquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:00 schreef ndid het volgende:
Tim: ik heb veel gebouwd, veel gedaan. Ik kan met opgeheven hoofd weg als mijn tijd gekomen is.
Ik denk dat de mensen die naast me op de bank zitten dat niet kunnen zeggen, die hebben meer tijd nodig.
Ja en? Wie doet hij er kwaad mee?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:07 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Het is een rls maar de mensen en het gedrag is gewoon echt hoor. Tim is zo hoe hij zich profileert op tv
Ze krijgen veel te veel ellende via social media, daar hebben ze geen zin meer in omdat er een jonge vrouw in het spel is.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:53 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Nope. Slechte publiciteit voor Talpa.
Jessie zei net ook meestal is dat zo, maar dit is de uitzondering op de regel. Talpa is hem zat
Het is de schuld van de haters dat Tim zo is? Hahaha moet niet gekker wordenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee hoor de haters hebben te veel verspreid gebeld en neer gekwakt
nemen alles klakkeloos over
Dat dus veel gevaarlijker ... hetze en haat brrrquote:
Slap dat Jens en Mylene op het laatste moment hun stemmen nog wisselden.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:53 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze kwam binnen met dat ze er 3 op Tim wilde geven ....zit ook onder de plak bij Jens...
Anders was hij ook wel gegaan. Agressief tegen jens. Matras in het water gooien en ga zo maar door.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze krijgen veel te veel ellende via social media, daar hebben ze geen zin meer in omdat er een jonge vrouw in het spel is.
Die gaat pas echt nadenken als Tim weg isquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:08 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Franny zegt steeds heel zachtjes dat haar familie ook vindt dat hij haar manipuleert maar ze doet er verder niks mee.
Ga eens nadenken meid.
Dat !quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:09 schreef mcspicy het volgende:
Shelly: Zij zegt glanshard in mijn gezicht
rls zegt dat je iets.. en ja tim is daar enorme klootzak ... maar relativeren is ene kunst..quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:08 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Het is de schuld van de haters dat Tim zo is? Hahaha moet niet gekker worden
Nou denk niet dat de FEBO achte hun stemmen zit, dan hadden Jens en Mylene ook wel op hem gestemd wat ze eigenlijk wildenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:06 schreef freaky40 het volgende:
Tim krijgt gewoon zijn toneelhaak van de Febo ga ik vanuit. En de bewoners doen hier hard aan mee.
Die gaat er zo achteraanquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:09 schreef pollewop77 het volgende:
D[..]
Die gaat pas echt nadenken als Tim weg is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |