Zekerquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vroeger was ze wel echt kapot geil.
aardappelkroketjes met appelmoes en een cordon bluequote:
Lekker heurquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
aardappelkroketjes met appelmoes en een cordon blue
klopt,quote:
beetje zelfbruiner er bij en je bent een oranje winterpeenquote:
Nee het gaat mij om net dat levend kleurtje te krijgen, ben nu zo wit, als ik ergens ga liggen denken ze dat er een lijk ligtquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
beetje zelfbruiner er bij en je bent een oranje winterpeen
ow ja ik hoef maar ff in de zon te staan en ben al bruin dus ik doe dat nooit.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:56 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee het gaat mij om net dat levend kleurtje te krijgen, ben nu zo wit, als ik ergens ga liggen denken ze dat er een lijk ligt
Nee ik verbrand dan direct, dus kleur nu beetje bij dan verbrand ik ook niet zo snel als straks de zon wel harder gaat schijnenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja ik hoef maar ff in de zon te staan en ben al bruin dus ik doe dat nooit.
rood vlees wordt vanzelf bruin, gewoon doorbakkenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee ik verbrand dan direct, dus kleur nu beetje bij dan verbrand ik ook niet zo snel als straks de zon wel harder gaat schijnen
Hoop deze zomer wel weer regelmatig naar het strandje te kunnenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
rood vlees wordt vanzelf bruin, gewoon doorbakken
met die opwarming enzo komt dat vast wel goedquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:59 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoop deze zomer wel weer regelmatig naar het strandje te kunnen
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:26 schreef Aquarii het volgende:
Wesley Sneijder en Yolanthe gaan scheiden. Dat heeft RTL Boulevard zojuist bekend gemaakt. Volgens het programma worden de kinderen verdeeld. Wesley Sneijder krijgt de voogdij over Xess, Yolanthe over Xava.
Het is fijn dat de ouders zo snel tot een redelijke overeenstemming zijn gekomen.
https://speld.nl/2019/03/(...)olanthe-krijgt-xava/
Ja dat denk ik ook wel, hier in de tuin begint alles alweer uit te lopenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
met die opwarming enzo komt dat vast wel goed
ja, ben ook alweer bezig geweest met snoeien.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel, hier in de tuin begint alles alweer uit te lopen
In voorjaar nog even nieuwe schutting plaatsen en dan allemaal nieuwe plantjes in de tuin en in de bakkenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, ben ook alweer bezig geweest met snoeien.
ja en niet uitgekauwdquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja kon daar ook wel om glimlachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |