Hij gaat morgen zegt iequote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:51 schreef Dotteke het volgende:
Erik smeekt eigenlijk om naar huis te mogen, maar ze stemmen niet op hem. Triest om te zien
Die gaan er wel komen. Zeker als hij vertrekt zal er iemand van rond zijn leeftijd wel weer binnen gehaald worden.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:51 schreef Dotteke het volgende:
Erik baalt dat er niemand van zijn leeftijd in zit
Ja, Franny zei net ook al Hiske is nu naar achteren om het vast te leggenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:52 schreef espri het volgende:
Erik zeker net gestemd, Jens vraagt, zit het er op?
Dan moeten er drie nieuwe binnen komen. Hoop dat ze er zoveel op voorraad hebbenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die gaan er wel komen. Zeker als hij vertrekt zal er iemand van rond zijn leeftijd wel weer binnen gehaald worden.
12 uur.quote:
Bedoelde die niet zijn Uto tijd? Ligt meer voor de handquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:52 schreef espri het volgende:
Erik zeker net gestemd, Jens vraagt, zit het er op?
Gewoon lekker zelf de poort uitlopenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:51 schreef Dotteke het volgende:
Erik smeekt eigenlijk om naar huis te mogen, maar ze stemmen niet op hem. Triest om te zien
Nee dan zou het het anders zeggen, ze gaan nu om de beurt naar achter om te stemmen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:53 schreef pecla het volgende:
[..]
Bedoelde die niet zijn Uto tijd? Ligt meer voor de hand
ik zit er klaar voorquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:54 schreef mcspicy het volgende:
Wedden dat Christel straks weer helemaal losgaat bij de stemming.Die gaat er 1 puik stukje acteerwerk op loslaten. En Tim moet het ontgelden! EN HOE DURF JE BEWEREN DAT IK HELEMAAL NIKS DOE EN MIJ ZOMAAR PROBEREN TE NOMINEREN EN BLA BLA BLA BLA BLA![]()
![]()
Precies ben zo klaar met die Petertjes, eindelijk weer eens een stemming waar ze voor bedoeld zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |