Hier sluit ik me volledig bij aan.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:49 schreef Crabapple het volgende:
[..]
En jouw fanatieke reactie komt mij ook lichtelijk overspannen over!
dus datquote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:51 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Maar wel begrijpelijk...
Het is echt obsessief gedrag. Het is voor mij een reden om niet al teveel meer te reageren
Ik open niet, voel je vrij
Grote kleuter is het met zijn gezeik. Hele dag chagrijnig als maar kanquote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:55 schreef renevanlaaren het volgende:
erik is ook een klein kind
ik wil naar huis, stem mij weg
jammer erik dit keer kunnen we niet om tim heen
dan ga ik naar huis morgen
mooi krijgen we vier nieuwe erinquote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:55 schreef renevanlaaren het volgende:
Juist geen telefoontjes meer ontvangen mails enzoquote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:59 schreef Danchelle het volgende:
Het zou voor het programma een logische oplossing zijn om Tim te lozen. Ivm alle ophef in de buitenwereld. Om de rust wat terug te krijgen en ze niet meer zo op de handen gekeken worden door allerlei instanties...
Tjaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:55 schreef renevanlaaren het volgende:
Tim blijft en krijgt de kans om zich positiever neer te zetten en wordt uiteindelijk Utopiaan van het jaarquote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:59 schreef Danchelle het volgende:
Het zou voor het programma een logische oplossing zijn om Tim te lozen. Ivm alle ophef in de buitenwereld. Om de rust wat terug te krijgen en ze niet meer zo op de handen gekeken worden door allerlei instanties...
ook nog een optiequote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:01 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Tim blijft en krijgt de kans om zich positiever neer te zetten en wordt uiteindelijk Utopiaan van het jaar
(en zo wordt het imago van SBS6 gered!)
soort Ivan nadat hij een hondje schoptequote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:01 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Tim blijft en krijgt de kans om zich positiever neer te zetten en wordt uiteindelijk Utopiaan van het jaar
Goedemorgen Opa.Klaar voor de stemming?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:00 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
Tja
Waarschijnlijk zal Erik dan bij de buren op de pof bier moeten gaan halen
Als je weg wil ga dan weg
Ik raak maar niet van het idee af dat iedereen die er zit er is om problemen te ontduiken
Aals je het zo leest hebben ze allemaal een top bedrijf of een top baan
Ik kan voorlopig niemand vinden met een goed inkomen die daar in wil
Gm cos
Wat een losersquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:02 schreef DKUp het volgende:
Ze zijn voor Tim bang en stemmen daarom niet op hem, want stel je voor dat hij blijft
Eng idee he, dat zo'n freak zo'n angst aan kan jagen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:00 schreef pollewop77 het volgende:
Dus Shelley is bijv bang voor als Tim op de bank komt maar niet naar huis gaat. Ze is bang om uit de gratie te liggen van Tim
Wow
volgens mij heeft hij gisteren zijn 24 uur aangevraagd,want his zei tegen hem weet je het zeker en toen zij hij geld interesseerd me niet,dus wie weetquote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:55 schreef renevanlaaren het volgende:
Dat dusquote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:59 schreef Danchelle het volgende:
Dit gaat echt nergens over, echt bespottelijk dat mensen zo bang zijn. Dan moet er bij de febo toch ook een lampje gaan brandenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:02 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Eng idee he, dat zo'n freak zo'n angst aan kan jagen.
Laten ze eens flink in opstand komen tegen die gek
Oooww, het zal toch niet😱quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:01 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Wat een rare redeneringen, diegene die binnenkomt zal nooit durven riskeren om tegen alle Tim stemmers in te gaan want dan heeft ie alleen maar vijanden als hij mag blijven.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:02 schreef DKUp het volgende:
Ze zijn voor Tim bang en stemmen daarom niet op hem, want stel je voor dat hij blijft
Hij heeft vanochtend gezegd dat hij gaat morgen als hij niet op de bank komtquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:02 schreef QuarterBack het volgende:
Erik moet snel beslissen om te gaan Peteren , de het anti Timo front groeit
hij is alleen maar bang om zelf op de bank te komen,eng mannetje is hetquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:00 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Heerlijke zet om Donny en zijn hulpjes aan het twijfelen te krijgen![]()
Maar dat weten ze binnen natuurlijk nietquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:04 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Wat een rare redeneringen, diegene die binnenkomt zal nooit durven riskeren om tegen alle Tim stemmers in te gaan want dan heeft ie alleen maar vijanden als hij mag blijven.
Mwaahh, ze weten binnen wel dat Tim absoluut niet geliefd is in de buitenwereldquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:04 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Maar dat weten ze binnen natuurlijk niet
Nee dat klopt, maar ze weten niet hoe ver het schuim gaat denk ikquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:06 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Mwaahh, ze weten binnen wel dat Tim absoluut niet geliefd is in de buitenwereld
Dat is van de week al door Utopianen gezegd, ik dacht door Jessie in gesprek met Merel en Gerritquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:04 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Maar dat weten ze binnen natuurlijk niet
Ze hadden hem al lang er uit kunnen zetten, op zijn minst om zijn gedrag met Franny!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:03 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
Dat dus
Het zal Talpa er veel aan gelegen zijn dat deze rotte appel vertrekt
Alleen voor de kijkcijfers en de geloofwaardigheid wordt timtim vandaag op de bank gezet
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:07 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ze hadden hem al lang er uit kunnen zetten, op zijn minst om zijn gedrag met Franny!
Laatste waarschuwing: Als Franny NEE zegt is het NEE Tim, zo niet dan ben je weg!
Zo had de Febo hem aan moeten pakken.
Dan had hij er minder ontspannen bij gezetenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:06 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Weet Geile Ger al dat Jens gister met zijn ex aan het zoenen was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |