Iemand enig idee wat haar te wachten staat?quote:46km te hard op een 80weg buiten de bebouwde kom voor de 3de keer in 2 jaar.
En ik heb (nu nog) een rijbewijs. [...]
Moet 21 maart op komen draven. (Edit: politierechter)
Kreeg eerder wel steeds boetes maar dat zijn ze nu wel zat denk
Dit. Tenzij ze drie keer in Wegmisbruikers is geweest, maar dan rijd je echt altijd te hard.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:44 schreef loveli het volgende:
Geen gek idee om flitsmeister eens te installeren.
Beter idee is om ook zonder flitsers de maximumsnelheid te respecteren. Of in elk geval niet zo achterlijk te overschrijden.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:44 schreef loveli het volgende:
Op basis waarvan schat je dat bedrag en de termijn? Lijkt mij aan de hoge kant (gebaseerd mijn enige hoge boete ivm >30 km/h te hard ooit, 10 jaar geleden).quote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:58 schreef trein2000 het volgende:
Dat kunnen we opzoeken. De eis zal waarschijnlijk zijn een forse boete, ik schat hem tussen de 500 en 600 euro, en 4 maanden ontzegging van de rijbevoegdheid.
Bedankt voor deze info. Heeft u een bronverwijzing?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:58 schreef trein2000 het volgende:
Dat kunnen we opzoeken. De eis zal waarschijnlijk zijn een forse boete, ik schat hem tussen de 500 en 600 euro, en 4 maanden ontzegging van de rijbevoegdheid.
NOTED.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:44 schreef loveli het volgende:
In de zin van knalt tegen een boom? Meest gunstigste nog zonder anderen slachtoffer te maken?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 06:27 schreef loni55 het volgende:
Na een tijdje lost het probleem zichzelf wel op als ze niet van haar gedrag gaat leren.
https://www.advocaatverke(...)oete-te-hard-rijden/quote:Wanneer een bestuurder binnen 2 jaar wederom tussen de 31 en 49 km/u te hard rijdt, moet deze voorkomen. De zaak wordt in beginsel dan niet meer met alleen een geldboete afgedaan. Op grond van de richtlijn voor strafvordering feitgecodeerde misdrijven en overtredingen geldt naast de boete ook een ontzegging van de rijbevoegdheid van 2 maanden
https://www.triplaw.nl/te-snel-gereden/quote:Dat ligt anders voor te hard rijden vanaf 30 km per uur. Niet alleen worden deze snelheidsovertredingen afgedaan via het strafrecht, ze worden ook bijgehouden door het Openbaar Ministerie. Wat veel mensen niet weten is dat harder dan 30 km per uur te hard rijden dus een strafblad oplevert. Dit kan vooral vervelende consequenties hebben voor mensen met beroepen waarbij het rijbewijs centraal staat, zoals bijvoorbeeld een taxichauffeur.
Zoiets. Mensen schijnt het niet te begrijpen dat je met een auto mensen kan doden. Zelfs jezelf.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 06:31 schreef kree het volgende:
[..]
In de zin van knalt tegen een boom? Meest gunstigste nog zonder anderen slachtoffer te maken?
Inderdaad, zo'n gek hoeft niet gefaciliteerd te worden.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 01:28 schreef baskick het volgende:
[..]
Beter idee of om ook zonder flitsers de maximumsnelheid te respecteren. Of in elk geval niet zo achterlijk te overschrijden.
Ok, ja eens hoor, hoewel gun dat niemand verder. Maarja bepalen ze zelfquote:Op dinsdag 5 maart 2019 06:38 schreef loni55 het volgende:
[..]
Zoiets. Mensen schijnt het niet te begrijpen dat je met een auto mensen kan doden. Zelfs jezelf.
In natura uiteraard.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:06 schreef Roces18 het volgende:
Misschien kan je voor haar betalen. Kan zij je vervolgens weer terugbetalen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |