abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 18 mei 2019 @ 23:49:12 #182
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_186945726
Op gestemd hoor! Doet me denken aan een mix van NiN / Atari Teenage Riot / Prodigy. Dikke prima dus 👍
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_186954681
Even m'n walging uitspreken over deze idioten en hun protestactie met Palestijnse vlag :r
Als je écht principes had gehad, was je thuisgebleven en niet naar Israël afgereisd.

Net als bij het voetbal en andere sporten zou je een rode kaart moeten krijgen; de volgende wedstrijd geschorst.
  zondag 19 mei 2019 @ 01:52:46 #184
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_186955025
quote:
13s.gif Op zondag 19 mei 2019 01:42 schreef Elfletterig het volgende:
Even m'n walging uitspreken over deze idioten en hun protestactie met Palestijnse vlag :r
Als je écht principes had gehad, was je thuisgebleven en niet naar Israël afgereisd.
Of je reist wel af en brengt het hypocriete geneuzel van het houden van een ESF in Israël onder de aandacht. Veel respect voor ze. _O_ ^O^
pi_186955112
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 01:52 schreef beantherio het volgende:

[..]

Of je reist wel af en brengt het hypocriete geneuzel van het houden van een ESF in Israël onder de aandacht. Veel respect voor ze. _O_ ^O^
Dikke bullshit dit. Als je principes hebt, reis je gewoon niet af.

Daar komt trouwens nog bij dat er genoeg andere dubieuze landen meedoen of meededen, zoals Rusland, de dictatuur Wit-Rusland en Turkije. Maar mensen moeten hun ziekelijk selectieve verontwaardiging gewoon even kwijt.

Echt een bizarre vertoning. Is er geen gek die het podium op stormt, dan heb je wel deze mongolen.
  zondag 19 mei 2019 @ 01:56:52 #186
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_186955162
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 01:55 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dikke bullshit dit. Als je principes hebt, reis je gewoon niet af.

Daar komt trouwens nog bij dat er genoeg andere dubieuze landen meedoen of meededen, zoals Rusland, de dictatuur Wit-Rusland en Turkije. Maar mensen moeten hun ziekelijk selectieve verontwaardiging gewoon even kwijt.

Echt een bizarre vertoning. Is er geen gek die het podium op stormt, dan heb je wel deze mongolen.
Een boodschap laten zien aan het publiek is soms een sterker statement dan wegblijven, zeker als je plek gewoon wordt opgevuld door een artiest die niets doet.
pi_186955166
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 01:55 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dikke bullshit dit. Als je principes hebt, reis je gewoon niet af.

Daar komt trouwens nog bij dat er genoeg andere dubieuze landen meedoen of meededen, zoals Rusland, de dictatuur Wit-Rusland en Turkije. Maar mensen moeten hun ziekelijk selectieve verontwaardiging gewoon even kwijt.

Echt een bizarre vertoning. Is er geen gek die het podium op stormt, dan heb je wel deze mongolen.
Waar maak jij je druk om, lekker selectief ook, ondertussen verhongeren kinderen, worden hele bevolkingsgroepen onderdrukt of vermoord en jij maakt je druk om IJslanders die hypocriet zijn. Of zoiets.
  zondag 19 mei 2019 @ 02:27:15 #188
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_186956068
quote:
13s.gif Op zondag 19 mei 2019 01:42 schreef Elfletterig het volgende:
Even m'n walging uitspreken over deze idioten en hun protestactie met Palestijnse vlag :r
Als je écht principes had gehad, was je thuisgebleven en niet naar Israël afgereisd.

Net als bij het voetbal en andere sporten zou je een rode kaart moeten krijgen; de volgende wedstrijd geschorst.
Helemaal eens. Stel idioten. Gigantisch respectloos jegens het gastland én het ESF én de EBU. Wat mij betreft mag dit gevolgen hebben voor IJsland.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zondag 19 mei 2019 @ 02:33:14 #189
303556 ajacied4lf
alors1234
pi_186956163
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 01:55 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dikke bullshit dit. Als je principes hebt, reis je gewoon niet af.

Daar komt trouwens nog bij dat er genoeg andere dubieuze landen meedoen of meededen, zoals Rusland, de dictatuur Wit-Rusland en Turkije. Maar mensen moeten hun ziekelijk selectieve verontwaardiging gewoon even kwijt.

Echt een bizarre vertoning. Is er geen gek die het podium op stormt, dan heb je wel deze mongolen.
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 02:27 schreef Andromache het volgende:

[..]

Helemaal eens. Stel idioten. Gigantisch respectloos jegens het gastland én het ESF én de EBU. Wat mij betreft mag dit gevolgen hebben voor IJsland.
Wat is er precies respectloos / idioot aan hun actie?

Madonna deed dit trouwens ook op een hele slimme manier, en dan ook nog eens een miljoen binnenhalen. :)
★★★
  zondag 19 mei 2019 @ 02:39:29 #190
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_186956246
quote:
7s.gif Op zondag 19 mei 2019 02:33 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

[..]

Wat is er precies respectloos / idioot aan hun actie?

Madonna deed dit trouwens ook op een hele slimme manier, en dan ook nog eens een miljoen binnenhalen. :)
Je stompt het gastland in de maag op een zeer heet hangijzer. Je bent daar te gast. Dat doe je gewoon niet. Nooit. En al helemaal niet tijdens het ESF dat bedacht is om apolitiek te zijn.

En van Madonna is het ook absoluut niet ok!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zondag 19 mei 2019 @ 02:42:53 #191
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_186956297
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 02:39 schreef Andromache het volgende:

[..]

Je stompt het gastland in de maag op een zeer heet hangijzer. Je bent daar te gast. Dat doe je gewoon niet. Nooit. En al helemaal niet tijdens het ESF dat bedacht is om apolitiek te zijn.
:D _O-

Heb je nooit eerder ESF gekeken? Als er nu juist een evenement is waar allerlei politiek om de hoek komt kijken dan is het het ESF wel. :')
  zondag 19 mei 2019 @ 02:43:10 #192
303556 ajacied4lf
alors1234
pi_186956302
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 02:39 schreef Andromache het volgende:

[..]

Je stompt het gastland in de maag op een zeer heet hangijzer. Je bent daar te gast. Dat doe je gewoon niet. Nooit. En al helemaal niet tijdens het ESF dat bedacht is om apolitiek te zijn.

En van Madonna is het ook absoluut niet ok!
Wat vind je van pro-homo acties, regenboog vlaggen, terwijl je te gast bent in Rusland? Zie sport evenementen, songfestival, not done?
★★★
  zondag 19 mei 2019 @ 02:43:19 #193
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_186956304
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 02:42 schreef beantherio het volgende:

[..]

:D _O-

Heb je nooit eerder ESF gekeken? Als er nu juist een evenement is waar allerlei politiek om de hoek komt kijken dan is het het ESF wel. :')
Gast daag mij niet uit. Ik kijk al sinds 1992. Donder een eind op.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zondag 19 mei 2019 @ 02:44:29 #194
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_186956327
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 02:43 schreef Andromache het volgende:

[..]

Gast daag mij niet uit. Ik kijk al sinds 1992. Donder een eind op.
Dan kijk je dus nog maar net. Ik herinner me de voorlaatste Nederlandse winst nog. *)
  Moderator maandag 20 mei 2019 @ 19:54:40 #195
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_186989106


:')

[ Bericht 21% gewijzigd door Momo op 20-05-2019 20:05:11 ]
  Moderator / Redactie Sport maandag 20 mei 2019 @ 19:59:44 #196
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186989228
Hoezo respectloos?

Iedereen zwaait er met vlaggen toch? Ik zag ook vlaggen voorbijkomen van Wales, Schotland, Aboriginals, Israël en ook regenboogvlaggen. Waarom mag een Palestijnse vlag dan niet? Welke hypocriet gaat bepalen welke vlaggen wel of niet mogen? Dat is dan wel democratie?

Ze zeggen verder niks, roepen verder niks, hielden geen teksten omhoog, alleen maar een vlag.

Booo fucking hooo.

Het verbieden van een Palestijnse vlag is al een dikke politieke statement, dus EBU moet sowieso niet zeuren dat er geen politiek aanwezig mag zijn.
  dinsdag 21 mei 2019 @ 23:28:17 #197
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_187014898
Keek gisteren Last Week Tonight terug en daar zat een leuk stukje Hatari in:


Wat betreft politiek en Eurovisie, ging dat nummer van Oekraine niet over etnische zuivering of genocide ofzo? Wat nou geen politiek? :D
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_187019243
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 19:54 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
:')
Zijn de jochies op hun pikkies getrapt ja? :')

ALs je zelf zo flink bent om een statement te maken moet je niet zeuren dat je zo een beetje teruggepakt wordt...

En dan nog, ze zitten achter elkaar, dat is mij ook zo vaak gebeurt als je met een groep reist :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 22 mei 2019 @ 10:15:30 #199
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_187019298
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 10:11 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Zijn de jochies op hun pikkies getrapt ja? :')

ALs je zelf zo flink bent om een statement te maken moet je niet zeuren dat je zo een beetje teruggepakt wordt...

En dan nog, ze zitten achter elkaar, dat is mij ook zo vaak gebeurt als je met een groep reist :P
Een beetje teruggepakt worden vind ik niet hetzelfde als "pesten in t vliegtuig" eerlik gezegd :D
Dit is gewoon zuur en flauw.

Hebben ze Madonna ook de slechtse plekken gegeven? :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_187019316
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 10:15 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Een beetje teruggepakt worden vind ik niet hetzelfde als "pesten in t vliegtuig" eerlik gezegd :D
Dit is gewoon zuur en flauw.
Ze zeggen dat ze gepest worden, maar wie zegt dat de vlucht niet al was volgeboekt en dit de enige 3 plekken in het vliegtuig waren O~)
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 22 mei 2019 @ 10:18:53 #201
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_187019360
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 10:16 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ze zeggen dat ze gepest worden, maar wie zegt dat de vlucht niet al was volgeboekt en dit de enige 3 plekken in het vliegtuig waren O~)
Het bericht zegt "ground crew bragging about giving iceland the worst seats".
Niet "IJsland zegt dat ze gepest worden". het bericht komt van de "pesters", niet de "gepeste".

:D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_187019378
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 10:18 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Het bericht zegt "ground crew bragging about giving iceland the worst seats".
Niet "IJsland zegt dat ze gepest worden".

:D
Ik was ook niet serieus he :P

Maar goed, ik vind dat als je uitdeelt dat je ook moet kunnen incasseren, los van wat ik van het hele conflict in die regio vindt overigens :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 22 mei 2019 @ 10:21:59 #203
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_187019418
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 10:20 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik was ook niet serieus he :P

Maar goed, ik vind dat als je uitdeelt dat je ook moet kunnen incasseren, los van wat ik van het hele conflict in die regio vindt overigens :P
Ik vind ook dat je moet kunnen incasseren.
Maar "We hebben ze lekker de slechtse stoelen gegeven, lekker puuuuh" vind ik te kinderachtig voor woorden. Dat heeft niets met incasseren te maken. Dat is als spugen in iemands koffie omdat ze iets zeiden waar je t niet mee eens bent, ipv iets terug te zeggen. Da's gewoon laf :D

En wie zegt dat ze niet kunnen incasseren? Nogmaals: het bericht is van de andere kant uit he :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_187019461
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 10:21 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vind ook dat je moet kunnen incasseren.
Maar "We hebben ze lekker de slechtse stoelen gegeven, lekker puuuuh" vind ik te kinderachtig voor woorden. Dat heeft niets met incasseren te maken. Dat is als spugen in iemands koffie omdat ze iets zeiden waar je t niet mee eens bent, ipv iets terug te zeggen. Da's gewoon laf :D

En wie zegt dat ze niet kunnen incasseren? Nogmaals: het bericht is van de andere kant uit he :D
Ze hebben volgens mij een klacht bij El Al ingediend of gaan dat doen... ik zou dan denken "sta er lekker boven"... maar aan de andere kant waren ze natuurlijk al geen fan van Israel dus dan ga je er misschien juist weer tegenin als ze je onheus bejegenen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 22 mei 2019 @ 10:28:32 #205
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_187019518
Verder:

Ik vond t overigens geen nette actie en geen respect tonen naar het gastland. Zeker niet omdat ze al gewaarschuwd waren. Even los van t feit of t wel in Israel gehouden had moeten worden. Als je de regels weet, en je bent t er niet mee eens, maar je gaat dan TOCH..... dan moet je je er ook ana houden.

Net als een madonna die tijdens de repetities de vlaggen niet doet, wetende dat t niet zou mogen. En dan live (was t maar playback) ineens wel de vlaggen er op zet. Nou stoer hoor. Al vond ik de boodschap van beide vlaggen hand in hand wel iets beter, da's geen partij trekken. Da's zeggen "hou eens op".
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  † In Memoriam † woensdag 22 mei 2019 @ 10:31:51 #206
368283 ato
pi_187019586
Ik vind het geen respect hebben, ben je anti Israël doe dan niet mee. Maak je meer statement mee.
Maar echt op het laatst als je je punten krijgt, laf hoor.
Life can be a bitch, so like it..
pi_187019591
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 10:28 schreef Ang3l het volgende:
Verder:

Ik vond t overigens geen nette actie en geen respect tonen naar het gastland. Zeker niet omdat ze al gewaarschuwd waren. Even los van t feit of t wel in Israel gehouden had moeten worden. Als je de regels weet, en je bent t er niet mee eens, maar je gaat dan TOCH..... dan moet je je er ook ana houden.

Net als een madonna die tijdens de repetities de vlaggen niet doet, wetende dat t niet zou mogen. En dan live (was t maar playback) ineens wel de vlaggen er op zet. Nou stoer hoor. Al vond ik de boodschap van beide vlaggen hand in hand wel iets beter, da's geen partij trekken. Da's zeggen "hou eens op".
Eens _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 22 mei 2019 @ 18:26:17 #208
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_187028535
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2019 10:31 schreef ato het volgende:
Ik vind het geen respect hebben, ben je anti Israël doe dan niet mee. Maak je meer statement mee.
Maar echt op het laatst als je je punten krijgt, laf hoor.
Maak je juist minder statement mee als er dan gewoon een nietzeggend popsterretje gaat. Het is ook best een aparte situatie dat er op een uur afstand van het festival bommen heen en weer gegooid worden en iedereen daar heel hard aan het doen is alsof er alleen peace & love is.

Overigens zie je zoveel vlaggen op dat festival van landen die niet meedoen (die San Marino kerel zwaaide ook een Turkse vlag). Als een vlag zwaaien zo'n extreme reactie van het gastland geeft, is dat in zichzelf al een aanwijzing dat er iets niet helemaal lekker zit. Maar dat ben ik dan. Overigens maakte een van die lui ook het peace teken dus dat kun je ook nog interpreteren als een call for peace net als Madonna.

Voor mij was Hatari het beste aan het songfestival. :)
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  † In Memoriam † woensdag 22 mei 2019 @ 18:32:13 #209
368283 ato
pi_187028704
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 18:26 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Maak je juist minder statement mee als er dan gewoon een nietzeggend popsterretje gaat. Het is ook best een aparte situatie dat er op een uur afstand van het festival bommen heen en weer gegooid worden en iedereen daar heel hard aan het doen is alsof er alleen peace & love is.

Overigens zie je zoveel vlaggen op dat festival van landen die niet meedoen (die San Marino kerel zwaaide ook een Turkse vlag). Als een vlag zwaaien zo'n extreme reactie van het gastland geeft, is dat in zichzelf al een aanwijzing dat er iets niet helemaal lekker zit. Maar dat ben ik dan. Overigens maakte een van die lui ook het peace teken dus dat kun je ook nog interpreteren als een call for peace net als Madonna.

Voor mij was Hatari het beste aan het songfestival. :)
Hatari stond bij mij in de top 10 ;)
Maar statement maken heb ik niet zoveel problemen mee, maar voor mij mag ESF en politiek gescheiden blijven.
Doe dan maar zoveel mogelijk peace tekens maken dan.
Life can be a bitch, so like it..
  woensdag 22 mei 2019 @ 18:43:00 #210
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_187029003
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2019 18:32 schreef ato het volgende:

[..]

Hatari stond bij mij in de top 10 ;)
Maar statement maken heb ik niet zoveel problemen mee, maar voor mij mag ESF en politiek gescheiden blijven.
Doe dan maar zoveel mogelijk peace tekens maken dan.
Ja ik snap dat sentiment wel maar zoals ik eerder postte, als Oekraine kan winnen met een nummer over etnische zuivering is ESF a-politiek noemen volgens mij niet echt realistisch. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')