Deze heeft al één extra wijzerplaat. Maar we chique. Wil een beetje hetzelfde idee maar dan van Jaeger Lecoultre. Maar ga eerst voor een Rolex.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Een dress watch van een prime merk is meestal wel goed. En zonder al die extra wijzerplaten.
Zoiets:
[ afbeelding ]
Rolex vind ik dan weer wat poser. Ik heb een mooie dress watch van Boss.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Deze heeft al één extra wijzerplaat. Maar we chique. Wil een beetje hetzelfde idee maar dan van Jaeger Lecoultre. Maar ga eerst voor een Rolex.
Gelukkig niet zo cliché als een geelgouden. Al zou mij een Geelgouden met leren band niet misstaan al zeg ik het zelf.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:47 schreef Solotov het volgende:
[..]
Witgouden day date
Moet er nog even wat pallets voor sorteren maar hey
Een haagse proleetquote:
Dit moet op een tegeltjequote:Op maandag 4 maart 2019 18:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Een haagse proleet
heeft het niet breed
maar bier te over
die schelmse rover
werkt voor een cent
dat is hij gewend
maar zuipt voor een miljoen
geeft zijn buurmeisje een tongzoen
Geel-gouden rolexquote:Op maandag 4 maart 2019 18:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gelukkig niet zo cliché als een geelgouden. Al zou mij een Geelgouden met leren band niet misstaan al zeg ik het zelf.
Modemerken die er voor de lol nog even horloges bij maken trekt mij dan weer niet. Zullen kwalitatief vast prima zijn. Maar ik ga voor Zwitsers (en soms Japans) genot.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Rolex vind ik dan weer wat poser. Ik heb een mooie dress watch van Boss.
Ik care alleen voor hoe het staat. De techniek maakt me niet uit, als de wijzers maar draaien.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Modemerken die er voor de lol nog even horloges bij maken trekt mij dan weer niet. Zullen kwalitatief vast prima zijn. Maar ik ga voor Zwitsers (en soms Japans) genot.
Geelgoud te flashy imoquote:Op maandag 4 maart 2019 18:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gelukkig niet zo cliché als een geelgouden. Al zou mij een Geelgouden met leren band niet misstaan al zeg ik het zelf.
Ook geen merksnob dus. Verstandige jongen.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik care alleen voor hoe het staat. De techniek maakt me niet uit, als de wijzers maar draaien.
Goalsquote:Op maandag 4 maart 2019 18:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekker belastinggeld vangen en diezelfde belastingbetaler in z’n reet neuken door zwart te werken.
HOE IMMOREEL WIL JE HET HEBBEN
Mwah staat niet met zo'n leren band vind ikquote:Op maandag 4 maart 2019 18:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Drugsdealer:
[ afbeelding ]
Geen drugsdealer:
[ afbeelding ]
Heb wel een kek zwart Balr shirtje die ik elke dag draag.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ook geen merksnob dus. Verstandige jongen.
quote:
quote:Op maandag 4 maart 2019 18:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb wel een kek zwart Balr shirtje die ik elke dag draag.
Boeie heb ze toch al 2 keer live gezienquote:Op maandag 4 maart 2019 18:59 schreef JimmyDean het volgende:
Ik wist niet eens wat de prodigy was, maar de zanger heeft zelfmoord gepleegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |