Ga je vrijdag zwarte make-up op doen?quote:Op maandag 4 maart 2019 18:13 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Snap eigenljk niet wat men probeert te bereiken met die haatcampagne. Ik bash gewoon terug, dan maar een ban af en toe.
Is ook wel weer zo.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:24 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Niet iedereen is gezegend met een Wajong uitkering.
Wat is daar “gezegend” aan?quote:Op maandag 4 maart 2019 18:24 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Niet iedereen is gezegend met een Wajong uitkering.
Een paar uurtjes zwart bijbeunen en je hebt even veel als iemand met een modaal salaris die daar 40 uur voor moet werken.quote:
18 tot 23quote:Op maandag 4 maart 2019 18:39 schreef Rozevla het volgende:
Hoeveel kilo zalmsalade eten jullie gemiddeld in de week???
Hopelijk heb je hele weekend stroomstoringquote:Op maandag 4 maart 2019 18:17 schreef Kiid het volgende:
Ben wel zenuwachtig voor mijn Fifa rewards tho
Hopelijk was het de moeite waard aangezien ik tot half 2 snachts moest blijven spelen
Lekker belastinggeld vangen en diezelfde belastingbetaler in z’n reet neuken door zwart te werken.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:33 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Een paar uurtjes zwart bijbeunen en je hebt even veel als iemand met een modaal salaris die daar 40 uur voor moet werken.
Klinkt best prima.
Wat vind jij mooie horloges?quote:
Het is eten of gegeten worden.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekker belastinggeld vangen en diezelfde belastingbetaler in z’n reet neuken door zwart te werken.
HOE IMMOREEL WIL JE HET HEBBEN
Een dress watch van een prime merk is meestal wel goed. En zonder al die extra wijzerplaten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |