How weak is thine heart, saith the Lord God, seeing thou doest all these things, the work of an imperious whorish woman;quote:
Een cilinderslot is een slotmechanisme bestaande uit een cilinder en een behuizing. Stiften, plaatjes of kogeltjes blokkeren de cilinder zolang de bijpassende sleutel niet in het slot is gestoken. Alleen als de juiste sleutel in de cilinder wordt gestoken kan deze worden gedraaid in de behuizing, waarmee het slot geopend of gesloten wordt.quote:Op maandag 4 maart 2019 19:19 schreef Zosk het volgende:
Nieuw cilinderslot voor de voordeur 285 euro
Dat was inderdaad echt iets om te Googlen met jouw kennis in ervaring in die branchequote:Op maandag 4 maart 2019 19:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Een cilinderslot is een slotmechanisme bestaande uit een cilinder en een behuizing. Stiften, plaatjes of kogeltjes blokkeren de cilinder zolang de bijpassende sleutel niet in het slot is gestoken. Alleen als de juiste sleutel in de cilinder wordt gestoken kan deze worden gedraaid in de behuizing, waarmee het slot geopend of gesloten wordt.
Veelal bestaat het slot uit het eigenlijke slot en een losse cilinder. De cilinder heeft een gestandaardiseerde afmeting (europrofiel) en kan gemakkelijk verwisseld worden als men over de sleutel beschikt.
Twee krammen en een hangslot. Ben je klaar voor een tientjequote:Op maandag 4 maart 2019 19:19 schreef Zosk het volgende:
Daar doe ik niet aan hoorquote:Op maandag 4 maart 2019 19:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Twee krammen en een hangslot. Ben je klaar voor een tientje
Hoe lang blijft dit grappig denk jequote:Op maandag 4 maart 2019 19:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Een cilinderslot is een slotmechanisme bestaande uit een cilinder en een behuizing. Stiften, plaatjes of kogeltjes blokkeren de cilinder zolang de bijpassende sleutel niet in het slot is gestoken. Alleen als de juiste sleutel in de cilinder wordt gestoken kan deze worden gedraaid in de behuizing, waarmee het slot geopend of gesloten wordt.
Veelal bestaat het slot uit het eigenlijke slot en een losse cilinder. De cilinder heeft een gestandaardiseerde afmeting (europrofiel) en kan gemakkelijk verwisseld worden als men over de sleutel beschikt.
Dit is mijn nieuwe actquote:Op maandag 4 maart 2019 19:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat was inderdaad echt iets om te Googlen met jouw kennis in ervaring in die branche
Ik schrok behoorlijkquote:Op maandag 4 maart 2019 19:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bedoelde de hoeveelheid mannen, rustig maar
Is dat een nieuwe act van hem ja?quote:Op maandag 4 maart 2019 19:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe lang blijft dit grappig denk je
we gaan het meemakenquote:Op maandag 4 maart 2019 19:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe lang blijft dit grappig denk je
Zo'n mooie dame als haar kan gewoon veel meer mannen doen in een maand dus het is een complimentquote:
Hoezo denk je dat over VK?quote:Op maandag 4 maart 2019 19:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Net wanneer ik dacht dat je niet dieper kon zinken, je blijft me verbazen
Als zij is het denk ik, zo;n mooie dame als zij is.quote:Op maandag 4 maart 2019 19:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zo'n mooie dame als haar kan gewoon veel meer mannen doen in een maand dus het is een compliment
quote:Op maandag 4 maart 2019 19:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Net wanneer ik dacht dat je niet dieper kon zinken, je blijft me verbazen
hahaquote:Op maandag 4 maart 2019 19:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als zij is het denk ik, zo;n mooie dame als zij is.
Maar ze is niet de makkelijkste haha
Is goed lol, kan best hahaquote:Op maandag 4 maart 2019 19:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als zij is het denk ik, zo;n mooie dame als zij is.
Maar ze is niet de makkelijkste haha
Maar er valt ook veel te halen dus dat moet je goed beveiligenquote:Op maandag 4 maart 2019 19:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe duurder het slot des te meer mensen denken dat er dan wat te halen valt
Jouw game rig is toch veel te zwaar om meegenomen te worden?quote:Op maandag 4 maart 2019 19:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar er valt ook veel te halen dus dat moet je goed beveiligen
Net alsof je in je broek aan het zeiken bent. Lekker warmquote:Op maandag 4 maart 2019 19:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En een goed gevoel dat hem dat weer geeft
Welnee heb een medium torenquote:Op maandag 4 maart 2019 19:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jouw game rig is toch veel te zwaar om meegenomen te worden?
Snap ik, ik wou je vechthonden nog opperen, maar die zitten natuurlijk in de bench dus daar heb je niets aanquote:Op maandag 4 maart 2019 19:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar er valt ook veel te halen dus dat moet je goed beveiligen
Ben je je sleutel kwijt hahahaquote:Op maandag 4 maart 2019 19:19 schreef Zosk het volgende:
Die zitten zeker in de bench ja, anders ben ik mn inboedel ook kwijt hahaquote:Op maandag 4 maart 2019 19:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Snap ik, ik wou je vechthonden nog opperen, maar die zitten natuurlijk in de bench dus daar heb je niets aan
Ik ook. Zelfs Hans staat nog een stuk hoger. Rare user.quote:Op maandag 4 maart 2019 19:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik denk dat over VK omdat ik hem zeer laag heb zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |