Jonge ik kan hier één post doen en de server crasht.quote:Op maandag 4 maart 2019 17:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zou petje afdoen als je je die moeite zou nemen
quote:Op maandag 4 maart 2019 18:05 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Jonge ik kan hier één post doen en de server crasht.
Komt me wel op een ban te staan.
De policy niet uit je hoofd kennen.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet, ik pak de nieuwe policy ff erbij
Ik?quote:Op maandag 4 maart 2019 18:05 schreef I. het volgende:
[..]
Ik ga nog een naam noemen. ChevyCaprice. Alias de sluwe vos, weet u nog wie dat was?
ChevyCaprice. Wie is dat? U gaat hem straks leren kennen, want ik ga hem een paar onwaarschijnlijke vragen stellen.quote:
Oei, dit ga ik even melden bij de ombudsman.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb de opgegeven huiswerkopdrachten van Danny nog niet gemaakt
Het eerste wat ik genereer.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:09 schreef I. het volgende:
Sorry @:ChevyCaprice, ik had een Mart-uitspraken-generator gevonden.
http://smeetsmakelijk.nl/
Oh leukquote:Op maandag 4 maart 2019 17:49 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Jawel we gaan vrijdag naar het rijks
Is dit moeilijk? Moeten wij dit knap vinden?quote:Op maandag 4 maart 2019 18:05 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Jonge ik kan hier één post doen en de server crasht.
Komt me wel op een ban te staan.
quote:Op maandag 4 maart 2019 18:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het eerste wat ik genereer.
Er is een tijd van komen en er is een tijd van ..: chevycaprice. Zegt die naam u nog wat? Een hele rare, knotsgekke, ja eigenlijk maffe, man. U wist dat niet, ik wel.
Oké oké, ik doe het!quote:Op maandag 4 maart 2019 18:11 schreef Vanillekwark het volgende:
Hij verdwijnt hier net in beeld: I . Waar is die nou mee bezig? Ga nou eens, doe het nou eens!
Snap eigenljk niet wat men probeert te bereiken met die haatcampagne. Ik bash gewoon terug, dan maar een ban af en toe.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is dit moeilijk? Moeten wij dit knap vinden?
Ik houd je hier liever erbij want voor de rest is het weinig soepsquote:Op maandag 4 maart 2019 18:13 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Snap eigenljk niet wat men probeert te bereiken met die haatcampagne. Ik bash gewoon terug, dan maar een ban af en toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |