Ik wist wel dat jij niet goed bent in lezen.quote:Op maandag 4 maart 2019 17:30 schreef HPLC het volgende:
Ik lees net dat Haags stopt met zijn modschap
Heb liever dat hij hier helemaal niet meer verschijntquote:Op maandag 4 maart 2019 17:30 schreef HPLC het volgende:
Ik lees net dat Haags stopt met zijn modschap
of juist te goedquote:Op maandag 4 maart 2019 17:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij niet goed bent in lezen.
Dat zou tijd wordenquote:Op maandag 4 maart 2019 17:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij moet eindelijk eens wat doen van de baas
quote:Op maandag 4 maart 2019 17:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Misschien heb je hem over het hoofd gezien
In den beginne schiep God den hemel en de aarde.quote:Op maandag 4 maart 2019 17:42 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Wat heb je gelezen vriend misschien was het een profetie
GODVERDOMMEquote:Op maandag 4 maart 2019 17:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
In den beginne schiep God den hemel en de aarde.
De aarde nu was woest en ledig, en duisternis was op den afgrond; en de Geest Gods zweefde op de wateren.
En God zeide: Daar zij haags! en daar kwam haags.
En God zag het licht van haags, en zag dat het goed was
haags_kwartiertje gaat op zwart!quote:Op maandag 4 maart 2019 17:42 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Wat heb je gelezen vriend misschien was het een profetie
quote:Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
Durf niet te klikken, ik kan niet nog een teleurstelling verwerkenquote:Op maandag 4 maart 2019 17:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
haags_kwartiertje gaat op zwart!
Dit zag ik
heeft die jongen niks meer van zich laten horen?quote:Op maandag 4 maart 2019 17:47 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Durf niet te klikken, ik kan niet nog een teleurstelling verwerken
Jawel we gaan vrijdag naar het rijksquote:Op maandag 4 maart 2019 17:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heeft die jongen niks meer van zich laten horen?
Kwam het dan toch door de antisemitische opmerking?quote:Op maandag 4 maart 2019 17:47 schreef HPLC het volgende:
en toen klikte ik en toen kwam dit tevoorschijn:[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |