Sjelliequote:Op maandag 4 maart 2019 16:19 schreef pollewop77 het volgende:
Merel vindt het niet ok dat iemand met de slogan Girlpower iets gaat doen
Ik geloof dat DGK laatst een overzichtje van zichzelf had geplaatst van orders die hij besteld en betaald had en wat er daadwerkelijk geleverd was. Ik geloof dat er meer dan de helft niet geleverd was. Er zou eigenlijk soort van 'tussenrekening' mogelijk moeten zijn net als Marktplaats nu heeft, wordt er niets geleverd dan wordt het betaalde terug gestort.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:50 schreef Verida het volgende:
[..]
Vorige week een bestelling geplaatst. En als je dan hoort dat er vooraf betaald moet worden, dan duurt het ineens te lang ?
Logisch...
quote:
is column van merel.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:18 schreef pollewop77 het volgende:
Merel en Jessie lezen een mail, ze hebben het over Tim dat de hele verloving voor Tim nog geen euro gekost heeft. Stel dat ze nee zegt dan kost het in ieder geval niks.
Iemand heeft in ieder geval een flinke mail gestuurd met commentaar. Diegene had al nee gezegd vanwege de kledingkeuze van TIm en de Chinese versieringen![]()
![]()
Ze worden in die doorzichtige plastic hoes verstuurd? Waar TimTim net zat te mijmeren zag ik een hele berg liggen. Kan het mis hebben maar lijkt niet op een verzending.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
De laatste staan op de banken om getekend te worden het allermeeste is gisteravond naar de poort gebracht en opgehaald door de febo.
Lukt niet omdat de meesten TimTim eruit willen hebben.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat doen? Hij heeft nu de kans om eruit gestemd te worden.
Dan mag hij wel blijven als dat gaat gebeurenquote:Op maandag 4 maart 2019 16:21 schreef Soury het volgende:
[..]Ja die klootzak wil ik er ook inhouden. Todat pa Fran over het hek klimt
Ja klopt in die plastic zak versturen ze die dingen. Sticker erop en verzendklaar.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze worden in die doorzichtige plastic hoes verstuurd? Waar TimTim net zat te mijmeren zag ik een hele berg liggen. Kan het mis hebben maar lijkt niet op een verzending.
Schatte hem slimmer in.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:15 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Heel dom idd, had gewoon zijn eigen plan moeten trekken
Is Merel weer aan het schrijven en voor welk blad nu dan weer?quote:Op maandag 4 maart 2019 16:17 schreef Ranah het volgende:
[..]
als het goed is zitten ze in 1 bondje, aan de andere kant, als jens tim zo kan bespelen kan hij dat met jessie of een ander ook![]()
merel laat jessie haar collumn lezen over het aanzoek van tim
geen idee, utopiakrant of zo?quote:Op maandag 4 maart 2019 16:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is Merel weer aan het schrijven en voor welk blad nu dan weer?
Weer zo'n schuimpje, in dit geval Merel.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:18 schreef pollewop77 het volgende:
Merel en Jessie lezen een mail, ze hebben het over Tim dat de hele verloving voor Tim nog geen euro gekost heeft. Stel dat ze nee zegt dan kost het in ieder geval niks.
Iemand heeft in ieder geval een flinke mail gestuurd met commentaar. Diegene had al nee gezegd vanwege de kledingkeuze van TIm en de Chinese versieringen![]()
![]()
Heel verstandig van haar dan om die keus te maken.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:25 schreef Dotteke het volgende:
Hiske wil zich even niet in de groep mengen, ze is bang dat ze flipt en zo wil ze niet op tv staan
[ afbeelding ]
Woensdag sowieso 2 waar uit gekozen gaat worden a.s. zondag. En ergens na volgende week maandag 2 nieuwe voor Mike en Lotus.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:25 schreef Wandtegel het volgende:
Iemand enig idee wanneer er nieuwe mensen in komen?
Komen er niet meer. Dit is het begin van de Utopia 2 Finale, overmorgen komt Ivan ook weer binnen om de finale te winnen en dan is het klaar. (aanname)quote:Op maandag 4 maart 2019 16:25 schreef Wandtegel het volgende:
Daarom flipte ze vanochtend maar tegen Christel iddquote:Op maandag 4 maart 2019 16:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heel verstandig van haar dan om die keus te maken.
Hoezo, heeft zij die uitgevonden dan?quote:Op maandag 4 maart 2019 16:19 schreef pollewop77 het volgende:
Merel vindt het niet ok dat iemand met de slogan Girlpower iets gaat doen
Staat in de OP allemaal. Woensdag dusquote:Op maandag 4 maart 2019 16:25 schreef Wandtegel het volgende:
quote:Op maandag 4 maart 2019 16:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Eerst op wereldreis met zijn kleine meisje om alle stenigingen te ontwijken.
Dat blijft gissen, aanstaande Woensdag,?quote:Op maandag 4 maart 2019 16:25 schreef Wandtegel het volgende:
Is al een tijd geleden dat lijstje maar ik schrok daar wél van. Ook geen rooie cent retour.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:20 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik geloof dat DGK laatst een overzichtje van zichzelf had geplaatst van orders die hij besteld en betaald had en wat er daadwerkelijk geleverd was. Ik geloof dat er meer dan de helft niet geleverd was. Er zou eigenlijk soort van 'tussenrekening' mogelijk moeten zijn net als Marktplaats nu heeft, wordt er niets geleverd dan wordt het betaalde terug gestort.
Oké.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja klopt in die plastic zak versturen ze die dingen. Sticker erop en verzendklaar.
Merel kan ook nooit haar grote mond eens houden hè.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:22 schreef Ranah het volgende:
hiske wil niet flippen en heeft zich daarom teruggetrokken want geflipt wil ze niet op tv
merel dacht blijkbaar dat de dag werken bij adje met de stemming te maken heeft, iedereen doet dat namelijk
Had ook nog wel gekund.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:24 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat zijn ouders dat wel besteld hadden
Hebben we al eerder gezien van haar toch?quote:Op maandag 4 maart 2019 16:25 schreef Dotteke het volgende:
Hiske wil zich even niet in de groep mengen, ze is bang dat ze flipt en zo wil ze niet op tv staan
[ afbeelding ]
Toch? Ja toch?quote:Op maandag 4 maart 2019 16:30 schreef espri het volgende:
Vreten ze weer patat, Frann vraagt of ze ook nog avondeten krijgen...
Ik heb het al gewijzigd.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:26 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Nee, ging over die column niet over een mailtje
De silo is niet eens klaar en al peperduur.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:26 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Komen er niet meer. Dit is het begin van de Utopia 2 Finale, overmorgen komt Ivan ook weer binnen om de finale te winnen en dan is het klaar. (aanname)
Daarom zien ze er allemaal zo ongezond uit. En van die mega grote borden eten ook. Was overigens ook in Utopia 1. De buiten boslucht maakt ook daar blijkbaar hongerig...quote:Op maandag 4 maart 2019 16:30 schreef espri het volgende:
Vreten ze weer patat, Frann vraagt of ze ook nog avondeten krijgen...
Zou geweldig zijn, kijken hoe ze in de broek poepen hihihi frann modequote:Op maandag 4 maart 2019 16:33 schreef DKUp het volgende:
Zou wel leuk zijn als er vlak voor de stemming twee nieuwen komen en moeten stemmen op basis wat ze via de buitenwereld hebben meegekregen
Kan Ivan lekker afbetalen als hij wintquote:Op maandag 4 maart 2019 16:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De silo is niet eens klaar en al peperduur.
quote:Op maandag 4 maart 2019 16:33 schreef DKUp het volgende:
Zou wel leuk zijn als er vlak voor de stemming twee nieuwen komen en moeten stemmen op basis wat ze via de buitenwereld hebben meegekregen
Gewoon beide binnenkomen en zeggen, wat er ook gebeurd Tim gaat er uit maandagquote:Op maandag 4 maart 2019 16:34 schreef espri het volgende:
[..]
Zou geweldig zijn, kijken hoe ze in de broek poepen hihihi frann mode
of de nieuwe komen binnen en een uur later de 2 nieuwe vaste, lekker chaos kweken.
Fran mode.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:34 schreef espri het volgende:
[..]
Zou geweldig zijn, kijken hoe ze in de broek poepen hihihi frann mode
of de nieuwe komen binnen en een uur later de 2 nieuwe vaste, lekker chaos kweken.
Eerst Adje ff, die mist Jessiequote:Op maandag 4 maart 2019 16:36 schreef formule het volgende:
Jens wilde toch een onderonsje met Jessie, dat wil ik wel zien
Wil die met Jessie ook kleuterliedjes gaan zingen?quote:Op maandag 4 maart 2019 16:36 schreef formule het volgende:
Jens wilde toch een onderonsje met Jessie, dat wil ik wel zien
Waarom hij is hartstikke duidelijkquote:Op maandag 4 maart 2019 16:41 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie bespeelt Adje als een dolle.........lukt hem goed!
Je hebt gelijk, zijne heiligheid doet het prima.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:42 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Waarom hij is hartstikke duidelijk
Ze hadden al lang afgesproken dat Adje minder zou bakken, alleen Adje was dat ff vergeten
quote:Op maandag 4 maart 2019 16:42 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Waarom hij is hartstikke duidelijk
Ze hadden al lang afgesproken dat Adje minder zou bakken, alleen Adje was dat ff vergeten
Vind ik niet, alsof Jessie niet aan het werk is met andere dingen.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:46 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik vond het wel treffend dat Adje zei - Dan kom je s'morgens even inspectie doen om vervolgens de hele dag rond te paraderen!
![]()
![]()
Maar Jessie loopt wel grappig te paraderenquote:Op maandag 4 maart 2019 16:46 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik vond het wel treffend dat Adje zei - Dan kom je s'morgens even inspectie doen om vervolgens de hele dag rond te paraderen!
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 maart 2019 16:48 schreef formule het volgende:
[..]
Maar Jessie loopt wel grappig te paraderen
Dat zit er ook en dat wil je niet verliezen toch?quote:Op maandag 4 maart 2019 16:50 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]![]()
Jessie maakt hele kleine, koddige passen, alsof er 500 euro in z'n naad zit.
Waarom nu weer 500 Euro?quote:Op maandag 4 maart 2019 16:50 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]![]()
Jessie maakt hele kleine, koddige passen, alsof er 500 euro in z'n naad zit.
Ik dacht, ik neem gewoon het grootste biljet! Hij mag wel oppassen dat ie de inkt er niet afschuurt.quote:
500 Honderd euro biljetten worden niet meer gebruikt in de buiten wereldquote:Op maandag 4 maart 2019 16:52 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik dacht, ik neem gewoon het grootste biljet! Hij mag wel oppassen dat ie de inkt er niet afschuurt.
Nog beter, loopt ie voor niets zo raar, hij heeft er niks aan!quote:Op maandag 4 maart 2019 16:55 schreef formule het volgende:
[..]
500 Honderd euro biljetten worden niet meer gebruikt in de buiten wereld
die tim is niet te houenquote:Op maandag 4 maart 2019 17:02 schreef Bestweldonker het volgende:
A3 in de bakkerij en Tim aan het stofzuigen.
Ze gaat er ook steeds beter uitzien.quote:Op maandag 4 maart 2019 17:03 schreef mrmojorisin3 het volgende:
[ afbeelding ]
Zit je dan, met al je principes
Die roept straks na de stemmingen en hij mag blijven dat ie nu echt ff vakantie gaat houden want zo hard gewerkt man, heb ik recht op pauze man!!!quote:
Dat zien de nieuwen ook wat een geweldige jongen het is.quote:
Het helpt hem niets.Hij krijgt morgen de volle laag en dat is niet zo boeiend.quote:
Daarna.quote:Op maandag 4 maart 2019 17:05 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Het helpt hem niets.Hij krijgt morgen de volle laag en dat is niet zo boeiend.
Ik vind het interessanter wat daarnaast gebeuren gaat.
Meestal tussen 12 en 1quote:Op maandag 4 maart 2019 17:05 schreef BarryOSeven het volgende:
Hoe laat is die stemming morgen eigenlijk?
12.00quote:Op maandag 4 maart 2019 17:05 schreef BarryOSeven het volgende:
12 uur,maar wees op tijd.quote:Op maandag 4 maart 2019 17:05 schreef BarryOSeven het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |