quote:Ajax zorgde namelijk voor 23 van de 34 UEFA-punten die de Nederlandse delegatie dit seizoen veroverde, oftewel 67,6 procent. PSV leverde met acht punten nog een aardige bijdrage, maar Vitesse (anderhalf punt), AZ (één punt) en Feyenoord (een half punt) konden het Nederlandse coëfficiënt niet bepaald een boost bezorgen.
quote:Als Ajax had gepresteerd als de andere vier Nederlandse clubs, had de Eredivisie nu plek 29 ingenomen.
Nou poepoe Ajax haalt ook eens 2 jaar achter elkaar punten binnen voor nlquote:
Heb je die nog?quote:Op maandag 4 maart 2019 15:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja joh, elke maand kocht ik een nieuw boekje, heb er 40, toen verdween de stripboekenhandel hier
watquote:
Hoe zou jij het vinden als ik helemaal geen 28 zou zijn, maar slechts 25 en dat ik dat alleen zei om indruk te maken?quote:
Jammer dat daar geen trofee voor staat anders hadden jullie missen toch een prijs kunnen pakkenquote:
Interesseert mij geen zier. En indruk maken met je leeftijd? watquote:Op maandag 4 maart 2019 15:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als ik helemaal geen 28 zou zijn, maar slechts 25 en dat ik dat alleen zei om indruk te maken?
Vriend ik ben 27, wat vind je hiervan?quote:Op maandag 4 maart 2019 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Interesseert mij geen zier. En indruk maken met je leeftijd? wat
Wow heb in ene veel meer respect voor jou.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vriend ik ben 27, wat vind je hiervan?
ah echt nice manquote:Op maandag 4 maart 2019 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow heb in ene veel meer respect voor jou.
Kilo?quote:Op maandag 4 maart 2019 15:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vriend ik ben 27, wat vind je hiervan?
Kleuters doen dat. Ik ben ál (!) 6 jaar oud.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Interesseert mij geen zier. En indruk maken met je leeftijd? wat
Ik nog meer als hij de 27 club joined.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow heb in ene veel meer respect voor jou.
Ah ja, zou dat ook bij de act horen?quote:Op maandag 4 maart 2019 15:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Kleuters doen dat. Ik ben ál (!) 6 jaar oud.
Oefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |