Ik vind het leven een ongevraagde en troosteloze bedoening, maar dat wil niet zeggen dat je laf een voortijdige uitweg moet nemen in plaats van er het beste van te maken.quote:
Soms denk je mensen door en door te kennen maar blijkt het allemaal een act te zijnquote:Op maandag 4 maart 2019 13:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind het leven een ongevraagde en troosteloze bedoening, maar dat wil niet zeggen dat je laf een voortijdige uitweg moet nemen in plaats van er het beste van te maken.
Echte mannen hebben geen act nodig maar zijn oprecht.quote:
Behalve o n l i n equote:Op maandag 4 maart 2019 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echte mannen hebben geen act nodig maar zijn oprecht.
rtquote:Op maandag 4 maart 2019 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echte mannen hebben geen act nodig maar zijn oprecht.
Om je kop in het zand te steken natuurlijk.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:25 schreef Kiid het volgende:
Waarom zou je je op het internet ook anders doen?
Nee, overal.quote:
quote:
Stop met deze act.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:25 schreef Kiid het volgende:
Waarom zou je je op het internet ook anders doen?
Je kan ook gewoon eens weg blijven i.p.v. aldoor terugkomen waar niemand om vraagt natuurlijk.quote:
Kiid vroeg of ik terug kwamquote:Op maandag 4 maart 2019 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon eens weg blijven i.p.v. aldoor terugkomen waar niemand om vraagt natuurlijk.
En deze?quote:
quote:Op maandag 4 maart 2019 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon eens weg blijven i.p.v. aldoor terugkomen waar niemand om vraagt natuurlijk.
Allemaal mietjesquote:Op maandag 4 maart 2019 13:26 schreef Flamarande het volgende:
@:zeer
@:hoink581
@:working_class_hero
@:le_professeur
@:drug
@:zosk
???quote:Op maandag 4 maart 2019 13:26 schreef Flamarande het volgende:
@:zeer
@:hoink581
@:working_class_hero
@:le_professeur
@:drug