Die van mij zijn vast erger.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb bindingsangst én verlatingsangst, vriend. Ik heb serieus problemen.
Mooie vrouwenquote:Op maandag 4 maart 2019 13:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
echt hè, nu heb je nog supersof, Samzz en Flippiee
roodste fan, bedoel je?quote:
Aanstelleritusquote:Op maandag 4 maart 2019 13:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En je weet dat het waar is, want hier zei ik dit ook al:quote:Op maandag 4 maart 2019 13:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juli 2018 14:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb bindingsangst én verlatingsangst. Dat is een groot probleem.
Ik bewaar mijn vlotte babbel nu voor irl.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
lol
Alleen de tactieken zijn wat veranderd. Van vlotte babbel naar depressieve suïcidale praat waarbij je gebruik maakt van de schuldgevoelens van vrouwen.
als je het maar lang genoeg herhaalt dan wordt het vanzelf een waarheidquote:Op maandag 4 maart 2019 13:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En je weet dat het waar is, want hier zei ik dit ook al:
[..]
Fijn dat je dat geaccepteerd hebt.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:18 schreef HPLC het volgende:
Ik geloof ook nu van mezelf dat ik geschoren benen heb, roodharig en gay ben enzovoorts
Dat is wel een goeie keus.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik bewaar mijn vlotte babbel nu voor irl.
Wij ook allemaal.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:18 schreef HPLC het volgende:
Ik geloof ook nu van mezelf dat ik geschoren benen heb, roodharig en gay ben enzovoorts
Geen probleem makker.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:18 schreef TARDIS. het volgende:
Maar die zelfmoordact moet ik inderdaad mee stoppen. Bedankt vriend 2NutZ!
Bezet.quote:
Is het een act?quote:Op maandag 4 maart 2019 13:18 schreef TARDIS. het volgende:
Maar die zelfmoordact moet ik inderdaad mee stoppen. Bedankt vriend 2NutZ!
Ben er nog steeds hoor alleen andere naam nuquote:Op maandag 4 maart 2019 13:22 schreef HPLC het volgende:
Ik mis mijn echte mannen @:Der_Mann, @azpilicueta en @:Catkiller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |