Betaquote:Op maandag 4 maart 2019 14:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
We zijn ontstaan uit sterrenstof, en we zullen eindigen als sterrenstof.
Met of zonder kappen?quote:
KwarkGod 👊quote:Op maandag 4 maart 2019 14:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Haagsgod
Gvd ruikt hier naar succes
Beter dan naar tabakquote:Op maandag 4 maart 2019 14:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Haagsgod
Gvd ruikt hier naar succes
Wat een zeikerd.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:22 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Zonder, en opgevoerd dus ik mocht er niet mee de weg op van mijn vader
Neem je hem dat nog steeds kwalijk?quote:Op maandag 4 maart 2019 14:22 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Zonder, en opgevoerd dus ik mocht er niet mee de weg op van mijn vader
taaladviseur wtfquote:Op maandag 4 maart 2019 14:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet per se. Ik ben tekstschrijver en taaladviseur, iets waar tegelijk veel vraag naar is maar iedereen en z'n moeder heeft die functie dus als ik nu ontslag zou nemen ben ik niet direct weer aan de bak.
Je komt intelligentie tekort, begrijpelijk dat je het niet snapt.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:33 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ik word ook niet wijs uit haar posts, lijkt wel alsof ze een hersenbloeding ofzo heeft
Je komt iets te kort of hebt een tekort aan.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:23 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je komt intelligentie tekort, begrijpelijk dat je het niet snapt.
2NutZ die anderen gaat verbeteren op taal. Ik moet huilen van geluk.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je komt iets te kort of hebt een tekort aan.
wowquote:
Ja deze post klopt dus ook weer van geen kantquote:Op maandag 4 maart 2019 14:23 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je komt intelligentie tekort, begrijpelijk dat je het niet snapt.
Ik ben sneaky ah fokken, even negeren dat ik niet goed tik.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je komt iets te kort of hebt een tekort aan.
Deze ook niet. En nu?quote:Op maandag 4 maart 2019 14:24 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja deze post klopt dus ook weer van geen kant
Misschien ben ik ook wel taaladviseur en is dat mijn act.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
2NutZ die anderen gaat verbeteren op taal. Ik moet huilen van geluk.
Ik zal jou eens goed tikkenquote:Op maandag 4 maart 2019 14:25 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ben sneaky ah fokken, even negeren dat ik niet goed tik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |