quote:Op maandag 4 maart 2019 11:18 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Mylène zei net ook tegen Franny dat ze misschien toch niet op Tim gaat. Omdat ze zo lekker met hem om kan gaan
quote:Op maandag 4 maart 2019 11:18 schreef FOKoffieleut het volgende:
Erik bij Chis in de hut, luisterend naar het rammelde dak
Chris: Erik, wil je een stukje chocola? Heb nougat en met knetter
Bij Christel bedoel je? Hij is vast niet de eerste.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:19 schreef FOKoffieleut het volgende:
Ben benieuwd hoeveel kluskabouters Erik voor gingen en na zullen gaan
Hahahahaha staan naast elkaar als 2 kleuters. Durven elkaar niet aan te kijken.quote:
Ik heb iets horen fluisteren van Woensdag , maar pin mij er niet op vast , hij had het over woensdag en het was niet echt duidelijk .quote:Op maandag 4 maart 2019 11:20 schreef mcspicy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Het lijkt erop dat achter ingegrepen heeft dan.Dan zal Erik wel gaan!
Hij moet eerst het dak van de HisChrishut gemaakt hebben.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:21 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik heb iets horen fluisteren van Woensdag , maar pin mij er niet op vast , hij had het over woensdag en het was niet echt duidelijk .
Iets met als hij niet op de bank komt,dan woensdag gaat?quote:Op maandag 4 maart 2019 11:21 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik heb iets horen fluisteren van Woensdag , maar pin mij er niet op vast , hij had het over woensdag en het was niet echt duidelijk .
Daar kan een fysio toch niks aan doen,toch?quote:Op maandag 4 maart 2019 11:25 schreef ndid het volgende:
Fysio komt dus voor Erik; die heeft last van zijn arm (hij denkt zelf aan een peesontsteking).
Wat is er fout gegaan? Zag net wel dat Adriaan prut in een vuiniszak gooide. Vroeg mij al af wat het was.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:05 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Heel erg, maar je kunt er niets meer mee. Dankzij Hiske.
Teveel zout in het deeg gedaan door Hiske.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat is er fout gegaan? Zag net wel dat Adriaan prut in een vuiniszak gooide. Vroeg mij al af wat het was.
quote:Op maandag 4 maart 2019 11:27 schreef espri het volgende:
Erik heeft zoveel pijn, dan kennie niet leggen....
Toch sneu .quote:Op maandag 4 maart 2019 11:27 schreef espri het volgende:
Erik heeft zoveel pijn, dan kennie niet leggen....
Erik er straks uit onder het mom van gezondheidsproblemen!!!!!quote:Op maandag 4 maart 2019 11:27 schreef ndid het volgende:
Erik: de schouder doet het meeste pijn, de rest gaat wel.
Fysio vraagt of er nog iets bijzonders uit het bloedprikken kwam? Geen bijzonderheden?
Nee zegt Erik. Hij slikt alleen ibuprofen.
Aan een peesontsteking niet (volgens mij), maar misschien kan hij de omliggende spieren los masseren?quote:Op maandag 4 maart 2019 11:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar kan een fysio toch niks aan doen,toch?
Je zal zo'n muts als Hiske thuis hebben....quote:Op maandag 4 maart 2019 11:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Teveel zout in het deeg gedaan door Hiske.
Lijkt wel alsof Erik de bof heeft.quote:
Of op de camping in het animatieteamquote:Op maandag 4 maart 2019 11:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je zal zo'n muts als Hiske thuis hebben....
Lever?quote:Op maandag 4 maart 2019 11:27 schreef ndid het volgende:
Erik: de schouder doet het meeste pijn, de rest gaat wel.
Fysio vraagt of er nog iets bijzonders uit het bloedprikken kwam? Geen bijzonderheden?
Nee zegt Erik. Hij slikt alleen ibuprofen.
Wat een muts.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Teveel zout in het deeg gedaan door Hiske.
His zei, je gooit me ook in het diepe, Adrie zegt, in het diepe? je leest van een lijstje af, ik geef je zwembandjes en een roeiboot en nog doe je het fout...quote:Op maandag 4 maart 2019 11:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die muts wilden ze toen toch verbranden?quote:Op maandag 4 maart 2019 11:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hier moet ik zo hard om lachen, die jongen leeft in een waanwereldquote:Op maandag 4 maart 2019 11:16 schreef pecla het volgende:
[..]
Ja klopt, hij denkt dat jessie niet op hem durft te stemmen want niet naast hem op de bank durft, wat een sukkel is die Tim toch
Ik denk het ook! Wegens gezondheidsproblemen straks!quote:Op maandag 4 maart 2019 11:32 schreef Hagenesie het volgende:
Lijkt er toch op dat Erik er uitgestemd wordt.
Dan zullen ze hem moeten nomineren.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:32 schreef Hagenesie het volgende:
Soms bewonder ik zijn lef om dit soort dingen uit te kramen. Je moet toch wel apart zijn.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:31 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hier moet ik zo hard om lachen, die jongen leeft in een waanwereld
Echt niet,ik wil het niet.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:32 schreef Hagenesie het volgende:
Normaal toch ook zou er alles bij neergegooid hebben. Ze liggen tot laat in bed zuipen zich te pletter liggen als de zon schijnt de hele dag in de zon. Hij heeft het gevoel dat hij gebruikt word en vooral door Jessiequote:Op maandag 4 maart 2019 11:07 schreef Mjelleke het volgende:
Adriaan is de laatste tijd wel erg veel aan het zeuren zeg. Mijn god. Dat die niet moe wordt van zichzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |