abonnement Unibet Coolblue
pi_185457033
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 18:00 schreef maxi-mus het volgende:
Ook zo'n lichtgewicht.
Voor een zomers programma in goede setting wel okay.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_185468501
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2019 17:59 schreef KingRadler het volgende:

Art Rooijakkers wordt de vervanger van Twan Huys.
Nee, deze zomerstop show zat al in de planning, Twan Huys wordt niet opgevolgd.

"Een vrolijk zomeravondprogramma met Art Rooijakkers" lijkt mij een verschrikking.
  donderdag 14 maart 2019 @ 20:02:39 #228
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_185613613
'Twan Huys wil met gezin terug naar Amerika'

Twan Huys had anderhalve week geleden zijn laatste uitzending als talkshowhost van RTL Late Night met Twan Huys. De presentator heeft sindsdien niks meer van zich laten horen en Story heeft een opmerkelijk gerucht te pakken. Huys zou met zijn vrouw en twee kinderen namelijk overwegen om naar Amerika te verhuizen.

Volgens het weekblad ziet de presentator geen rol meer voor zichzelf weggelegd in het Nederlandse medialandschap. :P "Insiders weten het zeker: Huys voelt er niets meer voor om vanuit Amsterdam aan zijn televisiecarrière te werken", schrijft het blad.

New York
Huys was eerder zeven jaar werkzaam als correspondent in de Verenigde Staten. De 54-jarige ontslagen presentator zou een stap naar New York in zijn hoofd hebben. "Om te gaan werken voor kranten, televisiezenders of om wederom een boek te schrijven." In Nederland werkte Huys onder meer bij Nieuwsuur en deed hij het programma College Tour.

Miljoenen
Volgens geruchten heeft Huys na zijn ontslag bij RTL een afkoopsom van zo'n 2,4 miljoen euro meegekregen. Daarnaast zou de in Amsterdam woonachtige Huys zes ton overwaarde op zijn huis hebben. Met drie miljoen de oversteek maken dus. Er gaan mensen met minder diepe zakken op zoek naar geluk...

https://www.tvgids.nl/nie(...)-terug-naar-amerika/

En maar vertellen dat hij geen spijt heeft en dat krtiek onterecht was _O- _O-

Met de staart tussen de benen verhuysen dus :')
:W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W
We gaan je missen :+ _O-
  dinsdag 26 maart 2019 @ 11:03:08 #229
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_185856218
Beau van Erven Dorens praat met RTL over late night-show

Beau van Erven Dorens (48) is met RTL in gesprek over een programma op de late avond. De plannen zijn nog niet concreet, maar de Five Days Inside-presentator toont zich enthousiast, zo laat hij weten aan Qmusic.

,,We zijn in gesprek’’, vertrouwt Van Erven Dorens ochtend-dj's Mattie Valk en Marieke Elsinga kort toe. ,,Je ziet dat ik aan het glimlachen ben.’’

Beau zegt de programma's die hij momenteel maakt ‘niet te willen opgeven'. Zo is het tweede seizoen van Five Days Inside op RTL 4 te zien. ,,Het zijn programma's die diep in mijn hart zitten. Ze zijn belangrijker voor mij en voor andere mensen met wie ik het allemaal doe.’’ Op de vraag of Beau later dit jaar 'wisseldiensten’ zal draaien, reageert de programmamaker: ,,Ik ben in gesprek. Dat is gewoon het antwoord.’’

Open sollicitatie
Een mogelijkheid is dat Van Erven Dorens vanaf dit najaar in het gat springt dat presentator Twan Huys bij RTL achterlaat. Begin deze maand werd de laatste aflevering van RTL Late Night, dat elke werkdag vanaf 22.30 uur op RTL 4 te zien was, uitgezonden. In 2017 werd Beau al naar voren geschoven als zomerpresentator van Late Night, toen als vervanger van Humberto Tan.

Dat Huys zijn opvolger werd, was even slikken, gaf de presentator een jaar later toe. ,,Toen Erland Galjaard belde en zei: ‘Ik heb Twan Huys gevraagd’ vond ik dat ontzettend jammer. Die twee maanden dat ik Humberto verving, waren een soort open sollicitatie. Het was altijd mijn droom een talkshow te presenteren. Om in het middelpunt van de samenleving zo’n show te maken.’’

https://www.ad.nl/show/be(...)night-show~aa3bdced/

Ze zijn wakker geworden bij RTL :P
pi_185857786
Beau en Art. Doe er nog een vrouw (Merel?) bij en je hebt wel een mooi team voor de late night
  dinsdag 26 maart 2019 @ 12:52:15 #231
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_185857836
Als Beau verstandig is, doet 'ie dit niet. Al zet je er Matthijs Van Nieuwkerk of Eva Jinek neer, het zal gewoon niet werken.

Óf Rtl moet een andere producent proberen dan Blue Circle.
  dinsdag 26 maart 2019 @ 12:53:14 #232
429367 DKUp
ON TOUR
pi_185857842
Beau en Merel _O_
SOONY
  dinsdag 26 maart 2019 @ 13:29:14 #233
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_185858421
er moet een compleet nieuwe redactie komen, begin daar als eerste mee
  dinsdag 26 maart 2019 @ 13:31:09 #234
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_185858448
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 13:29 schreef KingRadler het volgende:
er moet een compleet nieuwe redactie komen, begin daar als eerste mee
Of eentje waarin niet steeds nieuwe stagiaires zitten.

Geen idee of het bij Blue Circle hetzelfde gaat als bij Talpa (van Koffietijd), maar dit commentaar van Loretta Schrijver kán een beeld geven: https://www.mediacourant.(...)ires-bij-koffietijd/
pi_185861420
quote:
Beau van Erven Dorens
Daar zit echt niemand op te wachten.
  donderdag 4 april 2019 @ 21:43:59 #236
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_186038732
Twan Huys pakte na einde Late Night vliegtuig naar Amerika voor ‘therapiesessie’

Televisiejournalist Twan Huys (55) is, precies een maand na het stoppen van zijn talkshow RTL Late Night, naar Amerika afgereisd om daar zijn gedachten op een rijtje te zetten. Huys hielp daar op ‘bijna therapeutische wijze’ vrienden bij het produceren van esdoornsiroop (maple syrup).

Het gaat Huys naar eigen zeggen nu goed, maar hij heeft een verwarrende periode achter de rug, Begin maart werd plotseling het einde van zijn talkshow Late Night aangekondigd. ,,Natuurlijk is het nog steeds heel jammer. Het was een groot avontuur dat we met veel enthousiasme zijn aangegaan’’, lichtte hij vanavond toe in M, de talkshow van Margriet van der Linden, een goede vriendin van Huys. ,,Ik voelde me er verantwoordelijk voor. Maar als iets niet loopt, dan moet je stoppen en nieuwe plannen maken.’’

Omdat Huys een natuurliefhebber is die graag wandelt, pakte hij het vliegtuig naar de States. ,,Even weg zijn, dat bleek goed te zijn. Ik heb meegeholpen met het oogsten van de maple syrup. Dat was wel therapeutisch, ja.’’ Lachend: ,,Er zat een klooster aan de overkant. Daar had ik kunnen gaan mediteren, maar ik had genoeg aan de syrup.’’ Struinend door de Amerikaanse bossen in New Hampshire, kwam Huys tot de conclusie dat hij vrede heeft met de ontbinding van zijn contract bij RTL. ,,Ik dacht: het is zoals het is.’’

Voorlopig doet de voormalig College Tour-presentator het nog rustig aan. Huys werkt aan een boek waarmee hij zijn passie voor wandelen wil delen. ,,Ik wandel al 35 jaar met mijn ouders van 84 en 85 jaar. Het is heel erg goed om je gedachten te ordenen.’’ Een passage in het boek zal over Late Night gaan, maar ‘dat is niet de kern’ van het werk. Ook wordt hij een vast gezicht in M, waar hij met Margriet de Amerikaanse politiek gaat bespreken.

https://www.ad.nl/show/tw(...)apiesessie~a7e214e3/

:|W :|W
pi_186054617
Twan Huys is gewoon een leuke kerel.
pi_186054645
quote:
6s.gif Op donderdag 4 april 2019 21:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Twan Huys pakte na einde Late Night vliegtuig naar Amerika voor ‘therapiesessie’

Televisiejournalist Twan Huys (55) is, precies een maand na het stoppen van zijn talkshow RTL Late Night, naar Amerika afgereisd om daar zijn gedachten op een rijtje te zetten. Huys hielp daar op ‘bijna therapeutische wijze’ vrienden bij het produceren van esdoornsiroop (maple syrup).

Het gaat Huys naar eigen zeggen nu goed, maar hij heeft een verwarrende periode achter de rug, Begin maart werd plotseling het einde van zijn talkshow Late Night aangekondigd. ,,Natuurlijk is het nog steeds heel jammer. Het was een groot avontuur dat we met veel enthousiasme zijn aangegaan’’, lichtte hij vanavond toe in M, de talkshow van Margriet van der Linden, een goede vriendin van Huys. ,,Ik voelde me er verantwoordelijk voor. Maar als iets niet loopt, dan moet je stoppen en nieuwe plannen maken.’’

Omdat Huys een natuurliefhebber is die graag wandelt, pakte hij het vliegtuig naar de States. ,,Even weg zijn, dat bleek goed te zijn. Ik heb meegeholpen met het oogsten van de maple syrup. Dat was wel therapeutisch, ja.’’ Lachend: ,,Er zat een klooster aan de overkant. Daar had ik kunnen gaan mediteren, maar ik had genoeg aan de syrup.’’ Struinend door de Amerikaanse bossen in New Hampshire, kwam Huys tot de conclusie dat hij vrede heeft met de ontbinding van zijn contract bij RTL. ,,Ik dacht: het is zoals het is.’’

Voorlopig doet de voormalig College Tour-presentator het nog rustig aan. Huys werkt aan een boek waarmee hij zijn passie voor wandelen wil delen. ,,Ik wandel al 35 jaar met mijn ouders van 84 en 85 jaar. Het is heel erg goed om je gedachten te ordenen.’’ Een passage in het boek zal over Late Night gaan, maar ‘dat is niet de kern’ van het werk. Ook wordt hij een vast gezicht in M, waar hij met Margriet de Amerikaanse politiek gaat bespreken.

https://www.ad.nl/show/tw(...)apiesessie~a7e214e3/

:|W :|W
Van kutshow naar kutshow, maar even je rust pakken is niks mis mee als je de middelen hebt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_186054673
quote:
6s.gif Op donderdag 4 april 2019 21:43 schreef ikweethetookniet het volgende:

Televisiejournalist Twan Huys (55):"Ik wandel al 35 jaar met mijn ouders van 84 en 85 jaar" . Het is heel erg goed om je gedachten te ordenen.
Zo cute.
Dat doet die freak die telkens zieke kinderen en bejaarden lastigvalt hem niet na.
pi_186103856
@ikweethetookniet

Het wordt Beau.
  † In Memoriam † maandag 8 april 2019 @ 16:57:10 #241
368283 ato
pi_186104192
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 16:37 schreef Zipportal het volgende:
@:ikweethetookniet

Het wordt Beau.
Mooi.

Zou Za blij mee zijn :P
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 8 april 2019 @ 17:17:07 #242
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_186104516
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 16:37 schreef Zipportal het volgende:
@:ikweethetookniet
Het wordt Beau.
^O^ We gaan het meemaken 8-)
pi_186104540
Wat wordt Beau??????
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 8 april 2019 @ 21:12:24 #244
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_186108712
Beau wil geen tafel in zijn nieuwe talkshow :D

Beau van Erven Dorens wil in de opvolger van RTL Late Night geen tafel of desk. Dat liet hij vanavond weten in RTL Boulevard. ,,Fuck de tafel en ik wil ook geen desk", liet Van Erven Dorens weten tijdens een gesprek met zijn medepresentatoren van RTL Boulevard.

Ook zei Van Erven Dorens er niets voor te voelen een soort 'duo-presentatie' te gaan doen waarin hij de presentatie binnen de week afwisselt met iemand anders. ,,Doe het dan zoals Jinek en Pauw, dus een paar maanden de een en een paar maanden de ander."

De RTL-coryfee vermoedt dat hij als hij het latenightprogramma gaat doen wel afscheid moet nemen van RTL Boulevard. ,,Maar dan ga ik wel eerst een hele week huilen", vertrouwde hij zijn medepresentatoren aan de desk toe.

Vervanger
Het nieuwe programma gaat geen Late Night meer heten, liet RTL vandaag weten. De naam van Beau wordt al langer genoemd als talkshowhost. Hij presenteerde in de zomer van 2017 RTL Summer Night, als vervanger van Humberto Tans RTL Late Night, en kreeg veel goede reacties. Beau werd daarom als ideale vervanger gezien van Humberto Tan, toen die moest stoppen.

https://www.ad.nl/show/be(...)e-talkshow~af34f3e4/
:B :B
  maandag 8 april 2019 @ 21:18:04 #245
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_186108809
quote:
16s.gif Op maandag 8 april 2019 17:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat wordt Beau??????
Beau van Erven Dorens gaat opvolger RTL Late Night presenteren

Beau van Erven Dorens (48) gaat bij RTL 4 een late night talkshow presenteren. Dat heeft de commerciële zender vandaag bekendgemaakt. Wanneer het programma, dat nog geen titel heeft, op de buis komt is nog onduidelijk.

De zender laat in een eerste reactie weten: ,,RTL is samen met Beau van Erven Dorens een programma aan het ontwikkelen voor de late avond op RTL 4. Omdat Beau ook nog andere programma’s voor RTL blijft maken, zal hij dit niet het hele jaar presenteren maar gaan afwisselen met een of meerdere andere hosts. Zodra we daar meer over weten, maken we dat uiteraard bekend.” Beau van Ervan Dorens meldde onlangs al in gesprek te zijn over het presenteren van een avondshow, maar niet zijn bestaande programma's op te willen geven. Om die reden gaat zijn voorkeur uit naar een zogenaamde duopresentatie met één of meer collega's.

In 2017 werd Beau al naar voren geschoven als zomerpresentator van Late Night, toen als vervanger van Humberto Tan. Dat Huys zijn opvolger werd, was even slikken, gaf de presentator een jaar later toe. ,,Toen Erland Galjaard belde en zei: ‘Ik heb Twan Huys gevraagd’ vond ik dat ontzettend jammer. Die twee maanden dat ik Humberto verving, waren een soort open sollicitatie. Het was altijd mijn droom een talkshow te presenteren. Om in het middelpunt van de samenleving zo’n show te maken.’’

Volgens RTL-baas Sven Sauvé is het recente besluit om te stoppen met RTL Late Night met Twan Huys voor RTL ‘een miljoenenstrop’. Het programma kampte al geruime tijd met kwakkelende kijkcijfers. ,,Ik weet niet precies wat dit avontuur ons heeft gekost. Dat zou een goede berekening waard zijn. Ik vind het eigenlijk niet zo heel relevant”, aldus Sauvé vanmorgen op NPO Radio 1. :') :|W

,,Het was een nieuw avontuur voor ons en het is vooral betreurenswaardig dat het niet gelukt is. Maar het loopt wel richting de miljoenen, ja.” Volgens de RTL-baas gaat het vooral om gederfde reclame-inkomsten. Ook moest het contract van Twan Huys en de studiolocatie worden afgekocht. ,,We hebben daar een nette regeling voor en op die manier kan het snel geregeld zijn.”

Begin maart trok RTL de stekker uit Late Night. Dat ging in goed overleg, zei Sauvé. Hij wilde de daadwerkelijke beslissing wanneer het zou gebeuren aan Huys laten, maar gezamenlijk werd besloten snel te schakelen en binnen een dag de geflopte talkshow van de buis te halen. ,,Een slim besluit, als ik er zo op terugkijk.”

De kritiek dat er te veel lichte onderwerpen aan tafel werden behandeld, deelde Sauvé niet. Uit eigen onderzoek bleek juist dat die onderwerpen scoorden bij het publiek. Toch zag Sauvé ook wel dat het soms 'wrong' bij Twan Huys, die als journalist wel wat meer gewend was dan alleen entertainmentonderwerpen. ,,We hebben er veel analyses op losgelaten maar ik denk dat het een mix is en zeker niet één oorzaak”, aldus Sauvé over de reden dat het programma niet werkte. ,,Als het één oorzaak was dan hadden we het wel opgelost. Maar laten we eerlijk zijn: de concurrentie was moordend.”

Voor Twan Huys is het een pijnlijk hoofdstuk, zeker omdat het zijn jongensdroom was, stelde Sauvé verder. De verstandhouding met de presentator is nog altijd goed. Sauvé sluit dan ook niet uit dat Huys ooit weer iets gaat presenteren voor RTL. ,,We zijn niet concreet in gesprek maar de deur staat wagenwijd open. :') Dat geldt voor iedereen met een goed idee. Wij sluiten niks of niemand uit. Als het maar goede programmamakers zijn.”

https://www.ad.nl/show/be(...)resenteren~a14938bd/

Die is me een partij aan het liegen zeg die Sven :r
En andermans geld verbrassen is hij gelukkig wel goed in :')
Trap die Sven er eens heel snel uit RTL :7
  zaterdag 28 maart 2020 @ 18:02:16 #246
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_192322916
Twan Huys was in de war na mislukte talkshow :')

Twan Huys weet nog steeds niet precies waar het misging toen hij met RTL Late Night ten onder ging. De presentator wil er een jaar na dato ook niet meer over nadenken.

Twan neemt niemand iets kwalijk, ook zichzelf niet :') :r . „Dat zou heel raar zijn”, vindt de presentator, die sinds kort weer op tv is in Buitenhof. „Moet ik mezelf kwalijk nemen dat ik een risico heb genomen en het avontuur ben aangegaan?”

Dat het niet werkte, merkte de College Tour-interviewer zelf ook al heel snel. „En dan probeer je het alsnog goed te krijgen. Maar zoals ik net al zei: het heeft helemaal geen zin om daarover na te denken. Dan wordt het zelfkwelling.”

Toch was de klap hard, geeft Twan toe. „Ik was wel even in de war, vooral vanwege de publieke aandacht. Ik was gewend mijn werk te doen en te worden afgerekend op wat ik deed, niet op wie ik persoonlijk ben. Natuurlijk heb ik me afgevraagd wat er is gebeurd, maar ik kwam al snel tot de conclusie dat dat niet zo zinvol is”, zegt hij in AD Magazine. :') :r

De show van Twan Huys vanaf najaar 2018 kreeg vanaf het begin al een slechte ontvangst, en kreeg nog een hardere imago-klap nadat kort na de start bleek dat ze afspraken met gast Jenny Douwes niet nakwamen. Mensen dachten dat dit vooropgezet was waarbij de makers van het programma met een rel de kijkcijfers weer probeerden op te krikken.

https://www.telegraaf.nl/(...)na-mislukte-talkshow

Hij weet niet wat er misging :') en toch wil hij er niet meer over nadenken :')
Nou Twan heb ik nieuws voor je....
Je deed een greep naar het grote geld terwijl je al 3x modaal verdiende maar dat was niet genoeg :')
En hoge bomen vangen veel wind en ja dan wordt je afgerekend als je iets doet wat je helemaal niet kunt :7
En dan jaren later nog huilie huilie doen en de schuld niet bij jezelf zoeken :r dan ben je te dom om te poepen :(
  dinsdag 31 maart 2020 @ 18:56:16 #247
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_192376362
Slotje
  † In Memoriam † dinsdag 31 maart 2020 @ 21:00:34 #248
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_192379535
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 18:56 schreef KingRadler het volgende:
Slotje
Graag ja!
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_192643854
als je het niet online kunt bekijken, probeer dit dan. het helpt
An Alternative To Smoking Is Methane Gas.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 16:41:23 #250
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_194255340
Twan Huys wil College Tour terug op tv brengen

Huys wil zijn succes College Tour terugbrengen op televisie. De journalist presenteerde het programma, waarin grote namen uit allerlei vakgebieden zich lieten interviewen door studenten, ruim elf jaar. Maar toen hij overstapte naar RTL werd College Tour overgenomen door Matthijs van Nieuwkerk. Die stopte er na een seizoen mee; sinds 2019 is het programma niet meer te zien.

Huys is na zijn mislukte Late Night-avontuur weer terug bij de NPO. Dat biedt wellicht mogelijkheden, vertelde hij in een interview op NPO Radio 5. “Ik heb de ambitie om College Tour weer terug op televisie te brengen”, meldde Huys. “Het programma is zo inspirerend geweest voor een hele generatie studenten – dat krijg ik vaak te horen van studenten die erbij waren. Dat een antwoord van een wereldleider mensen nét dat ene zetje of inzicht heeft gegeven dat ze nodig hadden.”

De Limburgse NPO-coryfee is blij dat hij weer interviewprogramma’s kan maken waarmee hij de diepte in kan gaan. “Ik vind het heerlijk om Buitenhof weer te mogen doen, met drie gasten in een studio. En ik vind het een eer dat KRO-NCRV mij heeft gevraagd om Sven Kockelmann in de vakantie te mogen vervangen bij 1-op-1.”

De presentator is na het debacle bij RTL heel erg opgeknapt door te gaan wandelen, waar hij ook een boek over schreef. “Je hebt tijdens het wandelen de mooiste gesprekken”, aldus Huys. “Er is veel zuurstof, je bevindt je in een mooie omgeving, je bent ontspannen. Alleen is het soms jammer dat je geen microfoon en camera bij je hebt om alles op te nemen – maar dat is natuurlijk de essentie.”

https://www.shownieuws.nl(...)terug-op-tv-brengen/

Nou hier hebben we echt op zitten wachten :')
Twan die door zijn centjes heen is en of aandacht wil
Twan je bent passé :W :W
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')