abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7736955
Kan er weer iets meer ontopic gereageerd worden? Dit topic gaat over middeninkomens en welke partij het beste hun belangen behartigt.
  maandag 6 januari 2003 @ 14:09:22 #152
42822 Wez
Kom bij C1000 werken!
pi_7736964
Een leven dat bestaat uit het kleineren van anderen. Nou wat een kut leven.
Deeply in Love!
pi_7736974
quote:
Op maandag 6 januari 2003 14:07 schreef Wez het volgende:

[..]

Zullen we alle mensen afslachten die 2x een fout hebben begaan? Bijvoorbeeld diefstal? Tja, ze maken 2x dezelfde fout. Dus moeten ze op zijn minst voor levenslang in de gevangenis worden opgesloten.

Zoals ik het lees, snap je nog steeds niet dat niemand perfect is.

Nee maar om die mensen met een schouder klopje de straat op te sturen is wel erg overdreven

En 2x een diefstal begaan vind ik inderdaad ernstig ja, daar heb ik geen goed woord voor over.

[url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
  maandag 6 januari 2003 @ 14:09:39 #154
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_7736975
Wez, studeer jij nu eerst maar eens af, ga vervolgens werken en probeer een huis te kopen. Kijken of je dan nog steeds PvdA stemt.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 6 januari 2003 @ 14:11:26 #155
42822 Wez
Kom bij C1000 werken!
pi_7737020
quote:
Op maandag 6 januari 2003 14:08 schreef Kozzmic het volgende:
Kan er weer iets meer ontopic gereageerd worden? Dit topic gaat over middeninkomens en welke partij het beste hun belangen behartigt.
Tja, ze kunnen niks meer over de hypotheekrenteaftrek zeggen, dus reageren ze direct op een partij, dat dus eigenlijks niks met de titel te maken heeft.
Deeply in Love!
pi_7737052
quote:
Op maandag 6 januari 2003 14:11 schreef Wez het volgende:

[..]

Tja, ze kunnen niks meer over de hypotheekrenteaftrek zeggen, dus reageren ze direct op een partij, dat dus eigenlijks niks met de titel te maken heeft.

Alsof ik het net al niet over dat pvda denken had.
[url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
  maandag 6 januari 2003 @ 14:14:26 #157
42822 Wez
Kom bij C1000 werken!
pi_7737096
quote:
Op maandag 6 januari 2003 14:09 schreef Strolie75 het volgende:
Wez, studeer jij nu eerst maar eens af, ga vervolgens werken en probeer een huis te kopen. Kijken of je dan nog steeds PvdA stemt.
Denk niet dat ik daar problemen mee heb. Zoals je gelezen hebt, is het slechts een verlaging van de aftrek. En wanneer ik zoveel verdien, zijn er al heel wat jaartjes voorbij. 4000 euro per maand, lekker bedragje toch. En als je nog een beetje gevoel hebt voor je mede mensen, ga ik inderdaad nog steeds stemmen voor PVDA.
Deeply in Love!
  maandag 6 januari 2003 @ 14:15:09 #158
42822 Wez
Kom bij C1000 werken!
pi_7737115
quote:
Op maandag 6 januari 2003 14:12 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

Alsof ik het net al niet over dat pvda denken had.

Wat probeer je in hemelsnaam te zeggen?
Deeply in Love!
pi_7737119
( Laten we het ontopic houden zoals Kozzmic gezegd heeft. )

Ik ben van mening dat het niet werkt. Het heeft hetzelfde effect als het maken van meer geld. Het inflateerd de prijzen. Laten we hier eens op verder gaan ofzo, want we weten allemaal wel dat links lui is en rechts slecht.

pi_7737149
quote:
Op maandag 6 januari 2003 14:15 schreef Wez het volgende:

[..]

Wat probeer je in hemelsnaam te zeggen?

maandag 6 januari 2003 @ 14:18:45 #161
42822 Wez
Kom bij C1000 werken!
pi_7737190
Niemand heeft hier in de gaten dat wanneer je een eigen huis koopt van meer dan 2 ton euro vrij luxe is. Mensen die ik ken hebben een huis van 1 ton euro, het is weliswaar geen superhuis, maar gezien zij maar slechts met zijn 2en wonen, is het voor hun al erg luxe. Laatstaan een huis van 2 ton.

Dat jullie allemaal een villa pas luxe vind is jullie eigen zaken.

Deeply in Love!
  maandag 6 januari 2003 @ 14:22:50 #162
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_7737287
Dus wanneer je er voor kiest om niet in krot te wonen tussen allemaal Ali's dan moet je flink gestraft worden?

Hier in Maastricht heb je voor 250.000 euro een twee-onder-één-kap in een nette buurt, geen villa.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 6 januari 2003 @ 14:27:04 #163
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_7737378
quote:
Op maandag 6 januari 2003 14:18 schreef Wez het volgende:
Niemand heeft hier in de gaten dat wanneer je een eigen huis koopt van meer dan 2 ton euro vrij luxe is. Mensen die ik ken hebben een huis van 1 ton euro, het is weliswaar geen superhuis, maar gezien zij maar slechts met zijn 2en wonen, is het voor hun al erg luxe. Laatstaan een huis van 2 ton.

We moeten allemaal in een huurhuis gaan zitten met subsidie van kamaraad marijnissen.

Je begrijpt niet dat je tegenwoordig 200.000 euro betaalt je een gewoon huis hebt. Voor 100.000 euro koop je in het westen amper een etagewoning.

En nu weer ontopic

pi_7737534
quote:

Weleens bij een makelaar gekeken de laatste tijd?

En voor al die mensen die zo schijnheilig roepen dat je niet stemt uit inkomensoverwegingen, denk nog maar eens twee keer na... Onze economie drijft op onze middeninkomens, dit is de kwetsbaarste, want grootste groep in onze samenleving(economisch dan). Als het slecht gaat met de gezinnen met middeninkomens, zal het slecht gaan met onze hele economie. En als dat gebeurt, zullen allerlei linkse idealen helemaal niet meer haalbaar zijn. Als je meevoelt met de "zwakkeren" in onze samenleving, kun je beter HEEL goed kijken naar welke partij het minst slecht is voor de middeninkomens. En wat door links een topinkomen wordt genoemd, is in ons land niet veel meer als een modaal inkomen.

pi_7738026
quote:

Wow, jij weet de koopjes dan wel te vinden.
pi_7742841
Voor twee ton koop je niet veel soeps meer tegenwoordig.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_7745173
off-topic (sorry):

Het valt me op dat veel mensen die 47000 euro belastbaar inkomen niet zo veel vinden, behoorlijk tijd hebben om overdag flink te posten. Of jullie hebben een luizenbaan met een riant salaris (laat me even weten of er nog meer vacatures zijn daar), of jullie hebben geen idee waar je het over hebt. Vb. sommigen doen net of het om gezins-inkomen gaat, maar dat is grote onzin. Belasting wordt in NL per individu geheven.

maandag 6 januari 2003 @ 20:17:10 #168
42822 Wez
Kom bij C1000 werken!
pi_7745572
quote:
Op maandag 6 januari 2003 20:00 schreef bruut het volgende:
off-topic (sorry):

Het valt me op dat veel mensen die 47000 euro belastbaar inkomen niet zo veel vinden, behoorlijk tijd hebben om overdag flink te posten. Of jullie hebben een luizenbaan met een riant salaris (laat me even weten of er nog meer vacatures zijn daar), of jullie hebben geen idee waar je het over hebt. Vb. sommigen doen net of het om gezins-inkomen gaat, maar dat is grote onzin. Belasting wordt in NL per individu geheven.

Ghehe, waarom studeren we nog? Oprotten met de school en werken met die handel. Tja, volgens deze mensen is 47.000 euro een midden-klasse en er wordt gezegd dat de grootste deel van de mensen in NL in deze klasse zitten. Nou, dan moet het wel lukken die 47.000. In de laagste klasse kan je toch niet komen. Want dan moet je of buitenlander, of uiteraard niet te vergeten werkloos zijn. En nog belangrijker of invalide!
Deeply in Love!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')