quote:Jij snapt het echt niet he. Een partij met de meeste zetels heeft echt niet de macht hoor over alles hoor. Men moet als partij compromises maken, maar dat begrijp je natuurlijk niet.
Op maandag 6 januari 2003 13:45 schreef daburnd88 het volgende:[..]
Dude, dat heeft er geen hol mee te maken.
Tijdens paars zijn er miljarden verduisterd en 8000 mensen gedood.
Er is gelogen over het te investeren budget voor de komende regering.Dat kunnen we van balkenende 1 niet zeggen. Zij kapten er tenminste zelf voortijdig mee. Geen kok die ligt te janken dat hij er eigenlijk al 2 jaar geleden mee wou stoppen.
Volg eens wat meer nieuws zou ik zeggen.
Als VVD destijds zoveel zetels hadden, dan waren de bouwfraude er nog steeds.
quote:Cda en vvd hebben er optijd een einde aangemaakt ook al geeft hun dat niet de zekerheid dat ze weer zomaar terug kunnen keren. Deze moed heeft het pvda nooit getoond. En kok maar janken dat hij eigenlijk al sinds 2 jaar er mee op wou houden. Geeft maar weer eens aan wat voor luie honden die pvda-ers zijn.
Op maandag 6 januari 2003 13:46 schreef Draughtsman het volgende:[..]
deze combinatie was de enige mogelijk op basis van de verkiezingsuitslag, iedereen kon natuurlijk op zijn vingers natellen dat dit onstabiel zou gaan worden. dit moet je niet aan het cda of de vvd toeschrijven!
quote:Nee jij begrijpt het niet. De bouwfraude is pas aan het daglicht gekomen na paars II. Niet tijdens. En ja, de grootste partij heeft nu eenmaal het meeste te zeggen. En de ministers stonden onder leiding van kok die nu eenmaal als een soort baas de toezicht moet houden.
Op maandag 6 januari 2003 13:48 schreef Wez het volgende:[..]
Jij snapt het echt niet he. Een partij met de meeste zetels heeft echt niet de macht hoor over alles hoor. Men moet als partij compromises maken, maar dat begrijp je natuurlijk niet.
Als VVD destijds zoveel zetels hadden, dan waren de bouwfraude er nog steeds.
quote:Ben je het ook eens met mij? Toevallig zeg. Tja, ik heb het ook maar van daburnd88 hoor. Die zegt zelf dat de grootste partij verantwoordelijk voor is. CDA heeft tenslotte zelf gekozen om met de LPF te stemmen. CDA niet de schuld? Je zegt zelf dat iedereen dat kan weten, maar CDA weet dat dus niet he.
Op maandag 6 januari 2003 13:46 schreef Draughtsman het volgende:[..]
deze combinatie was de enige mogelijk op basis van de verkiezingsuitslag, iedereen kon natuurlijk op zijn vingers natellen dat dit onstabiel zou gaan worden. dit moet je niet aan het cda of de vvd toeschrijven!
quote:lees eens, ik zeg toch dat er niets anders mogelijk was, wat had volgens jou dan de coalitie moeten worden?? het cda had geen enkele andere keuze
Op maandag 6 januari 2003 13:50 schreef Wez het volgende:[..]
Ben je het ook eens met mij? Toevallig zeg. Tja, ik heb het ook maar van daburnd88 hoor. Die zegt zelf dat de grootste partij verantwoordelijk voor is. CDA heeft tenslotte zelf gekozen om met de LPF te stemmen. CDA niet de schuld? Je zegt zelf dat iedereen dat kan weten, maar CDA weet dat dus niet he.
quote:O ja joh, wat heeft PVDA toch weer een puinhoop van gemaakt. Iedereen in Nederlands is er op achteruit gegaan. Weet je wat? De PVDA heeft het tenminstens nog eens geprobeerd. Maar dat kan je van CDA niet zeggen. Die kappen er gelijk mee als er maar iets verkeerd gaat. Dus, binnenkort kunnen we alweer een nieuwe verkiezing houden, want het gaat zeker weten weer mis. Wat dacht je zelf, iedereen is perfect behalve PVDA?
Op maandag 6 januari 2003 13:49 schreef daburnd88 het volgende:[..]
Cda en vvd hebben er optijd een einde aangemaakt ook al geeft hun dat niet de zekerheid dat ze weer zomaar terug kunnen keren. Deze moed heeft het pvda nooit getoond. En kok maar janken dat hij eigenlijk al sinds 2 jaar er mee op wou houden. Geeft maar weer eens aan wat voor luie honden die pvda-ers zijn.
quote:Keus genoeg. Het is maar een kwestie of CDA het wil of niet.
Op maandag 6 januari 2003 13:52 schreef Draughtsman het volgende:[..]
lees eens, ik zeg toch dat er niets anders mogelijk was, wat had volgens jou dan de coalitie moeten worden?? het cda had geen enkele andere keuze
quote:Ja en het cda en het vvd hebben er ook weer snel een eind aangemaakt en zo aangegeven dat zij hieraan niet meewerken. Dus valt hun niets te verwijten.
Op maandag 6 januari 2003 13:50 schreef Wez het volgende:[..]
Ben je het ook eens met mij? Toevallig zeg. Tja, ik heb het ook maar van daburnd88 hoor. Die zegt zelf dat de grootste partij verantwoordelijk voor is. CDA heeft tenslotte zelf gekozen om met de LPF te stemmen. CDA niet de schuld? Je zegt zelf dat iedereen dat kan weten, maar CDA weet dat dus niet he.
Maar dit idee past natuurlijk weer niet in jou wereldje
[Dit bericht is gewijzigd door Wez op 06-01-2003 13:56]
quote:je komt wel erg zielig uit de hoek vallen. Je probeert het pvda op alle manieren te verdedigen.
Op maandag 6 januari 2003 13:53 schreef Wez het volgende:[..]
O ja joh, wat heeft PVDA toch weer een puinhoop van gemaakt. Iedereen in Nederlands is er op achteruit gegaan. Weet je wat? De PVDA heeft het tenminstens nog eens geprobeerd. Maar dat kan je van CDA niet zeggen. Die kappen er gelijk mee als er maar iets verkeerd gaat. Dus, binnenkort kunnen we alweer een nieuwe verkiezing houden, want het gaat zeker weten weer mis. Wat dacht je zelf, iedereen is perfect behalve PVDA?
Het is gewoon schandalig als een partij ziet dat zn beleid niet goed gaat en dan toch maar door gaat en het volk leugens voorhoudt. Maar volgens jou logica moeten ze dan maar doorgaan want anders hebben ze het niet geprobeerd. Te triest voor woorden als je zo denkt.
quote:Probeerd meneer maar weer ff van thema te veranderen?
Op maandag 6 januari 2003 13:55 schreef Wez het volgende:
Ow, krijgen we geen reakties meer over de hypotheekrenteaftrek? Want daar waren jullie zo goed in. Met die super goede opmerkingen, die nu niet meer in het verhaal past. Maar ik wacht...
quote:Weet jij hoe zielig jij bent? Iemand die anderen afkraakt is zieliger dan iemand die een ander probeert te verdedigen.
Op maandag 6 januari 2003 13:55 schreef daburnd88 het volgende:[..]
je komt wel erg zielig uit de hoek vallen. Je probeert het pvda op alle manieren te verdedigen.
Het is gewoon schandalig als een partij ziet dat zn beleid niet goed gaat en dan toch maar door gaat en het volk leugens voorhoudt. Maar volgens jou logica moeten ze dan maar doorgaan want anders hebben ze het niet geprobeerd. Te triest voor woorden als je zo denkt.
quote:
Op maandag 6 januari 2003 13:56 schreef Wez het volgende:[..]
Weet jij hoe zielig jij bent? Iemand die anderen afkraakt is zieliger dan iemand die een ander probeert te verdedigen.
WHAHAHAHAHA, LAAT ME NIET LACHEN!!!!
quote:We hebben over 4 jaar dezelfde crap als nu als het cda en vvd regeren. Maar volgens jou is nu alles goed en wel. Waar zeur je dan nog over?
Op maandag 6 januari 2003 13:58 schreef Wez het volgende:
En hoezo gaat het beleid niet goed. Het beleid is heel goed zelfs. Slechts een paar fouten. Wat wil je nog meer? 100% perfect? Dat redt geen enkel partij. Ik durf te wedden, dat wanneer CDA, met VVD weer aan de macht komt, dat we over 4 jaar dezelfde crap hebben. Dat CDA en VVD het slecht hebben gedaan, etc.
quote:En waar baseer je dat op?! dit kan iedereen roepen, over elke partij, waarom zou je dan nog gaan stemmen?
Op maandag 6 januari 2003 13:58 schreef Wez het volgende:
Ik durf te wedden, dat wanneer CDA, met VVD weer aan de macht komt, dat we over 4 jaar dezelfde crap hebben. Dat CDA en VVD het slecht hebben gedaan, etc.
quote:Wat een niveau.
Op maandag 6 januari 2003 13:59 schreef Wez het volgende:
Geloof het zelf, VVD + CDA = perfect en geen foutenWHAHAHAHAHA, LAAT ME NIET LACHEN!!!!
quote:Inderdaad, helemaal mee eens. Daarom moet je ook een partij stemmen op basis van zijn ideëen en niet al dat crap, dat paars het slecht heeft gedaan, en dus niet op dezelfde partijen moet gaan stemmen.
Op maandag 6 januari 2003 14:00 schreef Draughtsman het volgende:[..]
En waar baseer je dat op?! dit kan iedereen roepen, over elke partij, waarom zou je dan nog gaan stemmen?
quote:Hmm, en dat lees ik nou van iemand die niet eens kan denken. Damn!
Op maandag 6 januari 2003 14:01 schreef daburnd88 het volgende:[..]
Wat een niveau.
quote:Typisch pvda denken. Iedereen die niet achter ons staat is dom. Maar wel proberen die domme zieltjes te vangen
Op maandag 6 januari 2003 14:00 schreef Wez het volgende:
Is er een fout, gaan jullie allemaal zeuren dat het kabinet slecht is. Nou, waarom zeg je niet, wat er allemaal goed is gegaan in die 8 jaren. O ja, dat hoor je niet op het nieuws he. Echte stereo-types zijn jullie.
Ik ben nu eenmaal iemand die verantwoordelijkheid neemt voor zn daden. Iets wat ze bij het pvda niet kennen. Als je 1 ding goed doet wil het niet zeggen dat je meteen 2 foute dingen mag doen. En er is veel fout gegaan, ik zie niet in hoe dit gecompenseerd zou moeten zijn door hun goede besluiten. Het zijn echt ernstige fouten.
quote:Oh boe hoe hoe, meneertje is op zn teentjes getrapt. Zijn ze nu blauw in plaats van rood?
Op maandag 6 januari 2003 14:04 schreef Wez het volgende:[..]
Hmm, en dat lees ik nou van iemand die niet eens kan denken. Damn!
quote:Zullen we alle mensen afslachten die 2x een fout hebben begaan? Bijvoorbeeld diefstal? Tja, ze maken 2x dezelfde fout. Dus moeten ze op zijn minst voor levenslang in de gevangenis worden opgesloten.
Op maandag 6 januari 2003 14:04 schreef daburnd88 het volgende:[..]
Typisch pvda denken. Iedereen die niet achter ons staat is dom. Maar wel proberen die domme zieltjes te vangen
Ik ben nu eenmaal iemand die verantwoordelijkheid neemt voor zn daden. Iets wat ze bij het pvda niet kennen. Als je 1 ding goed doet wil het niet zeggen dat je meteen 2 foute dingen mag doen. En er is veel fout gegaan, ik zie niet in hoe dit gecompenseerd zou moeten zijn door hun goede besluiten. Het zijn echt ernstige fouten.
Zoals ik het lees, snap je nog steeds niet dat niemand perfect is.
quote:Kijk eens naar je intelligente opmerkingen. Je probeert alleen maar op de man te spelen. Denk je echt dat dit helpt?
Op maandag 6 januari 2003 14:06 schreef daburnd88 het volgende:[..]
Oh boe hoe hoe, meneertje is op zn teentjes getrapt. Zijn ze nu blauw in plaats van rood?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |