Ja zo iets hoorde ik ook in bedekte termen , dat zal wat zijn de leegloopquote:Op maandag 4 maart 2019 09:41 schreef kaatje5149 het volgende:
[..]
Dat idee kreeg ik ook, "dan is het woensdag en dan is het klaar" zei hij. Ik denk klaar voor hem
Die wil maar wat graag een Petertje maar denk niet dat hem dat zal gaan lukken.quote:Op maandag 4 maart 2019 09:39 schreef Setje72 het volgende:
Ik heb het idee dat Eric ook gaat wieberen...hij probeerde net iets te zeggen tegen Christel maar je zag dat hij zich in hield voor de camera's..
Laten we het hopen, geen zin in weer zo'n halfbakken gozertje die zélf nog niet weet wat hij wil.quote:Op maandag 4 maart 2019 09:39 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Tuurlijk was het een grap (aanname)
Die indruk heb ik ook,ze willen anderen op de bank.En het mooiste is dat Tim daar aan meewerkt.quote:Op maandag 4 maart 2019 09:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die wil maar wat graag een Petertje maar denk niet dat hem dat zal gaan lukken.
Ben ook wel klaar met die kontenlikkerijen. Je weet toch dat dat op gaat vallen?quote:Op maandag 4 maart 2019 09:41 schreef Dotteke het volgende:
Merel flipt hem de pan uit als Jessie of Hiske gaat zegt ze
Tim loopt iedereen zijn kont te likken, ben er zo klaar van.
Nou, nou, moeten we nu bang gaan worden van dat bazinnetje?quote:Op maandag 4 maart 2019 09:41 schreef PTLe het volgende:
Hiske voelt zich genaaid , maar als Tim niet weg gaat word Merel helemaal gek en gaat ze het iedereen moeilijk maken .
quote:Op maandag 4 maart 2019 09:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hoofd van Merel wordt nog steeds alsmaar dikker.
Hij weet heel goed wat hij wil namelijk: Mylenequote:Op maandag 4 maart 2019 09:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Laten we het hopen, geen zin in weer zo'n halfbakken gozertje die zélf nog niet weet wat hij wil.
Liever wat minder spraakmakend dan maar. Zo'n hekel aan die gladjakker van een TimTim met zijn onderdanige kleine meisje.quote:Op maandag 4 maart 2019 09:42 schreef Dotteke het volgende:
Hiske voelt zich een beetje genaaid, ook al is dat niet terecht, zegt ze er achter aan
Ik hoop toch zo dat Tim blijft, ik wil echt die koppen zien daar
Het wordt saai als Tim ook nog eens weggaat, zitten nu echt meer spraakmakende mensen in daar
ze heeft haar jukbeenderen er ook nog niet ingetekendquote:Op maandag 4 maart 2019 09:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hoofd van Merel wordt nog steeds alsmaar dikker.
Ja hoor, Adriaan heeft er weer genoeg van. Waarom hém ook vragen als hij er al eens uit geweest is? Niemand die die bakkerij overneemt en al zéker niet een Jessie die met dat idee is gekomen en erin investeerde van gemeenschapsgeld.quote:Op maandag 4 maart 2019 09:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Adriaan wil het liefst een hometrainer en een spinningfiets.En dan stopt hij met de bakkerij om te richten op zijn training.
Van mij mogen ze blijven, alleen al om dat spul daar op te fokken.quote:Op maandag 4 maart 2019 09:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Liever wat minder spraakmakend dan maar. Zón hekel aan die gladjakker van een TimTim met zijn onderdanige kleine meisje.![]()
![]()
![]()
Ik denk dat we die 15 uur niet eens halen .quote:Op maandag 4 maart 2019 09:49 schreef Dotteke het volgende:
Ze kunnen beter met dat hele programma maken die heeft niets meer met een RLS te maken, we zien meer bomen op een dag dan de Utopianen, je kan ze 24 uur per dag volgen zeggen ze dan
Als we ze 15 uur kunnen volgen is het veel.
Ik was voorzichtigquote:Op maandag 4 maart 2019 09:51 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik denk dat we die 15 uur niet eens halen .
Klutje, ben er niet vanavond dus kan niet kijken.quote:Op maandag 4 maart 2019 09:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Even een reminder,wel Donny en Merel vanavond in de reguliere uitzending.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |