Soul wil ook wil ff rust denk ik.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan heb ik zo Soul op me nek, doe maar niet![]()
Myl zegt dat er net zo iemand in moet komen als Erik, kwa leeftijd
Zijn aan het monologenquote:Op maandag 4 maart 2019 10:02 schreef formule het volgende:
Erik en Christel in gesprek, maar ze luisteren niet naar elkaar
Die heb ik altijd al wat astmatisch gevonden.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:29 schreef Jemoederniet het volgende:
Hiske hijgt alsof ze de marathon heeft gelopen.
Denk dat dát ook de reden is dat Erik eruit wil, hij wil niet op zijn vingers getikt worden en een biertje drinken wanneer hij dat wil.quote:
Franny snapt de hint van Mylene niet.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:31 schreef ndid het volgende:
Mylene; je moet er gewoon nog even over praten met iemand die je vertrouwt, wel uitkijken dat je het er niet met mensen over hebt die het in hun voordeel kunnen gebruiken.
Franny: dan toch maar met Tim praten
Mylene oppert Brandon.
Ssstttt, dat is het in werkelijkjheid ook.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:35 schreef espri het volgende:
Wat ziet Hiske eruit met dat netje op dr kop, lijkt wel een alien.
Telkens als Christel Erik aandacht geeft is het voor een klusje.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:36 schreef Jemoederniet het volgende:
Oh nee dat valt me nou zo tegen van Erik, heeft ie zich laten omlullen om de likhut te repareren.
Laat die mutsen het toch zelf oplossen!
Tuurlijk niet, hoe kom je op dat idee.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:38 schreef Jemoederniet het volgende:
Het is heus niet vanwege de stemmingen dat Hiske komt helpen bakken.
Toen ze er net inkwam had ze best een lekkere snoet. Maar die teert helemáál uit daar.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:38 schreef Sofia2019 het volgende:
Sorry dat ik het zeg maar wat is hiske lelijk
Alsof wij al niet weten waarom ze weg is gegaan.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:41 schreef Chanel5 het volgende:
Hoe vond jij het dat Lotus ineens wegging vraagt His aan Adriaan en ze draaien die stream weg.
Een van de weinige keren dat je ze erover hoort praten en weg gvd...
Weten ze toch niet vantevoren wie wat vraagt daar?quote:Op maandag 4 maart 2019 10:41 schreef Chanel5 het volgende:
Waarom draaien die ratten de vraag dan ook niet weg, hoef je je niet te ergeren.
Dat méén je niet.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:44 schreef Jemoederniet het volgende:
Ik wilde net typen, eigenlijk doet Hiske alles fout in de bakkerij.
Kan niet rekenen, houdt zich niet aan de aanwijzingen, doet dingen in verkeerde volgorde, denkt niet na.
Nu heeft ze de HELE bak met deeg verpest door teveel zout.![]()
![]()
![]()
Alles moet opnieuw.![]()
Er zit een aantal minuten speling tussen realiteit en wat wij zien, die minuten gebruiken hun om te beslissen iets weg te draaien de SL dus.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Weten ze toch niet vantevoren wie wat vraagt daar?
quote:Op maandag 4 maart 2019 10:44 schreef Jemoederniet het volgende:
Ik wilde net typen, eigenlijk doet Hiske alles fout in de bakkerij.
Kan niet rekenen, houdt zich niet aan de aanwijzingen, doet dingen in verkeerde volgorde, denkt niet na.
Nu heeft ze de HELE bak met deeg verpest door teveel zout.![]()
![]()
![]()
Alles moet opnieuw.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |