Die jongen moet toch peentjes zweten, heerlijk!quote:Op maandag 4 maart 2019 08:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
Timothy zit ook al klaar voor zijn werkdag.
Ik heb vroeger nog een gymleraar gehad die aan de zijkant van het veld stond te roken.quote:Op maandag 4 maart 2019 08:52 schreef IkFok het volgende:
Dat Hiske er een boek bij moet hebben om te kunnen trainen en dit is dan gymlerares. En wat ze doet is ook nog half gebakken.
quote:Op maandag 4 maart 2019 08:44 schreef FOKoffieleut het volgende:
Omg, krijg nu beeld van Hiske in de 'cowgirl', daar wordt je punt 45 toch al gauw 0.45 van
Hij klaagt al weken over zijn ribben en spieren, denk dat het met boksen te maken heeft nogquote:
Gekneusde ribben kan lang duren.quote:Op maandag 4 maart 2019 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij klaagt al weken over zijn ribben en spieren, denk dat het met boksen te maken heeft nog
Dat denk ik dus ook , ribben kunnen heel lang pijn doen , na bv een val .quote:Op maandag 4 maart 2019 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij klaagt al weken over zijn ribben en spieren, denk dat het met boksen te maken heeft nog
Hij is verkouden zei hijquote:Op maandag 4 maart 2019 08:56 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook , ribben kunnen heel lang pijn doen , na bv een val .
Ik heb een gymleraar gehad die zijn handen thuis kon houden, dat besefte ik pas later, ik was niet het slachtofferquote:Op maandag 4 maart 2019 08:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb vroeger nog een gymleraar gehad die aan de zijkant van het veld stond te roken.
En hoofdpijn.quote:
Je weet niet wat hij bij een ander deed.quote:Op maandag 4 maart 2019 08:57 schreef formule het volgende:
[..]
Ik heb een gymleraar gehad die zijn handen thuis kon houden, dat besefte ik pas later, ik was niet het slachtoffer
Verkouden en pijn is meer iets met je longen en hoofdpijn met je voorhoofdsholten.quote:
Ik zag het wel, als je ouder bent denk je dat was niet okéquote:Op maandag 4 maart 2019 08:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je weet niet wat hij bij een ander deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |