Dat slaapt wel lekker vind ik.quote:Op maandag 4 maart 2019 09:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik wel ik vind dat tikken van de regen irritant.
Je ligt wel lekker omdat je denkt HAHAATJES IK LIG LEKKER IN BED.quote:Op maandag 4 maart 2019 09:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat slaapt wel lekker vind ik.
Goed bezig collega en vriend.quote:
Nachtdienst gedraaid?quote:
Mits geraspte kaasquote:
Kippensoep ?quote:Op maandag 4 maart 2019 09:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ik ga gewoon straks naar de winkel en dan ga ik die soep maken, nu ben ik gewoon benieuwd
Lekker man en als docent heb je straks weer 2 maanden vakantie natuurlijkquote:Op maandag 4 maart 2019 09:33 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Lekker, nog maar 8 weken ziekmelden
Laat even weten wat je ervan vindtquote:
Stamppot hoort rookworst bij, geen gehaktbalquote:Op maandag 4 maart 2019 09:48 schreef Myrr het volgende:
Stamppot is lekker man. Met echte jus en een sappige gehaktbal met goeie mayo.
Gvd zin in.
Rest van mijn leven vakantie jaquote:Op maandag 4 maart 2019 09:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lekker man en als docent heb je straks weer 2 maanden vakantie natuurlijk
Komt goed, heb dan ook meteen weer wat voor morgen. Momenteel staat brood mij enorm tegenquote:Op maandag 4 maart 2019 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laat even weten wat je ervan vindt
Terecht. Weet je hoe kut en vermoeiend kinderen x 20+ zijn. En dan zitten tegenwoordig ook de labiele kapotte in reguliere klassen gestopt.quote:Op maandag 4 maart 2019 09:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lekker man en als docent heb je straks weer 2 maanden vakantie natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |