Ik ook nietquote:Op zondag 3 maart 2019 20:39 schreef SideEffect het volgende:
Luizenmoeder op tv maar ik ga niet kijken
Nu moeten we elkaar missenquote:Op zondag 3 maart 2019 20:41 schreef SideEffect het volgende:
Vanaf morgen weer minder tijd voor fok, jammer man
Slaap lekkerquote:Op zondag 3 maart 2019 20:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Boks.
Ik ga slapen hoor.
Succes de komende tijd.
Staat genoteerd.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:39 schreef SideEffect het volgende:
Luizenmoeder op tv maar ik ga niet kijken
heb je een der_mann dieet gehad dit weekend?quote:Op zondag 3 maart 2019 21:13 schreef Le_Professeur het volgende:
Moet al voor de derde keer poepen vandaag en het zit ook heel vast
Ja patat, pizza, chips en bier maar aan dat laatste doet hermann niet volgens mijquote:Op zondag 3 maart 2019 21:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb je een der_mann dieet gehad dit weekend?
Nog nooit gezienquote:Op zondag 3 maart 2019 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
Jullie kijken zeker allemaal naar miljoenenjacht met Linda de Mol
net zo vaak als dat ik gerookt hebquote:Op zondag 3 maart 2019 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
Jullie kijken zeker allemaal naar miljoenenjacht met Linda de Mol
hahahahaquote:Op zondag 3 maart 2019 21:36 schreef Chloroform het volgende:
Van al die depressieve mensen hier ga je vanzelf wel roken ahaha
Haha kom nou, jij hebt ook weleens het feest met de koffertjes gezien en vervolgens Gaston die een nietsvermoedende Nederlander de avond van zijn leven bezorgt thuis.quote:
wat kan die beffen die gastonquote:Op zondag 3 maart 2019 21:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha kom nou, jij hebt ook weleens het feest met de koffertjes gezien en vervolgens Gaston die een nietsvermoedende Nederlander de avond van zijn leven bezorgt thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |