Moet je gaan hardlopen, dat werkt ook als een antidepressiva, en meer voordelen ook zonder de bijwerkingen/nadelen.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Soms. Lol. Nee vergeleken met een jaar geleden gaat het wel maar kan altijd beter
Ik denk dat t vooral een koude kermis is.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:21 schreef Myrr het volgende:
Ben gewoon benieuwd of er dan een soort van zonnige bril op je kijk komt en je denkt van WHOOO. I FEEL GOOD TUNUNUNUNU.
Ja dan moet je bloedonderzoek doen of gaan kletsen.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet de oorzaak niet.
[..]
Ja, ik weet alleen de oorzaak niet.
Bloedwaarden goed?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet de oorzaak niet.
[..]
Ja, ik weet alleen de oorzaak niet.
Endorfinequote:Op zondag 3 maart 2019 19:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet je gaan hardlopen, dat werkt ook als een antidepressiva, en meer voordelen ook zonder de bijwerkingen/nadelen.
Kletsen?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja dan moet je bloedonderzoek doen of gaan kletsen.
Bloedwaarden zijn keurig.quote:
Vandaar dat je hier postquote:Op zondag 3 maart 2019 19:24 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat t een mentale moeheid is die doordreunt in lichamelijke moeheid.
Wachttijd van 3 maandenquote:Op zondag 3 maart 2019 19:24 schreef scrupuleus het volgende:
Hebben ze ook al geen huisarts meer in zeeland
I know. Maar dat is een lifestyle en lukt me nooit langer dan een paar weken dat vol te houden. Beetje irritant. Kan ook alleen in de avond en dan ben ik een pussy in mijn eentje.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet je gaan hardlopen, dat werkt ook als een antidepressiva, en meer voordelen ook zonder de bijwerkingen/nadelen.
Kan je niet samen met je vriend? Is ook leuk om samen te doen. Of komt dat nooit uit.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
I know. Maar dat is een lifestyle en lukt me nooit langer dan een paar weken dat vol te houden. Beetje irritant. Kan ook alleen in de avond en dan ben ik een pussy in mijn eentje.
Nee want dan is kind alleen thuis.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan je niet samen met je vriend? Is ook leuk om samen te doen. Of komt dat nooit uit.
Misschien wil je toch onbewust graag moeder wordenquote:Op zondag 3 maart 2019 19:24 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat t een mentale moeheid is die doordreunt in lichamelijke moeheid.
Ja zou het.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Misschien wil je toch onbewust graag moeder worden
Ja okay. Maar geen zin in.quote:
Waarom ben ik labiel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |