Ja gebeurt ook echt altijd enzo jaquote:Op zondag 3 maart 2019 22:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
oa, maar ook dat noel bijvoorbeeld meteen moet quoten als er iets negatiefs over xcachet wordt gezegd, dat vind ik echt gigantisch kinderachtig
ik zie het niet als een probleem, ik kan wel gewoon mijn account verwijderen en wegblijven als ik dat wilquote:
Dat is jouw mening en die respecteer ik.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je kan sleutelen tot je een ons weegt, je ademt in alles een irritant aanwezig huppelkutje uit
Het valt wel op.quote:
Nee, dat kan je niet. Ik heb je nodig.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik zie het niet als een probleem, ik kan wel gewoon mijn account verwijderen en wegblijven als ik dat wil
quote:Op zondag 3 maart 2019 22:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik zie het niet als een probleem, ik kan wel gewoon mijn account verwijderen en wegblijven als ik dat wil
quote:Op zondag 3 maart 2019 22:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, dat kan je niet. Ik heb je nodig.
Jeetjequote:Op zondag 3 maart 2019 22:03 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met cachet hier op het forum, komt altijd een beetje afkeer naar boven.
quote:Op zondag 3 maart 2019 22:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
dan wil je weinig zeker in het leven haha
Ik hoop het niet manquote:Op zondag 3 maart 2019 22:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gaat PSV een Liverpooltje doen denk je haha
Nou zo te zien ben je er maar flink mee bezigquote:Op zondag 3 maart 2019 22:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
zoals ik zei had ik liever dat je weg bleef ja, meer ben ik er niet mee bezig hoorquote:Op zondag 3 maart 2019 22:12 schreef Solotov het volgende:
[..]
Nou zo te zien ben je er maar flink mee bezig
Hoop niet dat je ook zo over mij denktquote:Op zondag 3 maart 2019 22:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
zoals ik zei had ik liever dat je weg bleef ja, meer ben ik er niet mee bezig hoor
jij hebt toch geen nieuw account aangemaakt om je ex uit te lachen en iedereen om de 5 minuten te herinneren dat je gestopt bent met roken?quote:Op zondag 3 maart 2019 22:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoop niet dat je ook zo over mij denkt
Okquote:Op zondag 3 maart 2019 22:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
zoals ik zei had ik liever dat je weg bleef ja, meer ben ik er niet mee bezig hoor
Maar je bent er niet meer mee bezig hoorquote:Op zondag 3 maart 2019 22:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij hebt toch geen nieuw account aangemaakt om je ex uit te lachen en iedereen om de 5 minuten te herinneren dat je gestopt bent met roken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |