Nouja, als dat zo is, dan is hij ook niet mijn kleur, want dan ben je wel erg gewiekst.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:38 schreef Ranah het volgende:
[..]
valt weinig te praten, vriendjes met tim worden en hem / het clubje uithoren, het is nog geen dinsdag
heeft ze wel beweerd, daar ging WRTW omquote:Op zondag 3 maart 2019 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heeft ze nooit beweerd. Ze vroeg alleen aandacht
Mylene?quote:Op zondag 3 maart 2019 17:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jessie zei vanmorgen of begin van de middag wel dat hij het uitgesproken had. Weet niet met wie
stond zelfs zo op de webshopquote:Op zondag 3 maart 2019 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heeft ze nooit beweerd. Ze vroeg alleen aandacht
Niet dat ze een deel van geld zou doneren. Maar het is lang geledenquote:Op zondag 3 maart 2019 17:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
heeft ze wel beweerd, daar ging WRTW om
Ze heeft laatst gezegd dat ze dat niet eerder gaat doen dan dat de bv uit de rode cijfers isquote:
Ze heeft niet zo lang geleden gezegd dat ze wat wilde doneren, maar het was niet duidelijk. Het was echt zo'n reclamepraatje voor haar kleding.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:38 schreef Bramenstruik het volgende:
en kan iemand me ook vertellen waar het deel is gebleven van Merel haar winst dat ze zou geven aan het goede doel?
ohhhhh ok, snap je, maar pffffffffffffffffffff dan is het helemaal een luchtbelquote:Op zondag 3 maart 2019 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet dat ze een deel van geld zou doneren. Maar het is lang geleden
Is het ook net als de lingerie lijn van Shelly voor vrouwen met borstkanker. Aandachtquote:Op zondag 3 maart 2019 17:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ohhhhh ok, snap je, maar pffffffffffffffffffff dan is helemaal een luchtbel
Zou kunnen, heb weinig gezien. Heb ze daarvoor ook best met elkaar horen praten.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk eerder jens wat daarna waren die twee leuk doen samen
ik wou net zeggen, die zal geen zin hebben in gezever van hiskequote:Op zondag 3 maart 2019 17:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hoop dat die twee elkaar het hok uit gaan vechten
En Franny was al weer vergeten dat His mee had geholpen aan de ring voor Timquote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 17:43 schreef Ranah het volgende:
ongeveer 30 hobbels bij de poort om opgehaald te worden
Hij roept al dagen dat het uitverkocht is.quote:
En dan nog, dan moet je eeuwig dankbaar zijn, wat de ander je ook flikt.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En Franny was al weer vergeten dat His mee had geholpen aan de ring voor Tim
Chris brengt het mooi, ze was pist omdat ze niets met diee vrouw mocht doen, daarom iis die snel in het leven geroepen voor de gekwetste vrouw
En Franny is weer om, die is zo makkelijk om te praten en Chris gebruikt Franny nu om maar geen stemmen te krijgenquote:Op zondag 3 maart 2019 17:46 schreef sjampoeh het volgende:
chris: zelfs met de ring meegeholpen ...
ik wist het ! dat zou backfiren bekfaijeren dat
Er wordt zoveel gezegd wat bedoeld is om mensen aan te sporen om toch maar te kopen. Op het genante af. Wij weten beter.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij roept al dagen dat het uitverkocht is.
Nu kan je ze nog bestellen
Ja, zo praten ze net ook al tegen Franny, ik ben er voor je geweest ik heb je geholpen en dan ga je me nu stemmen gevenquote:Op zondag 3 maart 2019 17:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En dan nog, dan moet je eeuwig dankbaar zijn, wat de ander je ook flikt.
Ja, maar het volk wat het besteld is nog gekker dan gekquote:Op zondag 3 maart 2019 17:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er wordt zoveel gezegd wat bedoeld is om mensen aan te sporen om toch maar te kopen. Op het genante af. Wij weten beter.
Leon zal er wel 3 in de kamer hebben staanquote:Op zondag 3 maart 2019 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar het volk wat het besteld is nog gekker dan gek
Ja,.... dit is echt niet leuk meer. Raar spel is dit geworden. Totaal geen logica meer. Alsof iedereen daar gek geworden is. Als het in de buitenwereld precies zo is, schrijf ik de meeste mensen af.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zo praten ze net ook al tegen Franny, ik ben er voor je geweest ik heb je geholpen en dan ga je me nu stemmen geven![]()
![]()
Dat klopt toch ook. Franny zit dik onder de plak.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zo praten ze net ook al tegen Franny, ik ben er voor je geweest ik heb je geholpen en dan ga je me nu stemmen geven![]()
![]()
Ja, maar dat staat buiten kijf. Daar zijn we het over eens. Compleet gestoord.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar het volk wat het besteld is nog gekker dan gek
Ach jee, dat is waar ook. Die man voelt zich papa Utopia.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:50 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Leon zal er wel 3 in de kamer hebben staan
En het mooie is, het maakt niemand uit dat ze op de bank komen. Maar ondertussen doen ze er alles aan om mensen te praten.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja,.... dit is echt niet leuk meer. Raar spel is dit geworden. Totaal geen logica meer. Alsof iedereen daar gek geworden is. Als het in de buitenwereld precies zo is, schrijf ik de meeste mensen af.
His had al berekend dat zij met 4, Chis met 6 en Timo met een heleboel op de bank kwamen, plannetje van His, om met zijn tweeën iemand op de bank te gaan zetten zodat een van hun gered zou zijn, zo vies speelt His nu al , His wil zichzelf zo van de bank af hebbenquote:Op zondag 3 maart 2019 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En het mooie is, het maakt niemand uit dat ze op de bank komen. Maar ondertussen doen ze er alles aan om mensen te praten.
Of spelen een smerig spel met Tim om zo maar te zorgen dat hij niet tactisch gaat stemmen
Ook zo raar. Kijk daar niet eens meer naar. Doodziek word je van dat gewauwel over die stemmen. Voel me dan niet wijs dat ik ernaar kijk en ga naar een andere stream. Gisteren om die reden de boel dichtgegooid. Alsof ik beziggehouden moet worden met dat gedoe wat voor ons bestemd is. Vooral als die Gerrit begint met zijn show, komt mijn maaginhoud naar boven.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En het mooie is, het maakt niemand uit dat ze op de bank komen. Maar ondertussen doen ze er alles aan om mensen te praten.
Of spelen een smerig spel met Tim om zo maar te zorgen dat hij niet tactisch gaat stemmen
Een kat in het nauw maakt rare sprongen of niet dan.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:56 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
His had al berekend dat zij met 4, Chis met 6 en Timo met een heleboel op de bank kwamen, plannetje van His, om met zijn tweeën iemand op de bank te gaan zetten zodat een van hun gered zou zijn, zo vies speelt His nu al , His wil zichzelf zo van de bank af hebben
Ik heb het ook uitgezet toen ze in de boot begonnen.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ook zo raar. Kijk daar niet eens meer naar. Doodziek word je van dat gewauwel over die stemmen. Voel me dan niet wijs dat ik ernaar kijk en ga naar een andere stream. Gisteren om die reden de boel dichtgegooid. Alsof ik beziggehouden moet worden met dat gedoe wat voor ons bestemd is. Vooral als die Gerrit begint met zijn show, komt mijn maaginhoud naar boven.
Het is met elke stemming zo dat mensen gaan samen spannen. De Yurt was daar elke keer de plek voorquote:Op zondag 3 maart 2019 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het ook uitgezet toen ze in de boot begonnen.
Ja Ger heeft bij mij ook afgedaan, ik vond het al niets, maar nu helemaal niets meer.
Van de hobbelpaarden gaat ook een gedeelte naar 'het vergeten kind'quote:Op zondag 3 maart 2019 17:38 schreef Bramenstruik het volgende:
en kan iemand me ook vertellen waar het deel is gebleven van Merel haar winst dat ze zou geven aan het goede doel?
Dit loopt echt de spuigaten uit. Hoef het van niemand te zien. Van mij mogen ze het verbieden dat praten over de stemming (net als in DGK). Je schiet er toch niets mee op.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Het is met elke stemming zo dat mensen gaan samen spannen. De Yurt was daar elke keer de plek voor
Als de BV weer gezond is.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
heeft ze wel beweerd, daar ging WRTW om
Oja, dat was een onderdeel van de reclamestunt.... Vond het slim. Nu ineens.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:09 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Van de hobbelpaarden gaat ook een gedeelte naar 'het vergeten kind'
Terug naar de verkoper?quote:Op zondag 3 maart 2019 17:43 schreef Ranah het volgende:
ongeveer 30 hobbels bij de poort om opgehaald te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |