Dan moet ze zeggen dat ze het niet doet. Het is de vraag of de BV gezond wordt en of er dan nog wat verkocht wordt.quote:
Ik vind het deze keer wel heel erg hoorquote:Op zondag 3 maart 2019 18:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Het is met elke stemming zo dat mensen gaan samen spannen. De Yurt was daar elke keer de plek voor
Steeds als je denkt 'erger dan dit kan niet' gaan ze toch weer een graadje valserquote:Op zondag 3 maart 2019 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het deze keer wel heel erg hoor
Dubbelspel.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:15 schreef Koos1958 het volgende:
Mylene en Jens vinden Tim wel gezellig nu. Dat ze er in trappen is toch wel teken van heel simpel zijn van die twee.
Ze zullen het spel ook wel meespelen.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:15 schreef Koos1958 het volgende:
Mylene en Jens vinden Tim wel gezellig nu. Dat ze er in trappen is toch wel teken van heel simpel zijn van die twee.
Het schijnt dat het is uitgesprokenquote:Op zondag 3 maart 2019 18:19 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ze zullen het spel ook wel meespelen.
Weet iemand ofMylene al weer 'on speaking terms' is met Jessie?
Nah geloof ik niet meer, zoals jens net zei: het begon als infiltreren, maar nu is het toch best een toffe gast, of ben ik zo gehersenspoeld dat ik het niet meer ziequote:
wat een boosaardig mannetje is het tochquote:Op zondag 3 maart 2019 17:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aardig momentje van vanmorgen, de ruzie zelf zat achter een SL .....![]()
[ afbeelding ]
Ruzie Hiske en Tim om een pan - 3 maart 2019.
x73ggrp
Geloof er geen hol van.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:20 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Nah geloof ik niet meer, zoals jens net zei: het begon als infiltreren, maar nu is het toch best een toffe gast, of ben ik zo gehersenspoeld dat ik het niet meer zie
ik hoorde jens net tegen haar zeggen: well played.. je leert snelquote:Op zondag 3 maart 2019 18:15 schreef Koos1958 het volgende:
Ze zullen het spel ook wel meespelen.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:15 schreef Koos1958 het volgende:
quote:
Jens probeert gewoon iedereen te vriend te houden zodat hij overal precies weet wat er gaande isquote:Op zondag 3 maart 2019 18:20 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Nah geloof ik niet meer, zoals jens net zei: het begon als infiltreren, maar nu is het toch best een toffe gast, of ben ik zo gehersenspoeld dat ik het niet meer zie
Dat weten zijn vrienden zijn vijanden weten dat nietquote:Op zondag 3 maart 2019 18:26 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Jens probeert gewoon iedereen te vriend te houden zodat hij overal precies weet wat er gaande is
quote:Op zondag 3 maart 2019 18:28 schreef espri het volgende:
Adje vraagt aan Shel of ze weer verkering heeft vanwege de stemmingenAntwoord van SHEL.. EEN MIDDELVINGER.
Adje is niet van gisteren. Ik denk dat Gerrit die vinger krijgt na dinsdagquote:Op zondag 3 maart 2019 18:28 schreef espri het volgende:
Adje vraagt aan Shel of ze weer verkering heeft vanwege de stemmingenAntwoord van SHEL.. EEN MIDDELVINGER.
hij wilT shell wel graag ff bonkenquote:Op zondag 3 maart 2019 18:28 schreef espri het volgende:
Tja, zo gaat dat altijd bij die twee.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:28 schreef espri het volgende:
Ze is ook niet echt bijster slim.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:30 schreef espri het volgende:
Ik vind Shell wel een ijskonijn hoor, die laat nooit het achterste van dr tong zien.
Hij doet net of hij altijd de hardste werker is geweest. Heeft verdorie meestentijds op zijn rug gelegen in die tentquote:
het mag geen woorden hebben vind ikquote:Op zondag 3 maart 2019 18:33 schreef Sofia2019 het volgende:
Ik zie een filmpje op de site. Jens en Mylène met elkaar gezoend ????
Ze zaten onder een dekentje en je hoorde gesmak.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:33 schreef Sofia2019 het volgende:
Ik zie een filmpje op de site. Jens en Mylène met elkaar gezoend ????
Zal Gerrit leuk vinden...quote:Op zondag 3 maart 2019 18:34 schreef espri het volgende:
[..]
Ze zaten onder een dekentje en je hoorde gesmak.
Iemand moet ze toch eten geven, zal wel nu vaker door andere gedaan worden dan alleen Franny of Tim. Jens of Mylenequote:Op zondag 3 maart 2019 18:36 schreef espri het volgende:
Hiske opeens bij de geitjes... watskebeurddddd
Hoezo, ze heeft niks met Gerrit toch? Hij ligt toch ook met Shelly in bedquote:
Oooooohhh is dat het.....quote:Op zondag 3 maart 2019 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Iemand moet ze toch eten geven, zal wel nu vaker door andere gedaan worden dan alleen Franny of Tim. Jens of Mylene
aandoenlijk, zoiets zeg je alleen maar als je stapel op ze bentquote:Op zondag 3 maart 2019 18:39 schreef sjampoeh het volgende:
jessie: opa en oma? en papa en mama komen binnenkort
mannen die papa en mama zeggen
Ik noem mijn ouders pap en mamquote:Op zondag 3 maart 2019 18:39 schreef sjampoeh het volgende:
jessie: opa en oma? en papa en mama komen binnenkort
mannen die papa en mama zeggen
quote:Op zondag 3 maart 2019 18:41 schreef Ranah het volgende:
[..]
aandoenlijk, zoiets zeg je alleen maar als je stapel op ze bent
Lekkerquote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 18:47 schreef espri het volgende:
[..]
Dat vinden wij niet raar maar wel heel bijzonder...
quote:Op zondag 3 maart 2019 18:49 schreef Ranah het volgende:
erik komt binnen met: meteen buikpijn van het eten, ik wou een biertje pakken maar dacht: laat ik het maar niet doen
geen idee wat hij at, de rest eet nu pas
Van mij mag Tim blijvenquote:Op zondag 3 maart 2019 18:47 schreef Wandtegel het volgende:
Laten we hopen dat timmetje er eruit word gestemd.
quote:Op zondag 3 maart 2019 18:47 schreef espri het volgende:
[..]
Dat vinden wij niet raar maar wel heel bijzonder...
Ik zou dubbel liggen als Jessie eruit gestemd zal worden, dat kan zijn grote ego dan niet verwerkenquote:Op zondag 3 maart 2019 18:51 schreef Mylene het volgende:
[..]
Van mij mag Tim blijven.
Ik hoop dat hij blijft.
Dat gaat dus niet gebeuren.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:55 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik zou dubbel liggen als Jessie eruit gestemd zal worden, dat kan zijn grote ego dan niet verwerken
Hij moet eten voor Mike en Lotus erbijquote:
Triestquote:Op zondag 3 maart 2019 18:51 schreef Mylene het volgende:
[..]
Van mij mag Tim blijven.
Ik hoop dat hij blijft.
Nouhouuuuuu laat mij nu ff dromenquote:
Ik zag politie Laren ook reageren op site Utopia, dat er niets van waar wasquote:Op zondag 3 maart 2019 18:57 schreef Dotteke het volgende:
Lees nu weer dat er GHB over het hek is gegooid. Lotus dat heeft gepakt en er daarom politie was
waar halen ze het toch vandaan.
Tim liever blijven, totdat Franny haar vader door het hek komtquote:Op zondag 3 maart 2019 18:57 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nouhouuuuuu laat mij nu ff dromen
Maar Tim wieberen ook prima hoor![]()
Ja die schuimpjes verzinnen het ter plekke en gaan helemaal los op elkaar.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:57 schreef Dotteke het volgende:
Lees nu weer dat er GHB over het hek is gegooid. Lotus dat heeft gepakt en er daarom politie was
valschhhhhhhhhhquote:Op zondag 3 maart 2019 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Tim liever blijven, totdat Franny haar vader door het hek komt
Serieus? Waar dat? Het is toch niet best.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:58 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik zag politie Laren ook reageren op site Utopia, dat er niets van waar was![]()
.
quote:Op zondag 3 maart 2019 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Tim liever blijven, totdat Franny haar vader door het hek komt
gquote:Op zondag 3 maart 2019 18:57 schreef Dotteke het volgende:
ik geloof niet dat dat duidelijk is gewordenquote:Op zondag 3 maart 2019 18:59 schreef Mohitah het volgende:
Las ergens dat Mylene heeft moeten huilen, iem waarom?
Jij bent ook niet goed he?quote:Op zondag 3 maart 2019 18:59 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Serieus? Waar dat? Het is toch niet best.
Eens, laat dat lekker op FB of gooi het dan op z'n minst in het social media topic.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
g
Laat die onzin lekker uit de cos weg zeg
Bij de reacties onder dat Lotus Utopia heeft verlaten, politie logo met Laren eronderquote:Op zondag 3 maart 2019 18:59 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Serieus? Waar dat? Het is toch niet best.
Oh zou er dan om denken als ik mijn vader van bijna 90 weer papa noem. Zelf wordt ik ook nog steeds papa genoemd.quote:
Nee 100% gek, dat is duidelijk toch?quote:
Ja dat, kan je er nog om lachen. Hier word dat gelijk als waarheid gezienquote:Op zondag 3 maart 2019 19:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
Eens, laat dat lekker op FB of gooi het dan op z'n minst in het social media topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |