17 maart, staat genoteerdquote:Op zondag 3 maart 2019 17:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
Tim is fijn zijn nagels aan het knippen op het bed van Shelley.
Die heeft niet echt een eigen mening heb ik het idee.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:25 schreef Ranah het volgende:
tim doet verslag over zijn gesprekje net met hiske
mylene praat ook lekker mee
quote:
Ja, zo dom is hij.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:27 schreef sjampoeh het volgende:
is tim nu zo dom dat hij denkt dat jens z'n mattie nu is ?
quote:Op zondag 3 maart 2019 17:27 schreef Chanel5 het volgende:
Terwijl Tim vol trots, voor de zoveelste keer, zijn plannetjes kwa stemmen aan het vertellen is, is zijn vriendin met de vijand aan de praat en heeft inmiddels al anders beslist dan dat Tim van haar verwacht.
Ik hoop toch zo dat hij echt op zijn bek gaat.
en dit op een stichtelijke zondagquote:Op zondag 3 maart 2019 17:27 schreef Chanel5 het volgende:
Terwijl Tim vol trots, voor de zoveelste keer, zijn plannetjes kwa stemmen aan het vertellen is, is zijn vriendin met de vijand aan de praat en heeft inmiddels al anders beslist dan dat Tim van haar verwacht.
Ik gun ze nog wel 2 maanden Timquote:Op zondag 3 maart 2019 17:27 schreef Chanel5 het volgende:
Jens is ook wel een koele kikker. Lekker biertje met Tim doen . Ik zou dat niet kunnenquote:Op zondag 3 maart 2019 17:27 schreef sjampoeh het volgende:
quote:Op zondag 3 maart 2019 17:27 schreef sjampoeh het volgende:
jens doet het ook wel erg goed, niemand weet eigenlijk in welk kamp hij zit, ik denk nog steeds in het spel van jessie en gerritquote:Op zondag 3 maart 2019 17:27 schreef sjampoeh het volgende:
ja lijkt me wel. Hij durft eeeeeecht niet op jess te stemmenquote:Op zondag 3 maart 2019 17:29 schreef Ranah het volgende:
[..]
jens doet het ook wel erg goed, niemand weet eigenlijk in welk kamp hij zit, ik denk nog steeds in het spel van jessie en gerrit
Het is een win win situatie. Tim gaat sowieso uit zijn plaat als ie al die stemmen om zijn oren krijgt. Moet ie weg dan is dat drama. Als ie mag blijven is het ook drama.quote:
ze hadden weer gewoon schik met elkaar vandaag, niks nog ruzie of niet praten tegenquote:Op zondag 3 maart 2019 17:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja lijkt me wel. Hij durft eeeeeecht niet op jess te stemmen
Jens durft best veel, vergis je nietquote:Op zondag 3 maart 2019 17:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja lijkt me wel. Hij durft eeeeeecht niet op jess te stemmen
nah eerst zienquote:Op zondag 3 maart 2019 17:30 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Jens durft best veel, vergis je niet
die is voor de duvel en zn ouwe moer niet bangquote:Op zondag 3 maart 2019 17:30 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Daar ga ik vanuit ja.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:29 schreef Ranah het volgende:
[..]
jens doet het ook wel erg goed, niemand weet eigenlijk in welk kamp hij zit, ik denk nog steeds in het spel van jessie en gerrit
Leuk voor een UIquote:Op zondag 3 maart 2019 17:31 schreef BloesBloes het volgende:
[ afbeelding ]
Oh moeder wat ben ik lilijk
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:30 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Voorlopig zit ze heel veel achter de computerquote:Op zondag 3 maart 2019 17:30 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Sheldel wil weer meer sporten.
Zal wel weer tot dinsdag middag duren
Kan die troela nou echt niks zelfquote:Op zondag 3 maart 2019 17:31 schreef Bramenstruik het volgende:
Sjellie vraagt Brandon als perswonal twainer
Erik ook denk ik.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:35 schreef Koos1958 het volgende:
Merel is al uren niet op de streams die doet haar slaap inhalen vandaag.
Net nog bij shelley en brandonquote:Op zondag 3 maart 2019 17:35 schreef Koos1958 het volgende:
Merel is al uren niet op de streams die doet haar slaap inhalen vandaag.
Dat zou natuurlijk altijd kunnen, maar dan zou dat betekenen dat de febo dat spel meespeelt, want ik heb zo nooit meer over dit soort dingen zien praten.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:29 schreef Ranah het volgende:
[..]
Jessie zei vanmorgen of begin van de middag wel dat hij het uitgesproken had. Weet niet met wiequote:Op zondag 3 maart 2019 17:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk altijd kunnen, maar dan zou dat betekenen dat de febo dat spel meespeelt, want ik heb zo nooit meer over dit soort dingen zien praten.
valt weinig te praten, vriendjes met tim worden en hem / het clubje uithoren, het is nog geen dinsdagquote:Op zondag 3 maart 2019 17:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk altijd kunnen, maar dan zou dat betekenen dat de febo dat spel meespeelt, want ik heb zo nooit meer over dit soort dingen zien praten.
Ja die gaan morgen op de post. Febo haalt ze vandaag wel weg.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:37 schreef freaky40 het volgende:
Jessie met de hobbelpaarden bezig. Worden opgehaald vandaag of zo?
#indrmondjequote:Op zondag 3 maart 2019 17:38 schreef Bramenstruik het volgende:
en kan iemand me ook vertellen waar het deel is gebleven van Merel haar winst dat ze zou geven aan het goede doel?
Dat heeft ze nooit beweerd. Ze vroeg alleen aandachtquote:Op zondag 3 maart 2019 17:38 schreef Bramenstruik het volgende:
en kan iemand me ook vertellen waar het deel is gebleven van Merel haar winst dat ze zou geven aan het goede doel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |