quote:
Snap ook niet hoe ze nu weer bij dit verhaal komen.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:06 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
En de politie heeft haar meegenomen....
we vermoeden franny, er werd gezegd die 2 hebben een off day en doen niet mee met wat ze geregeld hebbenquote:Op zondag 3 maart 2019 15:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Enne ... wie heeft deze dame geregeld?
Snap er ook niks van,keek om 00:00 toevallig naar de streams en zie opeens een lotus afscheid nemen bij de poort en toen natuurlijk een SL.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ook niet hoe ze nu weer bij dit verhaal komen.
Die zoekt Lotusquote:Op zondag 3 maart 2019 15:09 schreef schizolientje het volgende:
het varrekie is een tunnel aan het graven zo te zien
Wilco in U1 is smorgens heel vroeg toen iedereen nog lag te slapen de poort uitgegaanquote:Op zondag 3 maart 2019 15:08 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Snap er ook niks van,keek om 00:00 toevallig naar de streams en zie opeens een lotus afscheid nemen bij de poort en toen natuurlijk een SL.
Rare tijd om de poort uit te lopen meestal is dat om 10:00 in de ochtend.
Ik krijg beeld.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik sta op mijn handen dit te tikken nu
Oke,dan is het een gewone vrijwillige exit en niet opzienbarend.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wilco in U1 is smorgens heel vroeg toen iedereen nog lag te slapen de poort uitgegaan
Zeker,maar ze hebben wel een contract ondertekent dus kan gevolgen hebben.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze kunnen toch altijd weg in principe het is geen Noord Koreaans kamp
Een borg die ze niet terug krijgen.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:11 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Zeker,maar ze hebben wel een contract ondertekent dus kan gevolgen hebben.
Enige gevolg wat het heeft is dat je je borg kwijt bent volgens mij.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:11 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Zeker,maar ze hebben wel een contract ondertekent dus kan gevolgen hebben.
hiske wil hem aanspreken en zeggen dat hij niet eerlijk isquote:Op zondag 3 maart 2019 15:11 schreef Dotteke het volgende:
Ik werd aan gestaard door Erik aan de tafel. Hij voelt zich heel erg schuldig en daarom kijkt hij mij aan, zegt Chris. His wil met hem gaan praten. Chris gaat een tijdje niet meer hem hem praten als hij op His gaat stemmen
Heb gelezen dat ze van de B&B gast iets gejat hadquote:Op zondag 3 maart 2019 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ook niet hoe ze nu weer bij dit verhaal komen.
Ja en dat ze Jessie op de kop heeft geslagen, dat ze wiet b innen heeft laten komen.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:13 schreef Inca het volgende:
[..]
Heb gelezen dat ze van de B&B gast iets gejat had
Die gaat er in elk geval niet knapper op worden.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:14 schreef Bestweldonker het volgende:
Hiske is nieuwsgierig naar hoe het gaat in haar hoofd als ze op de bank zou komen.
quote:Op zondag 3 maart 2019 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dat ze Jessie op de kop heeft geslagen, dat ze wiet b innen heeft laten komen.
Het schuim op FB verzint wat hoor
Waarom moet ze dan binnen 15 minuten wegquote:Op zondag 3 maart 2019 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dat ze Jessie op de kop heeft geslagen, dat ze wiet b innen heeft laten komen.
Hiske is verliefd op Chriske denk ikquote:Op zondag 3 maart 2019 15:15 schreef Ranah het volgende:
his en chris trekken zoveel met elkaar op, die kennen mekaar inmiddels door en door
Tot nu toe is het allemaal speculatie idd. Kun je weinig mee. Op de filmpjes LIJKT ze wel iets over politie te zeggen maar ja, wat dat dan is?quote:Op zondag 3 maart 2019 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en Lotus heeft geprobeerd Katie te wurgen met een kip....quote:Op zondag 3 maart 2019 15:13 schreef Inca het volgende:
[..]
Heb gelezen dat ze van de B&B gast iets gejat had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |