Ik vind Gerrit met de dag zieliger wordenquote:
👍quote:Op zondag 3 maart 2019 15:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Van mij krijgt ze er iig één. Doortrapt loeder.
Ach, bij dat mokkel komt niets, maar dan ook helemaal niets aan!quote:Op zondag 3 maart 2019 15:47 schreef Danchelle het volgende:
Ik gun Franny wel de publieksstem
Dat ze eens even gaat beseffen dat haar imago van onschuldig lammetje doorzien is
En steeds als je denkt nu zijn ze klaaar, verzinnen ze het volgendequote:Op zondag 3 maart 2019 15:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is mooi, dan ben ik blij dat ik hem nog een keer heb geplaatst. Je kunt het niet genoeg duidelijk maken wat voor rare mensen er rondlopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
His is de vrouw die alles dood relativeert daar waar het haar uitkomt, vind het jammer dat ze Chris daar in mee genomen heeft.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:47 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dus dat!
Er zijn maar weinig mensen die het zien, helaas.
Wil je mijn ( met dank aan Frits) avatarquote:Op zondag 3 maart 2019 15:49 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ach, bij dat mokkel komt niets, maar dan ook helemaal niets aan!
Geef die PS maar aan Hiske!![]()
Als je tenminste effect wil.
quote:Op zondag 3 maart 2019 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En steeds als je denkt nu zijn ze klaaar, verzinnen ze het volgendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Of ze zijn triest, of het is wel lollig!
"Acceptance" van Bill Viola - 2008
Ik vind de perikelen van Tim en Franny wel vermakelijk.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:50 schreef espri het volgende:
Gewoon Franny op de bank zetten als ze slim zijn, Tim gaat er dan achteraan heeft hij gezegt, hoppetee, probleem opgelost.
Geloof er niks van, er stond een link, met hier het verhaal en je werd doorgelinkt naar zn instagram, zonder verhaal.quote:
Zo slim zijn ze niet, ondanks hun eigen beweringen.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:50 schreef espri het volgende:
Gewoon Franny op de bank zetten als ze slim zijn, Tim gaat er dan achteraan heeft hij gezegt, hoppetee, probleem opgelost.
quote:Op zondag 3 maart 2019 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En steeds als je denkt nu zijn ze klaaar, verzinnen ze het volgendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
absoluut, van mij hoeft Tim er ook niet uit, krijgen we weer alleen maar hangstreams op de banken.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind de perikelen van Tim en Franny wel vermakelijk.
Heel lief, maar ik blijf bij mijn eigen.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:51 schreef juul. het volgende:
[..]
Wil je mijn ( met dank aan Frits) avatar
Ga eens lekker ergens anders dit soort dingen posten. Dit is de cos er zijn meer UTO topicsquote:
Ik heb Hiske nooit zo gevolgd, maarquote:Op zondag 3 maart 2019 15:49 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Mijn bedoeling van mijn publieksstem is dat ze er uitgetieft wordt of zelf jankend het toneel verlaat.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:49 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik ben het zomaar met je eens!quote:Op zondag 3 maart 2019 15:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind de perikelen van Tim en Franny wel vermakelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |