Gaat me dan vooral om het design, de grote lijnen.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:52 schreef marzman het volgende:
Wat vind je mooi? Een goedkopere auto heeft kleine smalle bandjes met wieldoppen, maar een klein uitlaatje, goedkopere lak, niet alles meegespoten. Spoilers en skirts plakken ze ook niet op het goedkoopste model. Logisch toch?
Een Octavia heb je in België onder de 20.000 euro. Maar Polo/Ibiza/Fabia valt meer onder dat budget.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:57 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Gaat me dan vooral om het design, de grote lijnen.
Een Audi A4 vind ik een voorbeeld van een mooie auto die niet over de top is. Maar lijkt me toch dat zo'n design ook haalbaar moet zijn voor de helft van de prijs?
[ afbeelding ]
Audi A4 is al bovengemiddeld in Nederland.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:57 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Een Audi A4 vind ik een voorbeeld van een mooie auto die niet over de top is. Maar lijkt me toch dat zo'n design ook haalbaar moet zijn voor de helft van de prijs?
[ afbeelding ]
Noem het maar complotgeneuzel maar dat is nafuurlijk direkt de clou. Je krijgt expres minder gelang de lagere prijs.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:57 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb een ‘goedkopere’ auto en heb 15 inch lichtmetalen velgen, alles meegespoten, fatsoenlijke lak en een spoilertje. Allen standaard aanwezig.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:52 schreef marzman het volgende:
Wat vind je mooi? Een goedkopere auto heeft kleine smalle bandjes met wieldoppen, maar een klein uitlaatje, goedkopere lak, niet alles meegespoten. Spoilers en skirts plakken ze ook niet op het goedkoopste model. Logisch toch?
En wat is het voor wagen?quote:Op zondag 3 maart 2019 21:54 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik heb een ‘goedkopere’ auto en heb 15 inch lichtmetalen velgen, alles meegespoten, fatsoenlijke lak en een spoilertje. Allen standaard aanwezig.
De uitlaat en skirts heb je gelijk in, uitlaat zie je sowieso niet en skirts zijn gelijk aan sticker tuning wat mij betreft.
Als je bijvoorbeeld kijkt naar een Kia Picanto ziet die er best netjes uit en die hebben meestal ook ligtmetaal. Alleen veel te smalle bandjes. Een klasse groter is het meestal al beter.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:54 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik heb een ‘goedkopere’ auto en heb 15 inch lichtmetalen velgen, alles meegespoten, fatsoenlijke lak en een spoilertje. Allen standaard aanwezig.
De uitlaat en skirts heb je gelijk in, uitlaat zie je sowieso niet en skirts zijn gelijk aan sticker tuning wat mij betreft.
Octavia rs is wel geinig.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:02 schreef Nismo91 het volgende:
Renault Megane ? Seat Leon ? Zijn best leuke auto’s voor dat budget. Of neem een auto van een paar jaar oud als je een hoger segment wil rijden. Kom aub niet aan met een Octavia
Kost veel geld om een auto zo saai als een Audi te makenquote:Op zondag 3 maart 2019 14:57 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja maar lease straalt er van afquote:Op maandag 4 maart 2019 19:07 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Octavia rs is wel geinig.
Een gewone Octavia is volgens mij één van de populairste gezinswagens.
Jij snapt het, dit is oprecht de meest lelijke auto ooit.quote:Op maandag 4 maart 2019 17:50 schreef Papabear het volgende:
De Fiat Multipla vind ik persoonlijk het lelijkste gedrocht dat ooit gemaakt is. Wonderbaarlijk genoeg zie ik die krengen nog regelmatig rijden ook![]()
[ afbeelding ]
100 keer liever dan een skodaquote:Op maandag 4 maart 2019 21:13 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Haha, en na je studie kom je er achter dat je blij mag zijn met een polo.
Omdat je daarin gewoon met z'n drieën naast elkaar voorin kan zittenquote:Op maandag 4 maart 2019 17:50 schreef Papabear het volgende:
De Fiat Multipla vind ik persoonlijk het lelijkste gedrocht dat ooit gemaakt is. Wonderbaarlijk genoeg zie ik die krengen nog regelmatig rijden ook![]()
[ afbeelding ]
Ik begrijp dat wanneer je voorin 2 stoelen hebt, dat een bestuurder nooit in het midden kan zitten.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:19 schreef I. het volgende:
[..]
Omdat je daarin gewoon met z'n drieën naast elkaar voorin kan zitten![]()
[ afbeelding ]
Wel eens in een bestelbusje gereden? Daarin heb je in veel gevallen precies hetzelfde, drie stoelen voorin, en toch prima overzicht. Scheelt dat de Multipla ook echt gigantische ramen heeft, daarmee behoud je het overzicht ook wel.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:32 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik begrijp dat wanneer je voorin 2 stoelen hebt, dat een bestuurder nooit in het midden kan zitten.
Maar waarom zou je bij 3 stoelen de bestuurder uiterst links willen hebben en niet in het midden?
Vooral bij de doelgroep die als passagier in deze auto rijdt, lijkt me het overzicht verre van ideaal daar linksvoor in dat hoekje.
Dat moeten dan wel ieniemienie-mensjes zijn. Er staat hier zo'n ding in de straat en die is nog smaller dan m'n eigen karretje (Chevrolet Kalos sedan).quote:Op maandag 4 maart 2019 21:19 schreef I. het volgende:
[..]
Omdat je daarin gewoon met z'n drieën naast elkaar voorin kan zitten![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |