Zou kunnen, maar dit is niet iemand die heel makkelijk aandacht krijgt van vrouwen. Ik denk echt niet dat hij binnenkort iemand anders tegenkomt.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:45 schreef Flamarande het volgende:
Je bent leuk genoeg voor nu maar als hij verliefd is op iemand anders is hij weg
Nou prima toch, kun jij je voorlopig nog lekker laten gebruikenquote:Op zondag 3 maart 2019 12:48 schreef NoFrauds het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dit is niet iemand die heel makkelijk aandacht krijgt van vrouwen. Ik denk echt niet dat hij binnenkort iemand anders tegenkomt.
Hmm, hij is niet per se iemand met zo'n houding dat hij het wel best vindt. Tenminste, hij is niet laks ofzo. Hij zou het wel kut vinden om me te kwetsen, dat weet ik zeker. Of ja, het zou wel een "ik vind het wel best zo"-houding kunnen zijn, maar dan misschien meer onbewust ofzo. Ik denk echt niet dat hij dat bewust doet, daar is ie echt veel te lief voor.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hij vind het schijnbaar allemaal best zo. Dan is de vraag. Vind jij dat ook. Ik vermoed van niet anders zou je dit topic niet openen. Je gevoelens zullen niet verdwijnen waarschijnlijk alleen maar meer worden.
Ik persoonlijk zou dit bij hem aangeven en het contact even op een laag pitje zetten. Want als hij na maanden nog geen gevoelens heeft denk ik ook niet dat dit nog gaat komen.
Misschien beseft hij dan pas wat hij mist en heb je geluk.. Of misschien niet maar anders was hij vanzelf iemand anders tegen gekomen en zat jij met een gebroken hart.
Je stelt de verkeerde vraag, niet wat wil hij, maar wat wil jij? Zo te lezen wil je meer cq zekerheid. Dat verandert niet afhankelijk van wat hij wil of gaat willen later zonder iets toe te zeggen toch?quote:Op zondag 3 maart 2019 12:43 schreef NoFrauds het volgende:
Hi allemaal,
Ik ben al een paar maanden aan het daten met een leuke man die ik via een app heb leren kennen. We klikken heel goed (naar mijn idee/gevoel) en hebben het erg leuk samen. Ik heb al zeker wat gevoelens voor hem en ik zou willen kijken of het ook serieus kan worden. Helaas is dit een moeilijk topic om te bespreken voor deze meneer. Hij zegt dat hij geen gevoelens voor mij heeft/niet verliefd is en dat vind hij wel een absolute voorwaarde om serieuzer te worden (op zich logisch). Ondertussen hebben we het wel megaleuk samen, appen we veel (hij ook uit zichzelf), hebben we goede gesprekken, is ie altijd blij om mij te zien, zegt ie altijd hoe leuk hij het vindt, zegt ie de hele tijd hoe aantrekkelijk hij me vindt, geeft ie aan dat ie me gemist heeft als we elkaar een paar dagen niet hebben gezien, krijg ik een Valentijnskaart van hem, kookt ie voor me, verzorgt ie ontbijtjes, betaalt ie van alles voor me (diner, uitjes), geeft ie me cadeautjes, is ie superattent, lief en initiatiefrijk, haalt ie me overal op en brengt ie me weg, heeft ie het al over weekendjes weg gaan samen....
Kortom: WTF wil deze man? Je gaat toch niet above and beyond voor iemand die je niet/matig leuk vindt? Ik merk dat ik er echt veel moeite mee begin te krijgen, want mijn gevoelens spelen op en ik heb mijn halve roze bril al op. Daarom kan ik er niet helemaal meer objectief naar kijken wat superirritant is. Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet aanpakken. Ik merk eigenlijk nou dat ik geen zin meer heb om te daten als het niet ergens heen gaat. Wat ook nog van belang is is dat het niet een heel ervaren man (met vrouwen) is, hij kan me verbazingwekkend goed inschatten maar ik denk dat ie over het algemeen niet zo goed weet hoe vrouwen werken (heeft hiervoor 1 relatie gehad die nogal turbulent en raar klonk, en ook 1 bedpartner). Ik denk soms ook dat hij een "perfect plaatje" voor ogen heeft wat betreft de start van een relatie, hoe je je zou moeten voelen ofzo (hij heeft ook weinig vergelijkingsmateriaal).
Wat denken jullie hiervan?
Ja ok, ik wil een relatie met hem. Dat weet ik gewoon al. Wat bedoel je met die laatste zin?quote:Op zondag 3 maart 2019 13:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je stelt de verkeerde vraag, niet wat wil hij, maar wat wil jij? Zo te lezen wil je meer cq zekerheid. Dat verandert niet afhankelijk van wat hij wil of gaat willen later zonder iets toe te zeggen toch?
Dat jij iets te graag in zijn gedrag wil zien dat het wel ergens heen gaat en eigenlijk al min of meer een relatie zou zijn. Dan ben je jezelf in de luren aan het leggen nu, want hij zegt keer op keer niet verliefd te zijn. Hierboven geef je allemaal argumenten dat wat hij doet relatie zegt voor jou, maar ondertussen zegt hij dus van niet.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:09 schreef NoFrauds het volgende:
[..]
Ja ok, ik wil een relatie met hem. Dat weet ik gewoon al. Wat bedoel je met die laatste zin?
duh en daarom is ie nog bij jouquote:Op zondag 3 maart 2019 12:48 schreef NoFrauds het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dit is niet iemand die heel makkelijk aandacht krijgt van vrouwen. Ik denk echt niet dat hij binnenkort iemand anders tegenkomt.
Meestal zijn mannen niet zo dat ze als ze A zeggen dus eigenlijk B bedoelen.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:43 schreef NoFrauds het volgende:
Hij zegt dat hij geen gevoelens voor mij heeft/niet verliefd is en dat vind hij wel een absolute voorwaarde om serieuzer te worden (op zich logisch).
Ja maar hij vind het juist wel allemaal best zo. Jij bent degene die meer wil. Hij niet dat heeft hij al meermaals aangegeven daarom zou ik juist duidelijk tegen hem zijn. Misschien wil hij je idd niet kwetsen en dan kan hij zelf er ook voor kiezen afstand te nemen. Jullie willen namelijk beide iets heel anders en dan kun je dat in je hoofd nog zo ombuigen. Maar hij heeft toch aangegeven dat hij geen relatie met je wil.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:52 schreef NoFrauds het volgende:
[..]
Hmm, hij is niet per se iemand met zo'n houding dat hij het wel best vindt. Tenminste, hij is niet laks ofzo. Hij zou het wel kut vinden om me te kwetsen, dat weet ik zeker. Of ja, het zou wel een "ik vind het wel best zo"-houding kunnen zijn, maar dan misschien meer onbewust ofzo. Ik denk echt niet dat hij dat bewust doet, daar is ie echt veel te lief voor.
Doe is ff niet ofzo.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:42 schreef Vollenhoven het volgende:
En anders moet je gewoon zwanger van hem raken, ik heb gehoord dat mannen dan helemaal verliefd worden op de vrouw van hun kind.
Ja precies en breng ze daarom liever niet op ideeën.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:44 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Laten we er geen taboe van maken. Er zijn legit vrouwen die zo denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |