abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 maart 2019 @ 08:27:35 #126
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_185664831
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 14:47 schreef Extraneus het volgende:

[..]

Hoe weten ze dat? Ik bedoel, het kan zijn dat iemand gewoon een keer koffie wil drinken, het kan zijn dat ze een vriendschap met haar willen, het kan zijn dat ze een serieuze relatie met haar willen en het het kan zijn dat ze een keer een avontuurtje met haar willen. Bij mij is het best weleens het eerste, en ook wel het tweede en het derde. Nooit het laatste.
[..]

Ja, niet altijd bij de eerste keer hoor, maar vaak wel. Ja, ik praat veel en ik voel dingen niet altijd heel goed aan. Dat zijn dingen die ik van mezelf weet.
Nouja vaak kun je aan het gedrag van iemand wel een beetje aflezen waar het de ander om te doen is. Dus ik denk dat die vrouwen dat echt wel weten en door in te stemmen je dus ook wel de kans geven.

Dus tot dat moment doe je iig alles goed. Maar wellicht lukt het niet om bij een date die vrouwen opgewonden te krijgen?
  zondag 17 maart 2019 @ 11:37:46 #127
254082 Extraneus
Nee, ik heb geen extra neus.
pi_185667445
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 08:27 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nouja vaak kun je aan het gedrag van iemand wel een beetje aflezen waar het de ander om te doen is. Dus ik denk dat die vrouwen dat echt wel weten en door in te stemmen je dus ook wel de kans geven.
Da's dan op zichzelf positief.
quote:
Dus tot dat moment doe je iig alles goed. Maar wellicht lukt het niet om bij een date die vrouwen opgewonden te krijgen?
Mja, is het echt een date als je iemand op kantoor kent en afspreekt in de buurt koffie te drinken? Maar goed, laten we zeggen dat het inderdaad zo is, als een vrouw opgewonden krijgen belangrijk is bij een afspraakje (bedoel je trouwens 'excited'/enthousiast of bedoel je lichamelijk opgewonden) zal ik vast van alles verkeerd doen. Kan me voorstellen dat ik te lief en te saai ben en dat ik ze niet uitdaag (wel door een eigen mening te hebben maar niet door ze te plagen enzo).
  zondag 17 maart 2019 @ 18:24:53 #128
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_185675947
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 11:37 schreef Extraneus het volgende:

[..]

Da's dan op zichzelf positief.
[..]

Mja, is het echt een date als je iemand op kantoor kent en afspreekt in de buurt koffie te drinken? Maar goed, laten we zeggen dat het inderdaad zo is, als een vrouw opgewonden krijgen belangrijk is bij een afspraakje (bedoel je trouwens 'excited'/enthousiast of bedoel je lichamelijk opgewonden) zal ik vast van alles verkeerd doen. Kan me voorstellen dat ik te lief en te saai ben en dat ik ze niet uitdaag (wel door een eigen mening te hebben maar niet door ze te plagen enzo).
Ik ben natuurlijk niet bij jouw afspraakjes aanwezig maar vaak zie ik wel dat mannen die veel daten zonder succes steeds opnieuw dezelfde fouten maken. En zo'n vrouw moet toch een beetje geprikkeld worden om meer in jou te zien dan zomaar een aardige man.
  zondag 17 maart 2019 @ 20:16:41 #129
254082 Extraneus
pi_185678016
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 18:24 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik ben natuurlijk niet bij jouw afspraakjes aanwezig maar vaak zie ik wel dat mannen die veel daten zonder succes steeds opnieuw dezelfde fouten maken.
Ik denk ook dat dat voor mij geldt.
quote:
En zo'n vrouw moet toch een beetje geprikkeld worden om meer in jou te zien dan zomaar een aardige man.
En hoe doe je dat? Plagen? Dat gaat van mij niet van nature bij vrouwen die ik leuk vind.
  zondag 17 maart 2019 @ 20:22:41 #130
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_185678143
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 20:16 schreef Extraneus het volgende:

En hoe doe je dat? Plagen? Dat gaat van mij niet van nature bij vrouwen die ik leuk vind.
Dit is wel een goed artikel daarover
https://singlecoaching.nl/hoe-creeer-ik-aantrekkingskracht
  zondag 17 maart 2019 @ 20:43:39 #131
254082 Extraneus
pi_185678623
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 20:22 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dit is wel een goed artikel daarover
https://singlecoaching.nl/hoe-creeer-ik-aantrekkingskracht
Dank je wel, interessant. Ik denk dat wat ik tegen heb, is dat ik het jammer vind dat verleiding een soort spel is.
  zondag 17 maart 2019 @ 22:06:19 #132
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_185680257
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 20:43 schreef Extraneus het volgende:

[..]

Dank je wel, interessant. Ik denk dat wat ik tegen heb, is dat ik het jammer vind dat verleiding een soort spel is.
Veranderen ga je dat niet want zo werkt het gewoon.

Kijk eens of je wat kan uitproberen bij een volgende date. Oefen het desnoods een beetje met een vrouw die je kent en vertrouwt.
  maandag 18 maart 2019 @ 20:49:00 #133
254082 Extraneus
pi_185700530
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 22:06 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Veranderen ga je dat niet want zo werkt het gewoon.
Ja, ik begrijp het Maar snap je dat het me een beetje tegenstaat? Dat je in een soort plagerige modus terecht moet komen en een beetje moet uitdagen?
quote:
Kijk eens of je wat kan uitproberen bij een volgende date.
Ja, als het goed is, heb ik binnenkort een (koffie)afspraakje.
quote:
Oefen het desnoods een beetje met een vrouw die je kent en vertrouwt.
Ja, zal ik doen. Het suffe is, de vrouwen die ik niet leuk vind, plaag ik vaak, omdat het me dan niet zo kan schelen. Maar de vrouwen die ik wel leuk vind, bewonder ik vaak te veel om ze te willen plagen.
  maandag 18 maart 2019 @ 20:58:40 #134
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_185700876
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 20:49 schreef Extraneus het volgende:

[..]

Ja, ik begrijp het Maar snap je dat het me een beetje tegenstaat? Dat je in een soort plagerige modus terecht moet komen en een beetje moet uitdagen?
[..]

Ja, als het goed is, heb ik binnenkort een (koffie)afspraakje.
[..]

Ja, zal ik doen. Het suffe is, de vrouwen die ik niet leuk vind, plaag ik vaak, omdat het me dan niet zo kan schelen. Maar de vrouwen die ik wel leuk vind, bewonder ik vaak te veel om ze te willen plagen.
Plagerig is maar een manier natuurlijk. Als dat je niet ligt zit er nog meer in de gereedschapskist
  maandag 18 maart 2019 @ 21:11:42 #135
254082 Extraneus
pi_185701331
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 20:58 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Plagerig is maar een manier natuurlijk. Als dat je niet ligt zit er nog meer in de gereedschapskist
Oké. Kan ik dat op de site vinden die je noemde? Of zou ik dan zo'n training moeten volgen?

Ik heb trouwens wel veel interesses en ook een eigen mening, dus de fout dat ik alles beaam wat een vrouw zegt, maak ik niet. Maar goed, helaas kun je nog veel meer dingen fout doen. :')
pi_185703134
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 21:11 schreef Extraneus het volgende:

Oké. Kan ik dat op de site vinden die je noemde? Of zou ik dan zo'n training moeten volgen?

Ik heb trouwens wel veel interesses en ook een eigen mening, dus de fout dat ik alles beaam wat een vrouw zegt, maak ik niet. Maar goed, helaas kun je nog veel meer dingen fout doen. :')
Mannen vallen kennelijk allemaal voor hetzelfde en dit projecteren ze op vrouwen.
Een vrouw heeft vaak bepaalde types waar ze op valt. Wat weer te maken heeft met haar persoonlijke geschiedenis.
Ik bijv val keer op keer op mannen die in de steek gelaten worden door de maatschappij. En als je dan weer lukraak een andere vrouw neemt, dan heeft die weer een heel ander type. Het is maatwerk. Nu zeggen pua's: pas deze tricks toe en je versiert iedere vrouw. Dat is hetzelfde als zeggen: volg deze sollicitatietips toen en je wordt overal aangenomen. Goedkoop advies, wat een pluspunt is bij het ene sollicitatiegesprek is juist weer een minpunt voor het andere sollicitatiegesprek. Dates zijn niet heel veel simpeler dan dat, sorry.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  maandag 18 maart 2019 @ 22:43:57 #137
254082 Extraneus
pi_185703714
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 22:18 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Mannen vallen kennelijk allemaal voor hetzelfde en dit projecteren ze op vrouwen.
Een vrouw heeft vaak bepaalde types waar ze op valt. Wat weer te maken heeft met haar persoonlijke geschiedenis.
Ik bijv val keer op keer op mannen die in de steek gelaten worden door de maatschappij. En als je dan weer lukraak een andere vrouw neemt, dan heeft die weer een heel ander type. Het is maatwerk. Nu zeggen pua's: pas deze tricks toe en je versiert iedere vrouw. Dat is hetzelfde als zeggen: volg deze sollicitatietips toen en je wordt overal aangenomen. Goedkoop advies, wat een pluspunt is bij het ene sollicitatiegesprek is juist weer een minpunt voor het andere sollicitatiegesprek. Dates zijn niet heel veel simpeler dan dat, sorry.
Ja, klinkt logisch. Mar dat plagen dan? En zelfvertrouwen? Dat lijken me beide dingen die de meeste vrouwen leuk vinden.

Wat zijn pua's?
pi_185704013
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 22:43 schreef Extraneus het volgende:
Ja, klinkt logisch. Mar dat plagen dan? En zelfvertrouwen? Dat lijken me beide dingen die de meeste vrouwen leuk vinden.

Wat zijn pua's?
Plagen en zelfvertrouwen zijn, voor mij dan, eigenschappen die pas echt aantrekkelijk worden nadat de persoonlijke drempelwaarde wordt gehaald. Als dat niet het geval is, dan is het leuk om even oppervlakkig te flirten maar zit er niet meer in dan dat. Maar wellicht dat dit voor sommige vrouwen genoeg is om gelijk meer te willen met een man, geen idee.
Pua's zijn pick up artiesten :P mannen die beweren door trucjes en veel oefenen beter te zijn geworden in vrouwen versieren.
Ze beroepen zich vaak op vage sociobiologie als onderbouwing van hun gelijk
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')